نوشته شده توسط : unexer

ارتودنسی (Orthodontics) به روش های مختلفی انجام می شود که در قیمت آن تاثیر می گذارد، به صورت کلی قیمت ارتودنسی 1401 به عوامل مختلفی وابسته است که در این مقاله قصد داریم برخی از آنها را بررسی کنیم.

·         میزان ناهنجاری فک و دندان

ناهنجاری های فکی دندانی، انواع مختلفی دارند که عبارت است از ناهنجاری های ساده و ناهنجاری های پیچیده. ناهنجاری های ساده شامل فاصله کم بین دندان ها، کج بودن دندان های جلو و عدم رشد فک به اندازه کافی در کودکان می شود. ناهنجاری های پیچیده شامل موارد زیر می باشد:

1.      اوربایت یا جلو بودن دندان های بالا

2.      آندربایت یا جلو بودن دندان های پایین

3.      اورجت

4.      اپن بایت یا فاصله بین دندان های بالا و پایین در جلو

5.      کراس بایت یا قرارگیری دندان های بالا پشت دندان های پایین

6.      کراودینگ یا شلوغی بیش از حد دندان ها

7.      بلند و کوتاه بودن دندان ها

با توجه به اینکه فک و دندان افراد کدام یک از این مشکلات را داشته باشد هزینه ارتودنسی برای آنها متفاوت خواهد بود اما به صورت کلی می دانیم قیمت ارتودنسی 1401 برای دسته اول کمتر از دسته دوم است.

·         نکته بعدی شدت ناهنجاری و مشکل در فک فرد است، طبیعتا هرچقدر مشکل فرد بیشتر باشد و نامرتبی در دندان های او بیشتر باشد هزینه ارتودنسی او بیشتر خواهد بود.

·         یکی دیگر از عواملی که در هزینه ارتودنسی 1401 تاثیرگذار است سن فرد بیمار است، چرا که درمان بسیاری از ناهنجاری ها در سنین کودکی بسیار راحت تر است.

·         عامل دیگری که می تواند در هزینه ارتودنسی 1401 تاثیر زیادی بگذارد روش ارتودنسی است. برای مثال زمانی که متخصص ارتودنسی از پلاک های شفاف برای درمان استفاده می کند، هزینه به حداقل می رسد و زمانی که از دیمون شفاف استفاده شود هزینه بسیار بالاتر می رود. از انواع مختلف ارتودنسی که در قیمت ارتودنسی 1401 تاثیر مستقیم دارند می توان ارتودنسی سرامیکی، لینگوال، دیمون و ثابت معمولی و فلزی را نام برد.

·         یکی از روش هایی که در قیمت ارتودنسی 1401 تاثیرگذار است، ارتودنسی متحرک است. در این روش برخلاف ارتودنسی ثابت، درستگاه ها قابل جابجایی هستند و فرد در هنگام غذا خوردن، مسواک زدن یا موقعیت های خاص می تواند دستگاه خود را بردارد. هزینه ارتودنسی متحرک یا پلاک متحرک دندان نسبت به روش های دیگر کمتر است البته به شرطی که در لابراتوار ایرانی ساخته شده باشد.

·         ارتودنسی نامرئی یکی دیگر از روش هایی است که می تواند بر قیمت ارتودنسی 1401 تاثیر بگذارد. رایج ترین روش های نامرئی استفاده از براکت های سرامیکی و الاینرهای شفاف است که هزینه ارتودنسی نامرئی با الاینر نسبتا پایین و با براکت سرامیکی بالاتر است.

·         مدت زمان ارتودنسی نکته دیگری است که بر هزینه ارتودنسی 1401 تاثیر می گذارد، هرچقدر طول درمان بیشتر باشد هزینه ارتودنسی هم بیشتر می شود.

چگونه می توان هزینه ارتودنسی 1401 را کاهش داد؟

اگر مرکزی که انتخاب می کنید شرایط پرداخت قسطی را داشته باشد جای نگرانی نیست اما اگر با وجود شرایط اقساطی همچنان در پرداخت با مشکل مواجه هستید راه حلی های زیر را امتحان کنید:

·         در اینترنت جستجو کنید و متخصصی را انتخاب کنید که متناسب با بودجه شما هزینه دریافت کند.

·         می توانید با متخصصین شهر خود تماس بگیرید و درباره قیمت ارتودنسی 1401 سوال کنید.

·         متخصصی انتخاب کنید که تمام هزینه ها را به صورت اقساط دریافت کند.

·         بهتر است پیش متخصصی بروید که مطب یا کلینیک دارد اما اگر به هر دلیلی برایتان مقدور نیست می توانید به مراکز دولتی مراجعه کنید.

یکی از عواملی که در قیمت ارتودنسی 1401 تاثیر می گذارد نوسانات قیمت ارز است، چرا که تجهیزات و متریال مورد استفاده در این روش درمان وارداتی هستند و با بالا رفتن قیمت ارز، هزینه های آنها نیز بالا می روند.



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

قیمت کرکره برقی مغازه به عوامل مختلفی بستگی دارد که قبل از خرید بد نیست این عوامل را بشناسیم و با توجه به آنها کرکره برقی مناسب خود را انتخاب کنیم. قیمت کرکره برقی مغازه به دو عامل اصلی بستگی دارد که عبارت است از نوع موتور و نوع تیغه کرکره برقی. 

نوع موتور بر قیمت کرکره برقی مغازه تاثیر زیادی دارد، انواع موتور کرکره برقی عبارت است از موتور توبلار و ساید که به توضیح مختصری درباره هر کدام می پردازیم. موتور توبلار بیشتر برای مکان های کم تردد با تیغه های سبک و کوچک استفاده می شود و قیمت کمتری هم دارد. اما موتور ساید برای تیغه های سنگین با ابعاد بزرگ مناسب است بعلاوه اینکه دارای سیستم برق اضطراری است و قابلیت دیگر آن این است که اگر به هر دلیلی دچار نقص فنی شود، کرکره به صورت ناگهانی رها نمی شود.

عامل دیگری که بر قیمت کرکره برقی مغازه تاثیرگذار است تیغه کرکره برقی است که انواع مختلفی دارد و هر کدام برای کاربردی خاص طراحی شده است. اما قبل از اینکه انواع مختلف تیغه کرکره برقی را معرفی کنیم این نکته را بگوییم که تاثیرگذار ترین عامل در قیمت کرکره برقی مغازه، ابعاد تیغه است.

انواع مختلف تیغه کرکره برقی عبارت است از:

  • تیغه گالوانیزه فوم دار
  • تیغه پلی کربنات شفاف
  • تیغه فولادی
  • تیغه آلومینیومی

تیغه آلومینیومی به دلیل سبک و ارزان بودن پرکاربردترین نوع تیغه است، اما تیغه های پلی کربنات که شفاف هستند جلوه بسیار زیبایی به مغازه شما می بخشند و قیمت بالاتری هم دارند، فروشگاه هایی که به دیده شدن داخل مغازه در هنگام بسته بودن نیز اهمیت می دهند می توانند از این نوع تیغه استفاده کنند. تیغه گالوانیزه به دلیل روکش فوم داری که دارد از انتقال حرارت ناشی از تابش نور خورشید جلوگیری می کند و تیغه های فولادی معروف به تیغه های ضد سرقت هستند.



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

عوامل مختلفی بر قیمت کرکره برقی تاثیر دارد که در این مطلب به آنها اشاره می کنیم. کرکره برقی پارکینگ این روزها جایگزین بسیار مناسبی برای درب های قدیمی و کرکره های دستی شده است، چرا که علاوه بر تنوع در طرح و رنگ، مزایای بسیار دیگری دارد که در این مطلب به آنها اشاره می کنیم. مهم ترین مزیتی که کرکره برقی پارکینگ نسبت به کرکره های معمولی دارد امنیت بالای آن است. این کرکره ها ضد سرقت هستند. مزیت دیگر کرکره برقی پارکینگ تنوع در مدل های آن است، کرکره های معمولی قدیمی فقط یک مدل داشتند در رنگ های مختلف، اما کرکره برقی پارکینگ امروزه دارای انواع مختلفی در تیغه آن است.

انواع مختلف تیغه کرکره برقی عبارت است از:

  • تیغه فولادی
  • تیغه گالوانیزه فوم دار
  • تیغه پلی کربنات شفاف
  • تیغه آلومینیومی

انواع تیغه های کرکره برقی پارکینگ هر کدام کاربرد خاص خود را دارند، همچنین یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار بر قیمت کرکره برقی نیز نوع تیغه آن است. می توان گفت تیغه آلومینیومی پرکاربرد ترین نوع تیغه است به دلیل سبکی و ارزان بودن، این تیغه بیشتر از بقیه به کار می رود. تیغه فولادی نسبت به بقیه تیغه ها سنگین تر است و از نظر امنیت نیز بسیار امن تر است و بعنوان تیغه ضد سرقت معروف است.

تیغه گالوانیزه به دلیل داشتن یک لایه اضافی نسبت به عبور گرمای تابش نور خورشید بسیار مقاوم است و تیغه پلی کربنات از زیبایی و جلوه خاصی برخوردار است و گران ترین نوع تیغه نیز به شمار می رود.

عامل دیگری که در قیمت کرکره برقی تاثیر می گذارد، موتور کرکره برقی است. به طور کلی موتور کرکره برقی به سه دسته تقسیم می شود که عبارتند از موتور سانترال، موتور توبلار و موتور ساید که موتور سانترال به دلیل پایین بودن کارایی جای خود را به دو نوع دیگر داده. موتور توبلار پر کاربرد ترین نوع موتور کرکره برقی است و قیمت کرکره برقی را خیلی افزایش نمی دهد و فضای کمی اشغال می کند.

اما موتور ساید بیشتر برای مکان هایی که تردد بالایی دارند مورد استفاده قرار می گیرد، فضای بیشتری اشغال می کند و باعث بالا رفتن قیمت کرکره برقی نیز می شود. این نوع موتور قدرت بیشتری دارد و بیشتر در مکان های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.



:: برچسب‌ها: قیمت کرکره برقی , کرکره برقی پارکینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

بیشتر از اینکه پنکیک سواپ را به عنوان یک ارز دیجیتال بشناسند، آن را به عنوان یک صرافی می شناسند. پنکیک سواپ یک صرافی غیر متمرکز است که این امکان را به شما می دهد که بدون واسطه معامله انجام دهید. این صرافی، ارز دیجیتال خود را هم با همین نام به بازار معرفی کرده و موفق شده جایگاه خوبی هم برای خود کسب کند.

توکن صرافی پنکیک سواپ را با نام CAKE نیز می شناسند و تعداد نا محدودی از آن وجود دارد. به همین دلیل فرایند استخراج آن کار پیچیده ای نیست. بهترین مزیتی که خرید پنکیک سواپ دارد این است که فروش و خرید پنکیک سواپ نیاز به کارمزد زیادی ندارد؛ به همین دلیل است که توانست در مدت زمان کم رتبه خوبی میان ارز های دیجیتال کسب کند.

 

خرید پنکیک سواپ

امکان خرید ارز دیجیتال پنکیک سواپ در صرافی های بایننس و صرافی اختصاصی PancakeSwap وجود دارد. بنابراین شما می توانید با استفاده از آموزش هایی که برای عضویت و فعالیت در این صرافی ها وجود دارد به فروش و خرید پنکیک سواپ بپردازید. اما نکته قابل توجهی که وجود دارد این است که معامله در صرافی های خارجی دردسر های مختص خود را دارد.

برای نمونه شما برای فروش و خرید ارز دیجیتال در صرافی های خارجی نیاز دارید با هویت جعلی احراز هویت کنید و تغییر IP انجام دهید. و همچنین باید این نکته را در نظر بگیرید هر لحظه امکان این وجود دارد که این صرافی ها متوجه جعلی بودن هویت شما شوند و شما را شناسایی کنند و حساب شما را مسدود کنند.

اما شما با خرید ارز دیجیتال از صرافی های معتبر ایرانی مانند صرافکس دیگر نیازی به انجام این کار ها نخواهید داشت و خیلی راحت در هر ساعتی از شبانه روز می توانید با کمترین کامزد و پرداختی امن به فروش و خرید پنکیک سواپ یا خرید ارز دیجیتال دلخواه خود بپردازید.

 



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

همه به دنبال این هستند که خرید ارزان تری را تجربه کنید. اگر به دنبال خرید اتریوم با کمترین کارمزد هستید باد مد نظر داشته باشید که قبل از هرچیزی قیمت لحظه ای آن را چک کنید و با استفاده از تحلیل های تکنیکال و فاندامنتال نوسان قیمت آن را پیش بینی کنید. اما بهترین راه ها برای خرید اتریوم با کمترین کارمزد به شرح زیر می باشد.

انجام معاملات در ساعات خاصی از شبانه روز

بررسی های زیادی روی ساعت انجام خرید و فروش در شبکه اتریوم صورت گرفته است. برای مثال انجام تراکنش بین ساعات 17:30 تا 21:30 بالاترین کارمزد را از شما کسر می کند. بنابراین بهترین کار در این ساعات خرید نکردن است. و طبق بررسی های دیگر اگر در فاصله زمانی 00:30 تا 02:30 معامله کنید، خرید و فروش اتریوم با کمترین کارمزد همراه خواهد بود.

برای خرید ارز دیجیتال از صرافی ایرانی شما نیاز دارید ابتدا در یکی از صرافی های ارز دیجیتال ایرانی حساب کاربری ایجاد کنید، در مرحله بعد پس از اینکه مراحل احراز هویت را انجام دادید می توانید حساب خود را شارژ نموده و به خرید ارز دیجیتال بپردازید.

خرید ارز دیجیتال از صرافی ایرانی امن تر از خرید از صرافی های خارجی است، چون صرافی های خارجی هر لحظه ممکن است یا به احراز هویت نیازمند شوند یا اگر احراز هویت نیاز دارند، شما مجبورید با هویت جعلی احراز هویت کنید و همیشه این ریسک وجود دارد که آنها شما را شناسایی کنند و حساب شما را مسدود کنند.



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

امروزه ارزهای دیجیتال آوازه زیادی پیدا کرده و اکثر افراد با آن آشنایی دارند، انقدر که بسیاری از ارزها به عنوان بستری برای سرمایه ‌گذاری و تراکنش های مالی بدون مرز استفاده می ‌شوند. البته باید توجه داشت که سرمایه گذاری کورکورانه و بدون بررسی و فقط متکی به میل عموم، ثروت سرمایه گذار را با خطرات جدی مواجه می کند.

برای کاهش خطرات و ریسک های احتمالی، بررسی و تحلیل نوسانات بازار امر مهمی است. در این مطلب قصد داریم به بررسی و پیش بینی قیمت ریپل، یکی از رمزارز های محبوب بپردازیم. ابتدا بررسی می کنیم که ریپل چیست و در ادامه به تحلیل و پیش بینی قیمت ریپل و آینده آن خواهیم پرداخت.

ریپل چیست؟

ریپل یک شرکت بین المللی است که در سال 2012 تاسیس شده و برای پرداخت های دیجیتال است. این شرکت برای انجام تبادلات دیجیتال، یک شبکه گسترده در اختیار کاربران خود قرار می دهد، و از این طریق آنها می توانند پرداخت ها و مبادلات ارزی خود را در سطح بین المللی انجام دهند. یکی از مزیت های قابل توجه ریپل این است که کارمزد استانداردی برای تراکنش های خود در نظر گرفته است. این شرکت مبلغ بسیار کمی در مقایسه با بانک ها برای انجام پرداخت های ارزی خود اختصاص می دهد. ریپل را می توان به عنوان یک بستر قابل اعتماد برای هر دوی واریز کننده و دریافت کننده شناخت. نقش ریپل در همچین معاملاتی این است که درستی انجام تراکنش را تایید کند. همچنین ریپل وابسته به ارز خاصی نیست و می تواند در مبادله انواع ارز ها حضور داشته باشد و آنها را تسهیل کند.

پیش بینی قیمت ریپل

پیش بینی قیمت ریپل و یا پیش بینی آینده هر رمزارز دیگری کار ساده ای نسیت، اما شاید بتوان با توجه به برخی نکات مانند سیاست های شرکت، شرایط جهان و سابقه آن رمزارز، پیش بینی نزدیکی نسبت به آن ارائه داد. در مورد پیش بینی قیمت ریپل، با توجه به تحلیل کارشناسان و همچنین برخی پلتفرم های پیش بینی مانند Price Prediction، می توان گفت ریپل آینده روشنی دارد. طبق تحلیل های صورت گرفته در باب پیش بینی قیمت ریپل، گفته می شود قیمت این رمزارز تا سال 2029، به طور پیوسته و با شیب کمی بالا خواهد رفت و به رقم خوبی می رسد. انتظار میرود این رقم تا سال 2031 از مرز 30 دلار نیز عبور کند.

پیش بینی قیمت ریپل در ماه های باقی مانده سال 2022 می گوید که این ارز روند صعودی خواهد داشت، هرچند این روند با شیب بسیار کمی خواهد بود، اما ممکن است تا انتهای سال از مرز 0.51 دلار آمریکا عبور کند. که البته این روند تا ماه اکتبر پیش بینی می شود و گفته می شود دوماه آخر سال با همان شیب اندکی کاهش خواهد داشت و به مبلغ 0.59 دلار خواهد رسید.

جمع بندی

در این مطلب به پیش بینی قیمت ریپل و بررسی آینده این رمزارز پرداختیم . با توجه به تحلیل های صورت گرفته در مورد این ارز می توان نتیجه گرفت که آینده روشنی خواهد داشت؛ که این امر نه تنها آن را به ارز مناسبی برای انجام تراکنش، بلکه به یک بستر مناسب برای سرمایه گذاری تبدیل می کند. علاوه بر همه اینها، تکنولوژی رمزارز ها به سمتی می رود که کارمزد تراکنش کمتر و سرعت رمزارز بالاتر باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به صرافکس مراجعه کنید.

 

What is Ripple?

Ripple is an international company founded in 2012 for digital payments. The company provides its users with a wide network of digital exchanges, through which they can make their payments and currency exchanges internationally.

One of the significant advantages of Ripple is that it has a standard fee for its transactions. This company allocates a very small amount compared to banks to make its currency payments.

Ripple can be recognized as a reliable platform for both depositors and receivers. The role of Ripple in such transactions is to confirm the correctness of the transaction. Also, Ripple is not dependent on a specific currency and can be present in the exchange of various currencies and facilitate them.

Ripple price prediction

Predicting the price of Ripple or predicting the future of any other cryptocurrency is not an easy task, but perhaps it is possible to provide a close prediction regarding it by considering some points such as company policies, world conditions and the history of that cryptocurrency.

Regarding Ripple's price prediction, according to experts' analysis as well as some prediction platforms such as Price Prediction, it can be said that Ripple has a bright future. According to the analysis of the Ripple price forecast, it is said that the price of this cryptocurrency will rise steadily and with a slight slope until 2029 and reach a good figure. It is expected that this figure will cross the border of 30 dollars by 2031.

The Ripple price forecast for the remaining months of 2022 says that the currency will trend upwards, although this trend will be with a very small slope, but it may cross the USD 0.51 mark by the end of the year. Of course, this trend is expected until October and it is said that the last two months of the year will decrease slightly with the same slope and will reach the amount of 0.59 dollars.



:: برچسب‌ها: پیش بینی قیمت ریپل ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

در چند سال قبل و با پیشرفت کشور ایران در زمینه کاشت مو  و ارائه بهترین روش های کاشت مو، افراد به کاشت مو در بهترین کلینیک کاشت مو تمایل پیدا کرده اند. اما تعداد زیادی از آنها به دلیل در دست نداشتن اطلاعات درست در زمینه بهترین روش های کاشت مو و همچنین بهترین کلینیک کاشت مو، از نتایج کاشت موی خود ناراضی هستند.

عموما افراد فکر می‌کنند اگر یک کلینیک کاشت مو، ظاهر زیبا و آراسته‌ای داشته باشد، از کیفیت بالایی برخوردار است که در حقیقت اینطور نیست! چرا که بهترین کلینیک کاشت مو ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که در ادامه این مطلب از وبسایت ویکی درمان به آن میپردازیم.

ویژگی های بهترین کلینیک کاشت مو چیست؟

اولین قدمی که در انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو باید در نظر داشته باشید، این است که یک کلینیک کاشت مویی را انتخاب کنید که کیفیت مطلوبی داشته باشد. اما باید قبل از انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو برای انجام روند کاشت مو، به این نکته توجه داشته باشید که پروسه‌های مختلفی را در این خصوص در نظر بگیرید. در ادامه به معرفی تعدادی از این پروسه ها میپردازیم.

  1. مجوز رسمی وزارت بهداشت و درمان

یکی از اولین و مهمترین پروسه‌هایی که باید در انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو در نظر داشته باشید، دارا بودن مجوز از وزارت بهداشت توسط کلینیک است. در یک کلینیک کاشت مو که دارای اعتبار کافی است، معمولا این مجوز به گونه‌ای نصب شده که در معرض دید عموم قرار بگیرد.

وزارت بهداشت در زمینه بهداشت و سلامت بیمار‌ها، یک سری قوانین را وضع کرده که شامل:

  • دارا بودن مدارک و بورد تخصصی توسط پزشکان و اپراتور‌ها
  • دارا بودن استاندارد‌های مشخص شده از طرف وزارت بهداشت
  • دارا بودن اتاق معاینه و جراحی به صورت جداگانه

 

  1. استفاده از دستگاه ها و تجهیزات روز دنیا

عموما یک کلینیک کاشت موی معتبر، با در دست داشتن تجهیزات و دستگاه‌های روز دنیا، توانسته رضایت بیشتر مراجعه کنندگان خود را جلب کند. البته لازم بهتر است بدانید که منظور ما  از دارا بودن تجهیزات مدرن، صرفا شکل ظاهری دستگاه‌های مورد استفاده در بهترین کلینیک کاشت مو نیست، بلکه ملاک ما، میزان کیفیت و میزان اثربخشی آن‌دستگاه‌ها مد‌نظر است.

  1. پشتیبانی حضوری و آنلاین

یکی از مهمترین فاکتور‌هایی که یک کلینیک کاشت مو را در گروه بهترین کلینیک‌های کاشت مو قرار می‌دهد، توجه به ‌درخواست‌های مراجعه کنندگان و احترام به خواسته‌های آنهاست. چرا که حمایت از آنان، نقش مهمی در سلامت روانی آن‌ها داشته و جزو وظیفه‌های بهترین کلینیک کاشت مو محسوب می‌شود.

  1. در اختیار داشتن پزشکان حاذق و حرفه ای

بهره‌مندی از پزشکان حرفه‌ای و با سابقه، گام اصلی در انتخاب یک کلینیک کاشت موی معتبر است. چرا که مهارت پزشک، نقش بسزایی در کیفیت انجام کار و نتیجه نهایی دارد. دارا بودن تجربه‌ی پزشک در زمینه کاشت مو، امری مهم و حیاتی به شمار می‌رود، چرا که عدم تجربه‌ی پزشک، می‌تواند شما را متحمل خطرات جبران ناپذیری کند.

  1. تنوع در خدمات درمانی

امروزه به دلیل پیشرفت علم و تکنولوژی، روش‌های مختلفی برای انجام روند کاشت مو به وجود آمده‌اند. بهترین کلینیک کاشت مو، توانایی انجام دادن تمامی تکنیک‌های کاشت مو را، بر اساس روش‌های روز دنیا را دارد و هریک از آنها را بر اساس نیاز بیمار، به او توصیه می‌کند.

و در پایان

انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو، نقش موثری در نتیجه و رضایت بعد از انجام کاشت مو دارد. با در نظر گرفتن فاکتور‌های بالا میتوانید، یک کلینیک مناسب و معتبر را برای انجام این کار انتخاب کنید.



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

همه ما با چراغ گردان آشنایی کامل داشته و معمولا آن ها را در ماشین های پلیس، آمبولانس و سایر خودرو های خدماتی دیده ایم. چراغ هایی که برای هشدار دادن و آگاه کردن عموم مردم بر روی ماشین های پلیس، آمبولانس، آتش نشانی و از دست وسایل حمل و نقل برای اخطار دادن نصب می شوند. از این آژیرهای خطر برای هشدار دادن به افراد مورد استفاده قرار می گیرد.

اما شاید اسم کمربند ایمنی یا Safety Harness کمتر به گوشتان خورده باشد. کمربند ایمنی نوعی  لوازم  ایمنی می باشد که در زمان کار در ارتفاع برای حفظ امنیت جانی افراد در زمان سقوط از ارتفاع استفاده می کنیم. این وسیله با یک طناب و قلاب که لنیارد گفته می شود به نقطه ای ثابت متصل می شود. این وسیله ایمنی از اهمیت بالایی قرار داد زیرا ممکن از اگر از آن استفاده نشود یا اینکه کمربند ایمنی استاندارد نباشد، منجر به مرگ یه شخص شود.

 در این مقاله از فروشگاه اینترنتی یونکس قصد دارد شما را با موارد استفاده از  انواع چراغ گردان و همچنین کمربند ایمنی آشنا کنیم؛ پس اگر جزء کسانی هستید که به امنیت خود و اطرافیانتان اهمیت می دهید با ما همراه باشید.

چراغ گردان

چراغ گردان

روشنایی اضطراری وسیله نقلیه یک یا چند چراغ هشدار بصری است که برای استفاده در مواقعی که راننده می خواهد فوریت سفر خود را به سایر کاربران جاده منتقل کند ، برای ارائه هشدار اضافی در مورد خطر هنگام ایستادن یا در مورد اجرای قانون به عنوان وسیله ای برای علامت دادن به راننده دیگر برای توقف برای تعامل با یک افسر. این چراغ ها ممکن است .

چراغ های اضطراری اختصاصی مانند یک چراغ راهنما یا یک میله نور باشند ، یا ممکن است نور ثابت اصلاح شده مانند یک کلاه گیس یا چراغ مخفی باشد و به هر روشنایی استاندارد دیگری مانند چراغ های خطر اضافی در ماشین اضافه می شود. . غالباً ، به منظور افزایش کارایی ، از آنها همراه با آژیر (یا بعضاً آژیر) استفاده می شود.

در بسیاری از حوزه های قضایی ، استفاده از این چراغ ها می تواند اختیارات قانونی خاصی را برای کاربر فراهم کند و ممکن است الزاماتی را برای سایر کاربران جاده ای ایجاد کند که رفتار متفاوتی داشته باشند ، مانند مجبور کردن آنها به کنار جاده و تسلیم حق تقدم ، بنابراین وسیله نقلیه اضطراری ممکن است بدون هیچ مانعی ادامه یابد. قوانین مربوط به و استفاده از این چراغ ها در حوزه های قضایی بسیار متفاوت است.

در برخی مناطق ممکن است استفاده از چراغ های مشابه به وسایل نقلیه غیر اضطراری (به عنوان مثال اتوبوس های مدرسه) و وسایل نقلیه نیمه اضطراری (به عنوان مثال کامیون های یدک کش) مجاز باشد. این چراغ های غیر اضطراری و نیمه اضطراری نیز در اینجا مورد بحث قرار گرفته است. تحقیق در مورد سودمندی و خطرات احتمالی این چراغ ها نیز ارائه شده است.

کمربند ایمنی

کمربند ایمنی

مجموعه امداد و نجات ایران فعال در زمینه کار در ارتفاع و تجهیزات امداد و نجات می باشد. کمربند ایمنی یکی از محصولات مهم می باشد که در زمینه کار درارتفاع بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

کمربند ها بر اساس نیاز و مکان مورد استفاده متفاوت بوده و از قیمت های مختلفی برخوردار می باشند. بالا رفتن از یک سازه یا یک ساختمان گرفته تا دکل های مخابراتی همه دارای ارتفاعات زیادی هستند که کمربند ایمنی خاص را به خود اختصاص داده اند. این مجموعه بر اساس تجارب در زمینه فروش و همچنین گذارندن دوره های حرفه ای توانسته است مشاور خوبی برای خریداران این محصول باشد. انجام پروژه های عملی جهت نصب و راه اندازی به ما این تجربه را داده است تا بتوانیم در مکان های مختلف از کمربند مورد اطمینان استفاده شود.

کمربند ایمنی کار در ارتفاع

ایمنی استفاده در زمان کار بسیار مهم است . رعایت نکات ایمنی در گرو استفاده از تجهیزات مورد نیاز می باشد. کمربند ایمنی کار در ارتفاع یکی از تجهیزاتی است که در این قسمت معرفی نموده ایم و قادر به فروش آن و مشاوره می باشیم.

برای سعود کردن از هر ارتفاع و جلوگیری از سقوط ناگهانی ، شخص باید بتواند در زمان بالا رفتن خود را به نقاطی متصل نماید تا حفظ ایمنی را داشته باشد. هارنس ابزاریست که با به تن کردن می توان خود را به سایر تجهیزات مرتبط متصل نمود تا در نقاط مختلف متصل گردد.

انواع کمربند ایمنی

  • کمربند ایمنی اداره برق
  • کمربند ایمنی پالایشگاه
  • هارنس فول بادی فست کرولدار
  • هارنس فول بادی فست FULL BODY FAST
  • هارنس فول بادی FULL BODY
  • هارنس جکت فست JACKET FAST 4-D-A
  • هارنس جکت فست

جمع بندی

ما در این مقاله از وب سایت فروشگاهی یونکس شما را با چراغ گردان و انواع کمربند ایمنی آشنا کردیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید انواع وسایل ایمنی و امنیتی می توانید به وب سایت یونکس مراجعه کنید. یونکس با نازل ترین قیمت ها آماده خدمت رسانی به شما است.



:: برچسب‌ها: چراغ گردان , انواع کمربند ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

یکی از مسائل مهم در ساخت و ساز، عایق بندی قسمت های مختلف ساختمان میباشد. برای حفاظت از بخش های مختلف ساختمان در برابر تغییرات آب و هوایی، مواد اسیدی و موارد دیگر باید از عایق های حفاظتی استفاده نمود. در همین راستا یکی از مسائل مهمی که با آن روبرو می شوید، قیمت و خرید ایزوگام است.در این مقاله به عوامل موثر بر قیمت و خرید ایزوگام همچنین می پردازیم.

قیمت ایزوگام

ایزوگام چیست ؟

پوششی مقاوم از جنس قیر و الیاف های مصنوعی می‌باشد که با گرم کردن و حرارت دادن آن را به سطوح مورد نظرمان می‌چسبانیم. ایزوگام از چندین لایه تشکیل شده است. این لایه‌ها موجب شده مقاومت بالایی در برابر بارش برف، باران و رطوبت داشته باشد.

از کجا ایزوگام مرغوب را از نامرغوب تشخیص دهیم؟

بوی نامطلوب مثل بوی گازوئیل صنعتی نشان دهنده نامرغوب بودن است.

اگر هنگام لمس کردن ایزوگام روی پوست دستتان، ذرات ریز و سیاه مشاهده کردید؛ بدانید که جنس آن  نامرغوب است.

طول عمر مفید ایزوگام 10 سال است؛ در صورت اینکه قیر کافی نداشته باشد باشد از چسبندگی آن کاسته شده.

قیمت ایزوگام

عوامل موثر بر قیمت ایزوگام

متراژ و ابعاد ایزوگام:

متراژ یا مساحت فضای ایزوگام مهم ترین مورد در برآورد قیمت ایزوگام ساختمان است. قیمت گذاری به صورت متری انجام می‌شود. متراژ، اندازه پوشش ایزوگام مورد نیاز را نشان داده و از این جهت در واقع بر هزینه اولیه خرید موثر است.

حمل و نقل:

بخش عمده دیگر در هزینه ایزوگام، هزینه حمل و نقل ایزوگام و سایر لوازم تخصصی  مورد نیاز به محل است. معمولا این هزینه بستگی به محله مشتری دارد. در داخل ساختمان، هرچه حمل مصالح و لوازم ایزوگام زحمت بیشتری ببرد هزینه افزایش خواهد یافت. اگر سطح کار بسیار وسیع باشد به طوری که برای ایاب و ذهاب تجهیزات مورد نیاز به بیش از یک ماشین نیاز است.

شیب بندی، زیرسازی و کف سازی:

هدف از نصب ایزوگام افزایش مقاومت سقف در برابر رطوبت است. از این رو بهترین ایزوگام برای پشت بام ارتباط مستقیم، با شیب سطح خواهد داشت. معمولا اصلی ترین مرحله قبل از نصب ایزوگام آماده کردن و شیب دادن مناسب کف به سوی چاه ها یا ناودان ها است. 

خرید ایزوگام

طرح و نقشه:

ایزوگامی که طرح دارد علاوه بر کاربرد اصلی ،جنبه زیبایی نیز داشته و برای محافظت از دیوارها و استخرها در برابر رطوبت و نم استفاده می‌شود و به همین دلیل ممکن با ایزوگام های معمولی در قیمت متفاوت باشد. خوشبختانه در لیست قیمت ایزوگام طرح دار طرح های متنوع زیادی وجود دارد.

برند ایزوگام:

قیمت تمام محصولاتی که در بازار موجود هستند به برند آن‌ ها بستگی دارد. قیمت ایزوگام نیز مانند سایر محصولات ازاین قاعده پیروی می‌کند. تعدادی از برندهای موجود در بازار از قیمت بالاتری برخوردار هستند. از دلایل عمده این قیمت بالاتر می توان به شناخته شده بودن نام تجاری و نیز کیفیت بالاتر اشاره کرد.

تعداد لایه:

ایزوگام های دو لایه معمولا و در شرایط مساوی در مقایسه با ایزوگام های تک لایه قیمت بیشتری دارند. بیشتر بودن قیمت ایزوگام در این نوع به دلیل بهره گیری از مواد اولیه بالاتر در انواع دو لایه منطقی و معقول به نظر می‌رسد.

وجود یا عدم وجود پوشش خارجی:

قیمت ایزوگام در ایزوگام هایی که پوشش آلومینیومی دارند بیشتر از ایزوگام های معمولی محاسبه می‌شود. البته ایزوگام های بدون روکش که زرورقی هستند کمتر در پشت بام ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و بیشتر برای مکان هایی نظیر کف سرویس های بهداشتی و آشپزخانه و مانند آن به کار می‌روند.

کلام آخر

برای کسب اطلاعات دقیق تر و همچنین در صورتی که تمایل دارید توسط گروهی مطمئن و حرفه ای برای منزل یا محل کسب و کارتان اجرای ایزوگام صورت بگیرد ولی از قیمت ایزوگام چندان اطلاع تخصصی ندارید، می‌توانید با ایزوگام ایران در تماس باشید.



:: برچسب‌ها: خرید ایزوگام , قیمت ایزوگام , ایزوگام ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

اگر به دنبال خرید لباس کار برای شرکت یا کارگران خود هستید به شما پیشنهاد می‌دهیم که به صورت عمده و با به صرفه ترین قیمت از تولیدی لباس کار ، خرید کنید. با پیشرفت چشم گیر تکنولوژی نیازی نیست شما حتما برای خرید لباس کار به صورت حضوری به خرید بروید و کافی است از گوگل و سایت های خرید لباس کار آنلاین استفاده کنید.

لباس کار یکی از فاکتورهای مهم برای انجام کار است و وجود آن می تواند به بهبود عملکر افراد و همچنین یکپارچگی مجموعه کمک کند. مسئله مهم در این زمینه محل تولیدی لباس است. ما در این مقاله می خواهیم به ویژگی هایی که یک تولیدی لباس کار باید داشته باشد، بپردازیم تا اگر قصد خرید از تولیدی لباس کار را دارید، بتوانید انتخابی موثر و مفید را داشته باشید.

بهترین تولیدی لباس کار

کیفیت خط تولید

اولین مسئله ای که در تولیدی لباس به آن توجه شود، کارایی خط تولید لباس است. استفاده از ماشین آلات صنعتی و همچنین افراد مجرب و متخصص به کیفیت مجموعه تولیدی افزوده و باعث جلب رضایت مشتریان می شود. طبیعتا این امر در هزینه خرید لباس کار نیز تاثیرگذار خواهد بود و باعث افزایش آن می شود.

استفاده از مواد اولیه با کیفیت

یکی از مهمترین فاکتورهایی که برای انتخاب تولیدی لباس مورد نظر وجود دارد، استفاده آن تولیدی از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب جهت ساخت و تولید لباس مخصوص کار است. طبیعتا هر چه درجه کیفی مواد اولیه بیشتر باشد، لباس کار تولید شده نیز کیفیت بالاتری خواهد داشت و این امر به فروش بشتر محصولات کمک بسیار زیادی می کند.

مجوز

وجود مجوزهای رسمی از سازمان های مربوطه برای تولیدی لباس کار ارزان بسیار اهمیت دارد. انتخاب شما برای محل تهیه لباس کار نیز کاملا به این مسئله وابسته است. طبیعتا وجود مجوزهای استاندارد باعث اطمینان بیشتر مشتریان و در نتیجه فروش بیشتر مجموعه می شود. از طرف دیگر این مجوزها مهر تاییدی است بر رعایت تمام موارد و نکات مهم در تولیدی لباس ارزان.

وضعیت بهداشتی تولیدی لباس کار

از مواردی که در تولیدی لباس اهمیت بسیار زیادی دارد، وضعیت بهداشتی محل است. اهمیت این موضوع به این دلیل است که در برخی مشاغل حساس مثل پزشکی که در آن رعایت بهداشت حرف اول را می زند، رعایت نکات بهداشتی و تمیز بودن محل تولیدی لباس باید بسیار حفظ شود.

 عملکرد کلی تولیدی لباس کار

  • تولید و فروش مستقل: شما نیاز به سرمایه گذاری و شناخت بازار لباس کار دارید.
  • تولید سفارشی: اگر به صورت سفارشی کاری را می‌خواهید انجام دهید باید اول به دنبال یک طراح لباس کار بگردید.
  • هزینه لباس کار

هزینه لباس کار به عوامل مختلفی بستگی دارد، که این عوامل عبارت اند از:

  • نوع عملکرد تولیدی لباس
  • نوع پارچه‌ای که تولیدی لباس در نظر می‌گیرد.
  • مواد و جنس پارچه

هزینه لباس کار ثابت نمی‌ماند و هر چند روز یک بار بروز می‌شود، در شرایط بد اقتصادی شما می‌توانید به سراغ تولیدی لباس کار ارزان بروید یا لباس کار را به صورت عمده برای کارگران خود تهیه کنید.

تولیدی لباس کار

کلام آخر

تولیدی لباس کار مناسب باید تمام موارد را رعایت کند و بیشتر به کیفیت لباس کار توجه کند تا ظاهر لباس، اگر شما هم به دنبال خرید لباس کار برای کارگران خود یا خودتان هستید، حتما استانداردهای لازم را رعایت کنید و با خیال راحت و ایمنی بالا به سرکار بروید.



:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

اپلیکیشن وکیل شهرداد این امکان را برای شما پیش آورده است تا از طریق ابزارهای بروز جهان با وکلای خبره در تماس باشید و با طرح سوالات حقوقی خود از مشاوران برجسته و وکلای پایه یک دادگستری جواب فوری دریافت کنید.

اپلیکیشن وکیل شهرداد از طراحی رابط کاربری ساده ولی در عین حال جذاب و کاربردی استفاده می‌کند که باعث می شود علی رغم اینکه موضوع آن مباحث حقوقی است و احتمالا فکر می‌کنید که قرار است یک اپلیکیشن حجیم و پیچیده را در اختیار داشته باشید، پیدا کردن پاسخ سوالات برای شما بسیار راحت و لذت بخش باشد. اپلیکیشن وکیل شهرداد دارای بخش های مختلفی است که به مشتری کمک می‌کند تا سریعتر مشکلات حقوقی خود را برطرف کند.

بخش های مختلف اپلیکیشن وکیل شهرداد

بخش مشاوره آنلاین 

شما کاربر محترم می‌توانید در این بخش با توجه به نیاز خود در بخشهای مختلف از وکیل متخصص در آن زمینه مشاوره دریافت کنید.

مشاوره رایگان 

در این بخش از اپلیکیشن وکیل شهرداد می‌توانید اگر موضوع مطرح شده شما نیاز به توضیح بیشتری دارد با ارسال متن به ما جواب سوال خود را از طریق ایمیل یا تلگرام به صورت کامل و کتبی دریافت کنید.

درخواست وکیل در اپلیکیشن وکیل شهرداد

تنها با فشار دادن یک دکمه به وکیل مورد نظر خود دست خواهید یافت و وکلای ما در کمترین زمان در مورد شما حاضر و وکالت شما را بر عهده خواهند گرفت.

نمونه قرارداد

بیش از ۳۰۰ قرارداد بین المللی و داخلی کاربردی

دسترسی به مجموعه قوانین

در شهرداد بیش از ۲۰۰ مجموعه قانون از جمله مجموعه قوانین شهرداری، آیین دادرسی کیفری مجموعه قوانین مدنی و ... موجود می‌باشد.

جستجوی پیشرفته

با استفاده از فیلترها و قابلیت‌ها، می‌توانید در کمتر از چند لحظه کاربردی‌ترین محتوای حقوقی و مواد قانونی مورد نیاز خود را پیدا کنید.

دسترسی به پایگاه حقوقی

در شهرداد می‌توانید به آسانی به بروزترین پایگاه قانونی و حقوقی کشور دسترسی داشته باشید و بیش از ۱۵۰،۰۰۰ قانون را جستجو نمایید.

مفهومی به اسم وکیل آنلاین؛ چیست و چگونه؟

امروزه که تقریبا هر موضوعی و هر شغلی یک نسخه آنلاین نیز پیدا کرده است، شاید برای شما دیگر خیلی عجیب نباشد که بدانید وکیل آنلاین  نیز وجود دارد و تعدادی از وکلا در قالب یک شخص مجازی به سوالات حقوقی شما پاسخ می‌دهند.

وکیل کیست؟

اما یک سوال. واقعا چه کسی وکیل محسوب می‌شود؟ وکیل در واژه به معنای نماینده شخصی است در انجام کاری که به او وکالت داده شده است. وقتی شخصی به نمایندگی از خود وکیلی اختیار می‌کند دیگر برای کارهایی حقوقی نیاز به حضور خود فرد نیست.

مشاوره حقوقی چگونه انجام می‌شود؟

همه ما روزانه با مسائلی حقوقی بسیار زیادی سر و کار داریم که شاید به طور کامل از موارد قانونی آن ها اطلاعاتی نداشته باشیم. در این میان مشاور حقوقی می‌تواند با دادن راهنمایی های مختلف و مشاوره در زمینه های حقوقی به ما کمک بسیاری کند.

یک وکیل آنلاین دقیقا چه کاری انجام می‌دهد؟

یک وکیل آنلاین می‌تواند هر زمانی که شما بخواهید اقدام به مشاوره برای رفع سوالات حقوقی شما کند و این مسئله باعث می‌شود شما کمتر دچار مشکلات حقوقی به صورت ناگهانی شوید.

جمع بندی

به کمک اپلیکیشن وکیل شهرداد دیگر تقریبا نیازی به مطالعه کتاب های حجیم یا جستجوی طولانی اینترنت ندارید. خدمت وکیل آنلاین این اپلیکیشن به شما کمک پاسخ سوالات خود را سریع و دقیق به دست آورید. برای کسب اطلاعات بیشتر و نیز دانلود این اپ، می‌توانید به سایت شهرداد مراجعه کنید.

 



:: برچسب‌ها: اپلیکیشن وکیل , وکیل آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

امروزه متاسفانه در اثر شرایط اجتماعی ، اقتصادی و خانوادگی و یا نداشتن علاقه و تفاهم و یا عوامل دیگر زن و مرد نمی‌توانند در کنار یکدیگر زندگی کنند و تصمیم به طلاق و جدایی می‌گیرند. در این مقاله ما سعی داریم در مورد طلاق توافقی و تنظیم دادخواست طلاق شما را آشنا کنیم.

طلاق توافقی

طلاق توافقی

طلاق توافقی به طور خلاصه به طلاقی گفته می‌شود که مرد و زن به هر دلیلی دیگر تمایل ندارند کنار هم زندگی کنند. از نظر دادگاه هرگونه توافقی که زوجین در خصوص مهریه، نفقه، جهیزیه، ملاقات و حضانت فرزند داشته باشند؛ قابل قبول و محترم است. البته لازم است که مرد و زن در مشاوره طلاق شرکت کنند؛ عدم حضور  در این مشاوره تبعات حقوقی مهمی به دنبال دارد .

تنظیم دادخواست طلاق

طلاق هم مثل سایر دعاوی نیاز به دادخواست دارد. در حال حاضر با توجه به قانون آیین دادرسی مدنی، رسیدگی به دعاوی در دادگاه ها به موجب دادخواست حاصل می‌شود. به همین دلیل زوجین باید یک دادخواست طلاق تنظیم کرده و آن را به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ارائه دهند. بعد رسیدگی، زن و مرد باید به دادگاه خانواده در مهلتی که مشخص شده حاضر شوند و در آنجا با پرونده طلاق و شرایط آن آشنا می‌شوند.

پس از آن، پس از صدور حکم زوجین سه ماه فرصت دارند تا با مراجعه به دفاتر ازدواج و طلاق، صیغه طلاق را اجرا کنند و در دفاتر به ثبت کنند. چنانچه بعد از سه ماه مراجعه کنند، اعتبار این گواهی به اتمام می‌رسد.

تنظیم دادخواست طلاق

فرم تنظیم دادخواست طلاق

  • فرمی که برای تنظیم دادخواست طلاق از دادگاه دریافت می‌کنید به شکل زیر است:
  • خواهان: مشخصات زوج ....
  • خوانده: مشخصات زوجه ...
  • نماینده قانونی یا وکیل: مشخصات وکیل (در صورت داشتن)
  • تعیین خواسته: صدور گواهی عدم امکان سازش
  • دلایل و منظمات: فتوکپی از مصدق عقدنامه

شرح تنظیم دادخواست طلاق:

اینجانب ..... با سند ازدواج شماره .... شماره دفتر ازدواج .... با ..... در تاریخ .... که به عقد دائم در آمده‌ایم که بدلیل عدم تفاهمات روحی و اخلاقی منجر به اختلافات متعدد قادر به ادامه زندگی مشترک نیستیم. بنابراین تصمیم به طلاق بوده و با تقدیم این دادخواست، صدور گواهی عدم سازش برای ارائه در دفترخانه و اجرای صیغه طلاق را تقاضا می‌نماییم.

بخش زیر مربوط به توافق حاصل شده میان زوجین است:

  • زوجه همه‌ی مهریه / یا قسمتی از آن را که شامل .... سکه بهار آزادی یا وجه نقد به مبلغ ........ ريال را همزمان با وقوع طلاق از زوج خواستار شده و قابل قبول زوج است.
  • جهیزیه نزد زوجه بوده و او ادعایی در این خصوص ندارد.
  • زوجه باردار نبوده و فاقد فرزند / یا دارای ..... فرزند مشترک هستند و شرایط ملاقات و حضانت بدین شرح می‌باشد ..... .
  • زوجه ادعایی در خصوص نفقه ندارد / یا دارد و ..... ريال دریافت می‌کند.

تنظیم دادخواست طلاق

جمع بندی

در پایان پیشنهاد ما به شما شرکت در جلسه های مشاوره پیش از طلاق می‌باشد. حتما با زوج خود در مورد نفقه، فرزند، مهریه و .... پیش از تنظیم دادخواست طلاق، به توافق برسید تا مراحل دادگاهی سریع‌تر سپری شود.

   



:: برچسب‌ها: تنظیم دادخواست ازدواج , طلاق توافقی ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

امروزه یکی از ارزهای محبوب بیت مردم تتر است. دلیل محبوبیت تتر بین مردم قیمت تتر است. بیت کوین، اتریوم و تتر و دیگر ارزهای دیجیتالی هستند که قیمت ها و روش های خرید متفاوت دارند. اگر نرخ دلار در کشور ما ثابت شود می توانید از نرخ تتر خود هم اطمینان داشته باشید. در نتیجه برای گرفتن نرخ و قیمت تتر به روز باید از سایت های معتبر صرافی ارز دیجیتال قیمت گرفت.

تتر تقریبا یک قیمت یکسانی دارد و شما در سرمایه گذاری که می کنید می توانید از بابت افت و خیز بازار آسوده خاطر باشید. نرخ تتر و قیمتی که برای آن در نظر گرفته می شود برابر با یک دلار آمریکاست. به همین دلیل افراد زیادی این روز های اقدام به خرید و فروش تتر می کنند. به دلیل اینکه تتر با ویژگی هایی که دارد میتواند بهترین گزینه برای سرمایه گذاری و افزایش درآمد و حتی حفظ سرمایه در بازار پر از ن.سانات باشد.

قیمت تتر

برای اینکه سرمایه ای که در ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین و اتریوم یا دیگر ارزهای دیجیتالی دارید و دچار کاهش نرخ ارز می شود می توانید آن را به تتر تبدیل کنید و خیالتان از بابت ارزش پولتان مطمئن شوید.

در بازارهای دیجیتالی دو نوع تتر داریم. تتر دلار و یورو تتر. همانطور که از اسم هر کدام مشخص است نرخ تتر با قیمت دلار و یورو تعیین می شود. این ارزها توسط واحد پولی ساپورت می شوند در نتیجه می توانند در بازارهای ارزی دیجیتالی قیمت یکسان و ثابتی داشته باشند.

با تترلند در این مقاله همراه باشید تا به شما بگوییم تتر چیست و چرا خرید آن یک مزیت محسوب می شود؟

قیمت تتر در تترلند

بهترین ویژگی های تتر که آن را از دیگر ارزها متمایز می کند

شما می توانید ارزش سرمایه خود را توسط تتر حفظ کنید. فقط کافی است که بالا پایین های شدید نرخ ارزهای دیجیتالی، ارز خود را به تتر تبدیل نمایید.

اگر شما روی ارز دیجیتال تتر سرمایه گذاری کرده اید حتما می دانید که شفافیت مالی دارد و آن هم به خاطر ارزهایی است که آن را ساپورت می کنند. ابته سرمایه گذاری روی تتر معنا ندارد به دلیل ثابت بودن قیمت آن

تتر دارای پشتوانه قوی است و به خوبی ساپورت می شود. در واقع توکن های تتر توسط شرکت سازنده اش یعنی فیات تولید و به صرافی ها واگذاری می شود.

تتر ثبات قیمت دارد. وقتی می گوییم هر تتر معادل یک دلار است منظورمان این است که نرخ تتر چیزی بین 0.98 تا 1.02 قیمت هر دلار است. شما میتوانید خیلی راحت با دانستن قیمت دلار آمریکا قیمت تتر را محاسبه نمایید.

کسانی که ارز دیجیتال تتر دارند می توانند خیلی راحت ارز دیجیتال خود را به پول نقد تبدیل کنند.

جمع بندی

برای خرید تتر شما می توانید به صرافی های دیجیتال موجود مراجعه کرده و اقدام به خرید و فروش تتر کنید. اما همیشه به خاطر داشته باشید که در انتخاب صرافی خود نهایت دقت را به خرج دهید تا بتوانید از احتمالاتی که برای کلاهبرداری وجود دارد جلوگیری کنید. تترلند بهترین گزینه برای شما است.



:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

با توجه به قانون آیین دادرسی مدنی هر فردی می تواند برای دریافت حق و حقوق خود قبل از اقدام به ارسال دادخواست، اقدام به تنظیم اظهارنامه کند و به حق خود را به از طریق اظهارنامه از فرد مقابل مطالبه کند. البته این مسئله مشروط بر این است که موعد مطالبه حق و حقوق وی رسیده باشد.

به طور کلی هر فردی که بخواهد در ارتباط با معاملات و تعهدات خود با دیگری درخواست حق و حقوق خود را کند می تواند این درخواست خود را با تنظیم اظهارنامه به فرد مقابل اظهار کند و از وی درخواست تسویه حقوق خود را کند.

در این مقاله شهرداد قصد دارد به بررسی چیستی اظهارنامه و نحوه تنظیم اظهارنامه بپردازد. پس در ادامه با ما همراه باشید.

تنظیم اظهارنامه

اظهارنامه چیست؟

بطور کلی اظهارنامه یک سند عادی است که به طور رسمی و توسط اداره ثبت اسناد و املاک کشور یا دفاتر دادگاه ها ابلاغ می شود. البته اداره ثبت اسناد و املاک و همچنین دادگاه ها می توانند از ابلاغ اظهارنامه هایی که مطالب آن ها خلاف اخلاق و خارج از ادب باشد خودداری کند.

همانطور که گفتیم اظهارنامه یک سند عادی محسوب می شود به همین علت هم محتوای آن نیز همانند یک سند عادی است. ولی شیوه اطلاع رسانی آن به فرد مقابل به صورت کاملا رسمی است. علت این مسئله هم این است که بتوانیم بعدا اثبات کنیم که مطلب مورد نظر در اظهارنامه را به فرد مقابل اطلاع دادیم و یا چیزی را تسلیم کسی کردیم.

نحوه تنظیم اظهارنامه

نکاتی که در هنگام تنظیم اظهارنامه باید به آنها توجه کنیم به شرح ذیل است.

  • تا جای ممکن سعی کنید در هنگام نوشتن اظهارنامه از الفاظ و عباراتی استفاده کنید که کوتاه، مختصر و مفید، شفاف، بدون ابهام و قابل فهم باشد. همچنین خودتان نیز از مفاهیم آن ها به طور کامل آگاهی داشته باشید تا در آینده به ضرر خودتان نباشد.

  • دقت داشته باشید در هنگام نوشتن اظهارنامه خود از به کار بردن الفاظ رکیک، خارج از ادب و نزاکت، افترا، نشر اکاذیب و از این دست موارد به شدت پرهیز کنید به دلیل این مسئله ممکن است باعث شود که اظهارنامه شما از سوی مرجع ارسال کننده پذیرفته نشود و یا حتی آن را به فرد مقابل ابلاغ نکنند.

  • اگر لازم است که به همراه اظهارنامه شما چیزی ارسال شود دقت داشته باشید که در متن اظهارنامه خود به آن اشاره کنید. می توانید در ارتباط با محل نگهداری آن شی، شماره یا مشخصات ظاهری آن برای مثال در ارتباط با قراردادها و چک ها اشاره ای در متن اظهارنامه خود کنید.

  • مهمترین نکته این است که برای تنظیم اظهارنامه خود با یک فرد متخصص در زمینه دعاوی حقوقی حتما مشورت کنید. این مسئله به این دلیل است که در اظهارنامه خود چیزی را ذکر نکنید که بعدا به ضرر شما تمام شود.

اپلیکیشن حقوقی شهرداد

جمع بندی

با توجه به اهمیت تنظیم اظهارنامه، می توانید برای مشاوره با یک وکیل حرفه ای در زمینه دعاوی حقوقی و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به اپلیکیشن حقوقی شهرداد مراجعه کنید.






:: برچسب‌ها: تنظیم اظهارنامه , تنظیم اظهارنامه در شهرداد , شهرداد , اپلیکیشن حقوقی شهرداد ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

مشاوره سئو از مهمترین فعالیت های یک شرکت سئو حرفه ای محسوب می شود. کارشناس سئو ارائه دهنده مشاوره رایگان سئو در کسب و کارهای گوناگون است. مشاوران سئو با ارائه مشاوره حرفه ای و تصمیم سازی در زمینه سئو و طراحی وب سایت توسط متخصصین با تجربه ای که  دارای این توانایی هستند که بتواند برای پروژه های بزرگ و کوچک در حوزه های مختلف کسب و کار راهکارهای مناسب ارائه نماید.

 

چه سوالاتی باید از یک مشاور سئو پرسید؟

در هنگام مشاوره سئو پیشنهاد می شود سوالات زیر را از اشخاصی که می خواهند این کار را برای شما انجام دهند بپرسید:

  1. آیا شما می توانید از نمونه کارهایی که قبلا در زمینه سئو انجام داده اید به من نشان دهید؟

  2. آیا شما می توانید افرادی که به آنها مشاوره سئو داده اید به من معرفی نمایید؟

  3. آیا شما توصیه های گوگل وب مستر را پیاده سازی می نمایید؟

  4. مشاوره سئو شما چه پیشنهاداتی روی کلمات کلیدی مد نظر من دارد؟

  5. تجربه شما از کسب و کار من چقدر است؟

  6. از شهر یا کشور من چقدر اطلاعات دارید؟

  7. مهمترین تکنیک هایی که شما می خواهید در افزایش رتبه وب سایت من بکار برید چیست؟

  8. چقدر پیش بینی می نمایید این کار بطول بینجامد؟

موارد بالا تنها برخی از سوالاتی است که می بایست در مشاوره سئو که برای سایت شما انجام می شود، مشاور سئو شما به درستی پاسخ دهد.خیلی اوقات پیش می آید که صاحبان کسب و کارهای مختلف نمیدانند که جهت بهینه سازی موتور جستجو و قرار گرفتن در موقعیت های بالای صفحه نتایج و یا به عبارتی دیگر جهت افزایش رتبه خود از کجا شروع کنند و یا چه استراتژی را دنبال نمایند.

 بدین منظور سئو اینجا با ارائه مشاوره سئو رایگان به این گونه از صاحبان کسب و کار اطلاعات لازم را در اختیار آن ها قرار می دهد و برای آنها تشریح می کند که در انجام این کار با توجه به کسب و کار پیش رو از چه مسیری می بایست کار خود را شروع کنند و در ادامه این مسیر تا رسیدن به هدف مورد نظر خود چه کارهایی را می بایست انجام داده و چه کارهایی را نباید انجام دهند.

نقش یک مشاوره سئو این است که شانس مناسب ، راه صحیح را ببیند و یک استراتژی بازاریابی برای هدف قرار دادن تجارت شما به صورت برجسته به بالا ارائه دهد.

برای آگاهی از نحوه کار مشاوره سئو ، مراحل آن و مشاوره های ما از چه روشی استفاده کنید ، به مطالعه ادامه دهید.

 

تجزیه و تحلیل حضور آنلاین یک مشاوره  سئو

قبل از شروع ، باید تأکید کنیم که ضروری است بدانیم فعالیت های تجاری مشتریان ما و همچنین ساختار وب سایت و حضور رسانه های اجتماعی شامل چه مواردی است. برای توسعه یک استراتژی دقیق بازاریابی دیجیتال ، باید تمام تلاش ها و اهداف تجاری شما را شناسایی و درک کنیم. در نتیجه این تجزیه و تحلیل می توانیم بفهمیم که گروه هدف شما چیست ، ببینید ساختار دموگرافیک آنها چیست ، ببینیم انتظارات شما و استراتژی تجاری شما به طور کلی چیست.

چند شاخص برای وضعیت وب سایت شما وجود دارد و این شامل بازدیدها ، PageRank ، موقعیت کلمات کلیدی در SERP و تعداد آنها است.

تعریف اهداف اصلی یک کمپین بازاریابی اینترنتی بسیار مهم است. آیا این اهداف شامل ترافیک بیشتر ، کسب موقعیت های بهتر در SERP ، افزایش حضور در شبکه های اجتماعی یا موارد دیگر است؟

درخواست مشاوره سئو کنید!

اگر مطمئن نیستید که روند سئو به چه صورت است اما ایده کلی در مورد نحوه اجرای برخی فعالیت ها دارید، با ما تماس بگیرید و یک جلسه مشاوره با کارشناسان ما ترتیب دهید. تیم سئواینجا ما شرایط و موقعیت های وب سایت شما را تجزیه و تحلیل می کند ، تغییرات را پیشنهاد می کند و برنامه ای دقیق از فعالیت های بازاریابی مطابق با توصیه های Google تهیه می کند. ما مسیر را تعیین می کنیم و شما پیشگام هستید.

 



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

امروزه در برخی از مشاغل از دستکش کار مخصوص به آن شغل استفاده می شود. کارفرمایان این مشاغل معمولا اقدام به خرید عمده دستکش کار برای کارکنان خود می کنند. برای تهیه دستکش کار باید به فروشگاه هایی که در زمینه فروش عمده لباس کار مشغول به کار هستند مراجعه کنید.

همانطور که می دانید هر شغل محیط مخصوص به خود و ویژگی های خود را دارد به همین دلیل دستکش های کار آن ها هم با هم متفاوت است. شما باید در هنگام خرید عمده دستکش کار از فروشگاه های فروش عمده لباس کار باید دقت کنید که دستکشی انتخاب کنید که متناسب با ویژگی های شغل شما باشد.

در این مقاله یونکس قصد دارد شما را با چند نمونه پر استفاده از دستکش های کار آشنا کند تا بتوانید در هنگام خرید عمده دستکش کار بهترین و مناسب ترین انتخاب را داشته باشید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

خرید عمده دستکش کار

دستکش کار لاتکس

این نوع دستکش کار از جنس پلاستیک ارزان قیمتی است که از جمله متداول ترین نوع دستکش ها در صنایع شیمیایی است. البته به دلیل اینکه مقاومت بالایی ندارد بیشتر در صنایع دارویی و غذایی از آن استفاده می شود. همچنین به دلیل ارزان قیمت بودن آن ها بیشتر به صورت یک بار مصرف از این نوع دستکش استفاده می شود.

دستکش کار نیتریل

این نوع از دستکش کار در برابر مواد شیمیایی مقاومت نسبتا بالایی دارد. قیمت این دستکش ها به نسبت دستکش های لاتکس کمی گران تر است اما از دیگر دستکش ها ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد. با توجه به مقاومتی که دارد در برابر مواد شیمیایی به سرعت خراب نمی شود.

دستکش کار بوتیل

این نوع از دستکش کار بیشتر در هنگام کار با گازهایی مانند هیدروژن سیانید و گاز کلر مورد استفاده قرار می گیرد.  این دستکش در برابر نفوذ گاز ها مقاومت بالایی دارد اما به نسبت دیگر دستکش ها کمی گران تر است. دلیل آن هم گران بودن بوتیل نسبت به دیگر موادی است که در ساخت دستکش ها به کار می رود.

دستکش کار نئوپرن

این نوع از دستکش کار در برابر رنج وسیعی از مواد شیمیایی خطرناک مقاومت عالی و بالایی دارد. به همین دلیل این دستکش ها را با عنوان دستکش اسیدی در صنعت معرفی کرده اند. استفاده از این دستکش برای محیط ها و مشاغلی که نیاز به حساسیت و ظرافت بالا دارد بسیار مناسب است.

دستکش کار PVC

این نوع از دستکش کار با نام دستکش پلاستیکی نیز شناخته می شود. بطور کلی از این دستکش در صنعت پتروشیمی استفاده می شود. ارزان قیمت بودن این دستکش باعث شده است که از آن به عنوان دستکش یکبار مصرف استفاده کنند.

فروش عمده لباس کار

جمع بندی

نکته مهم دیگر در هنگام خرید عمده دستکش کار این است که به سراغ فروشگاه های معتبری بروید که از کیفیت محصولات آن ها مطمئن باشید. یونکس یک فروشگاه معتبر در زمینه فروش عمده لباس کار است که شما می توانید با خیال راحت اقدام به خرید دستکش کار از آن کنید.

 



:: برچسب‌ها: خرید عمده دستکش کار , خرید عمده دستکش کار از یونکس , فروش عمده لباس کار , فروش عمده لباس کار در یونکس , یونکس ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

فست فود به غذاهایی گفته می شود که خیلی سریع تهیه می شوند و مدت زمان سفارش و سرو برای آنها معمولاً کمتر از ده دقیقه است. می توانید بگویید که یک ساندویچ با کره نیز فست فود است ، درست مثل یک پنکیک یا یک سیب خرد شده. اما این موارد چیزی نیست که در این مقاله در مورد آن صحبت کرده باشیم.

فست فود کیش از جمله مکان های جذاب برای خوردن یک غذای خوشمزه در سریعترین زمان است. در حین مسافرت در کیش میخواهید در مدت چند روز به جاهای مختلفی سر بزنید؛ لذا می توانید برای صرفه جویی در وقت، از بهترین فست فود کیش به نام فودلند غذا سفارش دهید.

در ادامه همراه با فودلند باشید تا 3 تا از مزایای فست فود کیش را برای شما بیان کنیم.

1. فست فود به شما این امکان را می دهد که به جای حذف یک وعده غذایی ، چیزی بخورید.

اگرچه روزه داری متناوب در سال های اخیر به روشی محبوب برای کنترل وزن فرد تبدیل شده است ، صرف نظر از وعده های غذایی به ندرت ایده خوبی است مگر اینکه هدف خاصی از این کار داشته باشید. بهترین راه برای کاهش وزن و سپس جلوگیری از کاهش وزن ، کاهش کالری مصرف شده در حالی که میزان سوزاندن خود را با ورزش افزایش می دهد. حذف یک وعده غذایی می تواند باعث خستگی شود ، ممکن است به این معنی باشد که برخی از مواد مغذی ضروری را از دست می دهید.

فست فود کیش فودلند غذاهای سالم تهیه شده از مواد درجه یک و تازه را سرو می کند تا سطح کیفیت غذای مصرفی گردشگران کیش را ارتقا دهد.

2. خوردن غذاهای فست فود به شما کمک می کند تا یک برنامه را به طور موثرتری مدیریت کنید.

در هنگام سفر به کیش، امکان استفاده از آشپزخانه و پخت  پز کمتر وجود دارد و شما میخواهید از زمان سفر خود به صورت بهینه استفاده کنید. از آنجا که صنعت فست فود کیش در دسترس است، شما این گزینه را دارید که برنامه خود را بدون گرسنگی ادامه دهید. انتخاب یک وعده غذایی به همین ترتیب 50٪ زمان کمتری از زمانی که می خواهید ناهار یا شام را در خانه تهیه کنید زمان می برد. ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما 15-30 دقیقه اضافی در یک برنامه فشرده می تواند بسیار ارزشمند باشد.

3. محصولات فست فود کیش باعث کاهش هزینه های سفر برای گردشگران می شود

اقلام فست فود یکی از مقرون به صرفه ترین محصولات غذایی است که می توانید امروز در دنیا پیدا کنید وقتی هزینه آن را با تعداد کالری دریافتی مقایسه کنید. اگرچه مایل نیستید هر روز سه وعده غذایی فست فود بخورید، اما داشتن چند هزار تومان می توانید در یک وعده غذایی، مواد کافی به بدن شما برسد که بدن بتواند برای تولید انرژی استفاده کند. اکثر رستوران های فست فود کیش به آماده سرو غذا با هزینه کمتری نسبت به غذاهای سنتی هستند.

جمع بندی

با سفر به کیش می توانید لحظات خوشی را در رستوران های فست فود کیش در کنار خانواده برای خود رقم بزنید و لذت طعم واقعی غذا های لذیذ بهترین فست فود کیش را بچشید.

 



:: برچسب‌ها: بهترین فست فود , فست فود کیش , فودلند ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

تتر بک ارز دیجیتال است که مهم ترین ویژگی آن ثبات قیمت تتر است. این مسئله ثابت بودن قیمت تتر یک مزیت عالی برای افرادی است که می خواهند در این زمینه اقدام به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال کنند.

اما این ثبات قیمت چگونه می تواند به عنوان یک مزیت حساب شود که مردم را ترغیب به خرید تتر پایه تتر کند. محبوبیت خرید و فروش و سرمایه گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال این روزها بر هیچکس پوشیده نیست.

به همین دلیل تترلند در این مقاله قصد دارد به مسئله خرید تتر و دلیل ثابت بودن قیمت تتر بپردازد. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. مطمئن باشید در نهایت شما هم به افرادی می پیوندید که این روزها به خرید و فروش تتر مشغول هستند.

قیمت تتر

ثابت بودن قیمت تتر چه فوایدی دارد؟

در این باره لازم به ذکر است که این ثابت بودن قیمت ارز تتر به عنوان یک ابزار برای کنترل نوسانات دیگر ارزهای دیجیتال استفاده می شود. بدین صورت که در هنگام نوسانات قیمت دیگر ارزها تریدرها با تبدیل ارزهای خود به تتر اقدام به حفظ سرمایه خود می کنند.

و در زمانی که قیمت ارزهای دیگر پایین آمد تتر خود را فروخته و اقدام به خرید تتر دیگر می کنند. این مسئله هم می تواند باعث حفظ سرمایه، سرمایه گذاران شود و هم می تواند باعث افزایش سرمایه آن ها شود.

برای ما ایرانی ها هم با توجه به نوسانات قیمت دلار که در کشورمان وجود دارد. خرید تتر به دلیل اینکه قیمت آن همیشه برابر با یک دلار است خیلی خوب است. می توانیم برای خرید و فروش های اینترنتی خود به جای دلار از تتر استفاده کنیم.

ویژگی های دیگر تتر چیست

همانطور که به آن اشاره کردیم مهم ترین ویژگی تتر ثبات قیمت تتر است. شرکت سازنده تتر اعلام کرده است که دلیل این ثبات قیمت به این دلیل است که تتر به وسیله ارزهای فیات پشتیبانی می شود. منظور از ارزهای فیات، ارزهایی مانند دلار و یورو است.

به گفته شرکت سازنده تتر آن ها به ازای هر تتری که در بستر دیجیتال خرید و فروش می شود. یک دلار در صندوق پشتیبانی آن کنار می گذارند و همین قضیه باعث می شود که قیمت تتر همواره ثابت و برابر با 1 دلار باشد.

نحوه خرید تتر چگونه است

برای خرید تتر شما می توانید به سایت صرافی های دیجیتال موجود در کشور رفته و با ساخت حساب کاربری در آن ها و احراز هویت و شارژ ریالی حساب خود به راحتی اقدام به خرید و فروش تتر کنید.

خرید تتر

جمع بندی

در زمان انتخاب صرافی خود برای خرید تتر باید دقت لازم و کافی را به خرج بدهید به دلیل اینکه انتخاب یک صرافی معتبر و با سابقه نکته بسیار مهمی است. پس برای جلوگیری از کلاهبرداری از حساب خود می توانید به سراغ صرافی مانند تترلند بروید تا با خیالی راحت اقدام به خرید و فروش تتر کنید.

 

 



:: برچسب‌ها: قیمت تتر , قیمت تتر در تترلند , خرید تتر , خرید تتر از تترلند , تتر , تترلند ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

حتما برای شما هم این مسئله سوال است که تتر چیست و چرا این روزها اینقدر طرفدار دارد؟ برای پاسخ به این سوالا شما باید بگوییم که تتر یک ارز دیجیتال پایه است که با ورود به دنیای ارزهای دیجیتال به سرعت محبوبیت زیادی بین مردم پیدا کرد.

و علت محبوبیتش هم نرخ تتر بود. تتر توانست جایگاه خودش را به سرعت بین بقیه ارزهای دیجیتال به دست بیاورد و بهتر از آن حتی از بقیه ارزها بالا بزند. حتما می دانید که سرمایه گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال این روز ها طرفداران مخصوص به خود را پیدا کرده است.

در این مقاله تترلند قصد دارد تا به بررسی این بپردازد که تتر چگونه توانست به سرعت جای خود را در میان مردم باز کرده و محبوب مردم و تریدرها شود. برای بررسی این مسئله ابتدا باید به این بپردازیم که تتر چیست و تاریخچه پیدایش آن به کجا باز می گردد. پس با ما در این مقاله همراه باشید.

نرخ تتر

تتر چیست؟

تتر یک ارز دیجیتال پایه بر محور تکنولوژی بلاک چین است که ابتدا با نام ریل کوین وارد بازار ارزهای دیجیتال شده و سپس پس از چندی شرکت سازنده آن تصمیم گرفت نام آن را تغییر داده و نام تتر را بر روی آن بگذارد.

تتر با نام اختصاری USDT شناخته شده است. این واحد های تتر واحد هایی غیر دیجیتالی هستند و برای ذخیره شدن باید آن ها روی کیف پول هایی ذخیره کرد. تتر از جمله ارزهای دیجیتال پایه معدودی است که دسترس پذیری آن بسیار بالاست و می شود آن را روی کیف پول های زیادی ذخیره کرد.

نرخ تتر

مهم ترین ویژگی تتر همین نرخ تتر است. نرخ تتر برابر با 1 دلار است. شرکت سازنده تتر اذعان دارد که به ازای هر واحد از تتر یک دلار در خزانه بانک ها ذخیره می کند. به همین دلیل است که قیمت تتر همیشه برابر با  یک دلار است و می گویند قیمت آن ثابت است.

البته اگر به نمودار نوسانات قیمت تتر توجه کنید متوجه خواهید شد که گاهی اوقات نوسانات جزئی در قیمت تتر ایجاد می شود. مثلا قیمت آن از 1 دلار به 98/0 یا 01/1 دلار تغییر می کند و 1 دلار نیست. در این باره لازم است بگوییم که این نوسان قیمت جزئی فقط به دلیل میزان عرضه و تقاضای بازار برای تتر است.

یکی از مهم ترین دغدغه تریدرها در ارتباط با تتر این است که اگر زمانی دلار دیگر از تتر پشتیبانی نکن تکلیف این همه سرمایه پشتیبان تتر چه می شود. وگرنه به جز فقط همین موردی که عنوان کردیم تتر هیچ ایراد دیگری ندارد و ارز دیجیتال پایه و محبوب مردم است.

تتر چیست

جمع بندی

شاید برایتان سوال باشد که اگر قصد داشته باشید که با توجه به مزایای تتر و متوجه شدن این موضوع که تتر چیست اقدام به خرید ارز دیجیتال پایه تتر کنید باید از کجا این ارز را تهیه کنید و در آن سرمایه گذاری کنید.

ساده است شما می توانید با مراجعه به صرافی دیجیتال معتبر و با سابقه ای مانند تترلند پس از ایجاد حساب کاربری به راحتی اقدام به خرید و فروش تتر کنید.



:: برچسب‌ها: نرخ تتر , تتر چیست , نرخ تتر در تترلند , تتر , تترلند ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

یکی از مهم ترین تشریفاتی که معمولا برای تنظیم شکایت کیفری مورد استفاده قرار می گیرد ، تهیه و تنظیم شکوائیه یا شکایت نامه است که افراد می توانند با استفاده از آن ، شکایت خود را ثبت و تحویل مقامات صالح قضایی بدهند .

کسی که از وقوع جرم آسیب و صدمه می بیند برای پیگیری جرم و جبران خسارتی که در صورت وقوع یک عمل مجرمانه به او وارد شده است و همچنین اعلام جرم به دادسرا ، دادستان و بازپرس نیاز به طرح یک شکایت کیفری دارد که از طریق ابزاری تحت عنوان شکواییه کیفری انجام خواهد شد .

شکوائیه چیست

همانطور که در دعوای حقوقی برای ثبت دعوی باید برگه دادخواست را پر کرد ، برای ثبت دعوی کیفری نیز باید برگه شکواییه را کامل کرد . در واقع اولین مرحله برای ثبت شکایت کیفری مراجعه به مراجع کیفری و دریافت فرم شکواییه است .

شکواییه یک فرم مخصوص است که قوه قضاییه موظف است آن را تهیه کند تا افراد بتوانند شکایت خود را در آن ثبت نمایند . شکواییه که به آن شکایت نامه هم گفته می شود ، ورقه ای چاپی  است  که مواردی از قبیل نام شاکی ، آدرس و موضوع دعوا در آن نوشته شده است که باید توسط شاکی تکمیل شود .

بنابراین ، شکوائیه در دعاوی کیفری مانند دادخواست در دعاوی حقوقی است . همانطور که برای اقامه یک دعوای حقوقی باید دادخواست داد ، برای ثبت دعوای کیفری نیز باید شکایت نامه تنظیم کرد . البته یک تفاوت مهم در این زمینه وجود دارد و آن این است که دعوای حقوقی تنها با ارائه دادخواست در دادگاه رسیدگی می شود ؛ اما لزومی ندارد شکایت کیفری در برگه شکواییه تنظیم شود بلکه می توان در یک کاغذ معمولی نیز شکایت را برای دعوای کیفری ثبت نمود .

مراحل تنظیم شکوائیه 

با این توضیح که رسیدگی به جرم در آیین دادرسی کیفری در جرایم نامشهود ، در صورتی آغاز می شود که بزه دیده یا شاکی اقدام به شکایت کند اما در جرایم مشهود در صورتی که ضابطان دادگستری نیز شاهد وقوع جرم باشند نیز برای آغاز به رسیدگی کفایت می کند و نیازی به شکایت شاکی خصوصی ندارد .

بنابراین ، اولین اقدام برای شکایت کردن توسط اشخاص در دادگاه ها و دادسراها دریافت فرم شکواییه است . از این رو در این مقاله به بررسی اینکه شکواییه یا شکایت نامه چیست و نحوه تنظیم شکواییه یا شکایت نامه می پردازیم . 

 

تفاوت تنظیم دادخواست و شکوائیه

دادخواست مربوط به دعاوی حقوقی و شکوائیه مربوط به دعاوی کیفری است. در شکوائیه فرد شاکی خواهان مجازات برای مشتکی عنه است، اما در دادخواست حقوقی، خواهان به دنبال الزام خوانده به انجام تکلیف است.

پس از تنظیم شکوائیه کیفری و ثبت آن ابتدا در دادسرا مطرح و بررسی و سپس در صورت صدور قرار مجرمیت به دادگاه ارجاع می‌شود. اما دادخواست حقوقی بسته به میزان خواسته و نوع آن مستقیما به دادگاه و یا شورای حل اختلاف می‌رود.

میزان تمبر مالیاتی دعاوی کیفری به صورت ثابت ۲۰۰۰ تومان است. در صورتی که تمبر مالیاتی دعاوی مالی بسته به میزان خواسته متغیر و یک و نیم هزارم مبلغ خواسته است.

برای دعوت متهم و یا مشتکی عنه به دادسرا و یا دادگاه از احضاریه و برای دعوت از خوانده از برگه اخطاریه استفاده می‌شود.

در تنظیم دادخواست حقوقی، چنانچه خوانده مجهول المکان باشد، دادگاه سه بار دستور نشر آگهی در روزنامه کثیر الانتشار و یا روزنامه رسمی برای حضور خوانده در دادگاه را می‌دهد، و پس از آن در صورت عدم حضور خوانده، حکم غیابی صادر می‌شود.

 

شما با اپلیکیشن حقوقی شهرداد و مشاوره آنلاین با گروه وکلای آنلاین ما می توانید در هر زمینه ای یک دادخواست شکوائیه تنظیم نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

افرادی که از وقوع جرمی در حقشان آسیب می بینند. برای پیگیری خسارت خود از طریق مراجع قضایی اقدام به نگارش شکایت نامه می کنند. دادستان یا بازپرس نیاز به طرح کردن یک شکایت کیفری دارد که از طریق آن بتواند به جرم وارد شده رسیدگی کند.

در آیین دادرسی کیفری رسیدگی به هرگونه جرمی زمانی آغاز می شود که شاکی اقدام به تنظیم یک شکایت کند البته این برای جرایم نامشهود است. در جرایم مشهود در صورتی که افراد ضابط در دادگستری شاهد وقوع جرم باشد کافی است و نیازی به شکایت شاکی خصوصی نیست و رسیدگی به پرونده فورا شروع می شود.

پس اولین قدم برای نگارش شکایت دریافت فرم شکواییه است. با شهرداد در این مقاله همراه باشید تا شما را با نحوه تنظیم شکایت از طریق اپلیکیشن وکالت آشنا کنیم.

نگارش شکایت

برگه شکواییه چیست؟

همانطور که می دانید در دعوای حقوقی باید دادخواستی مبنی بر خواسته خود پر کنید. برای دعوی کیفری نیز باید اقدام به تنظیم شکواییه کنید. پس اولین مرحله برای ثبت شکایت مراجعه به مراجع کیفری و دریافت فرم شکواییه است.

شکواییه فرمی است که قوه قضاییه آن را تهیه می کند تا افراد قادر باشند شکایت خود را در آن به ثبت برسانند. این فرم یک برگه چاپی است که در آن موارد مانند اطلاعات شاکی و مورد دعوا در آن نوشته می شود و شاکی موظف به پر کردن آن است.

پس شکایت هم مانند دادخواست حقوقی است که برای رسیدگی به آن نیاز است ابتدا برگه شکواییه توسط شاکی تکمیل شود. البته تفاوت آن در این است که برای دادخواست باید حتما در برگه مربوط به آن پر شود. اما برای شکایت حتما نیاز به برگه شکواییه نیست و شاکی می تواند حتی در یک برگه عادی نیز شکایت دعوای کیفری خود را ثبت کند.

نحوه نگارش شکایت

با توجه به ماده 68 قانون آیین دادرسی کیفری شرایط کلی شکایت نامه و نحوه تنظیم آن تحت عنوان فرم شکواییه کیفری مشخص شده است. بر اساس این ماده اگر بخواهیم از طریق این فرم شکایت خود را ثبت کنیم باید مواردی که جهت ثبت شکایت در فرم ذکر شده است را تکمیل کنیم. اما برای ثبت شکایت در یک برگه عادی باید موارد ذیل را حتما در آن ثبت کنیم.

  • نام و نا خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه، کد ملی، سن، شغل، وضعیت تاهل، تابعیت، میزان تحصیلات، مذهب، شماره تلفن، آدرس دقیق، ایمیل و کد پستی شاکی.

  • موضوع مورد شکایت، تاریخ و محل وقوع جرم

  • ضرر و زیانی که به شاکی وارد شده است و مطالبات وی

  • مدارک وقوع جرم، اسامی و مشخصات و نشانی شاهدان و افراد مطلع در صورت وجود

  • مشخصات و نشانی فرد مورد نظر یا مظنون در صورت وجود.

اپلیکیشن وکالت

جمع بندی

با توجه به تمام موارد ذکر شده برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نگارش شکایت شما می توانید به اپلیکیشن وکالت شهرداد مراجعه کرده و از طریق آن اقدام به ثبت شکایت خود کنید.. شما می توانید با مشاوره گرفتن از وکلای ما در صورت نیاز شکایت خود را به صورتی کاملا دقیق و قانونی تنظیم کنید.






:: برچسب‌ها: نگارش شکایت , نگارش شکایت شهرداد , اپلیکیشن وکالت , شهرداد , اپلیکیشن وکالت شهرداد ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

یکی از مسائلی که افراد شاید برایشان سوال باشد مسئله تعرفه حق الوکاله است. احتمالا شما هم تجربه این مسئله را داشته اید که برای یک موضوع حقوقی اقدام به استخدام یک وکیل کرده اید. برای پیدا کردن وکیل مورد نظرتان به چند دفتر حقوقی رفته باشید.

اما با چیزی که مواجه شده اید تفاوت در تعرفه حق الوکاله وکلای مختلف است. این موضوع البته با توجه به میزان سختی پرونده حقوقی، میزان حدود اختیاراتی که به وکیل داده می شود و کارهایی که باید انجام دهد با هم متفاوت است.

در این مقاله شهرداد قصد دارد به بررسی مسئله تعرفه حق الوکاله وکیل بپردازیم پس اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید. در این مقاله با ما همراه باشید.

تعرفه حق الوکاله

تعرفه حق الوکاله وکیل پایه یک دادگستری

با توجه به قوانینی که در این زمینه وجود دارد می توان موارد ذیل را برای تعرفه حق الوکاله وکیل عنوان نمود.

  • در پروندهای مالی برای مطالبات مالی تا ده میلیون تومان 6 درصد برای وکیل است.

  • در پروندهای مالی برای مطالبات مالی از ده تا یکصد میلیون تومان 4 درصد برای وکیل است.

  • در پروندهای مالی برای مطالبات مالی بیشتر از یکصد میلیون تومان تا پانصد میلیون تومان 3 درصد برای وکیل است.

  • در پروندهای مالی برای مطالبات مالی بالای پانصد میلیون تومان 1 درصد برای وکیل است.

البته همانطور که ذکر کردیم همه این ها وابسته به نوع پرونده است. با وجود این تعرفه هایی که گفتیم وکیل می تواند در قراردادی جداگانه برخلاف تعرفه عمل کرده و مبلغی بیشتر یا کمتر از این حد را دریافت کند. در اینجا لازم است که شما را با فرم وکالتنامه وکیل دادگستری آشنا کنیم.

فرم وکالتنامه وکیل دادگستری

در هنگام تنظیم فرم وکالتنامه این وکالتنامه برو روی فرمی مخصوص به خود و در سه نسخه تنظیم می شود. یک نسخه از آن برای ارائه به دادگاه، یک نسخه برای شخص موکل و یک نسخه هم در دست وکیل می ماند. این وکالتنامه باید دارای آرم کانون وکلای دادگستری و همچنین شماره و سری باشد. 

در این فرم قسمتی وجود دارد که در آن شماره پروانه وکیل درج می شود و بعد شامل نام و نام خانوادگی و محل اقامت موکل است. بعد از آن هم نام و نام خانوادگی وکیل و محل اقامت وکیل درج می شود. سپس موضوع وکالت، حدود اختیاراتی که به وکیل داده می شود، تعرفه حق الوکاله مشخص شده بین دو طرف، ترتیب پرداخت، تاریخ ثبت فرم و در نهایت امضای وکیل و موکل و محل گواهی است.

در قسمتی از این فرم هم موارد مربوط به هزینه های سفر وکیل در صورت نیاز که به عهده موکل است و هزینه های قانونی دادرسی و از این دست موارد عنوان شده که بر طبق قوانین موجود در این زمینه است.

اپلیکیشن حقوقی شهرداد

جمع بندی

تعرفه حق الوکاله بطور کلی مبلغ مشخصی ندارد و این را همه ما می دانیم. همه چیز وابسته به وکیل و نوع پرونده ای است که در جریان است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تعرفه حق الوکاله وکیل در پرونده های مختلف به اپلیکیشن حقوقی شهرداد مراجعه کنید.

 



:: برچسب‌ها: تعرفه حق الوکاله , شهرداد , تعرفه حق الوکاله شهرداد , اپلیکیشن حقوقی شهرداد ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

همه ما می دانی که برای شروع یک کسب و کار جدید نیاز است که تمام کسانی که قرار است به عنوان شریک در آن شغل مشغلو به کار باشند با یکدیگر قراردادی مبنی بر تصمیماتشان برای راه اندازی و به اصلاح بنیان گذاری ان شرکت ببندند. چنین قراردادی تحت عنوان قرارداد هم بنیان گذاران نام گذاری شده است.

در اولین مرحله ممکن برای ثبت چنین فعالیتی در قالب یکی از شرکت های ذکر شده در ماده 20 قانون تجارت ، تهیه یک تفاهم نامه با عنوان توافق نامه بنیانگذاران ، بنیانگذاران همکار لازم است. 

در واقع ، چنین قراردادی متقابلاً سازندگان آن تجارت را متعهد می کند و همچنین از سوء تفاهم، ادعا، اختلاف یا درگیری جلوگیری می کند تا تلاش خود را صرفاً در دستیابی به اهداف اعلام شده تجارت خود متمرکز کند. به منظور دستیابی به صلح و امنیت در کسب و کار نوپا ، عناصر و الزامات در قرارداد هم بنیان گذاران نظر گرفته شود.

قرارداد هم بنیان گذاران

تعیین حدود اختیارات بنیان گذاران

تعیین مرزهای فعالیت در هر گروه و سازمانی بسیار مهم است. با تعیین و طبقه بندی فعالیت ها ، تصمیمات تیمی راحت تر و با خطاهای کمتری اتخاذ می شود و از اتلاف وقت جلوگیری می شود.

می توان گفت که با تعریف وظایف در اساسنامه ، این بخش دیگر ضروری نیست ، اما در پاسخ باید گفت که وظایف به طور کلی در اساسنامه ارائه می شود ، اما در قرارداد، بنیانگذاران این وظایف هستند با جزئیات نشان داده شده است. در ابتدا ، شرکت ها قصد ندارند تجارت خود را در مرجع ثبت شرکت ثبت کنند و در نتیجه اساسنامه را تنظیم نمی کنند. بنابراین، بهترین کار این است که کلیه امور شغلی خود را در قرارداد هم بنیانگذاران شرح دهید و سپس با دقت مشخص کنید که مسئول هر مورد چه کسی است.

تعیین میزان سهمی که هریک از بنیان گذاران دارند

بحث برانگیزترین مسئله در بین شرکا میزان سهام هر یک از آنها است. میزان سهام در تصمیمات شرکت و در تخصیص میزان سود و زیان به سهامداران تأثیر زیادی دارد ، بنابراین باید در ابتدا مشخص شود که درصد سهام هر یک از بنیانگذاران چند درصد خواهد بود.

از آنجا که هر فرد فعالیتهای مختلفی را به همراه دارد ، بهتر است ابتدا هر شخص را به روشنی شناسایی کرده و سپس وی را به پول تقویم بیاورید (البته بهتر است پول را به تقویم بیاورید تا طبق نظر یک کارشناس رسمی دادگستری درباره موضوع و سپس تعیین کنید که هر سهم برابر است).

منتقل کردن سهم

هر یک از سهامداران (بنیانگذاران) استارتاپ ممکن است پس از مدتی تمایل به ادامه همکاری نداشته باشند ، اما ممکن است نیاز به انتقال و انتقال سهام خود به شخص دیگری باشد. به طور معمول ، با توافق طرفین قرارداد، موسسان نمی توانند سهام خود را تا زمان تعیین شده و پس از این مدت ، در صورت احترام به حد نصاب تصمیم مندرج در قرارداد (به طور کلی) سهام خود را منتقل کنند. سه چهارم آرا بنیانگذاران، شخص می تواند از استارتاپ خارج شود.

شرایط عدم همکاری هر یک از بنیان گذاران

همچنین در قرارداد لازم است شرط شود که اگر یک یا چند نفر از بنیانگذاران به هر دلیلی نتوانند وظایف خود را انجام دهند ، تحت چه شرایطی و با چه تعداد رأی دیگران می توانند وی را مجبور به قبول مسئولیت یا اخراج وی از شرکت کنند.

رازداری و روحیه تیمی

هر یک از بنیان گذاران برای محافظت و محافظت از اطلاعات و اسناد استارتاپ موظف به رعایت اصل محرمانه بودن و عدم افشای اطلاعات هستند و در واقع متعهد می شوند که حتی پس از خروج از تجارت اطلاعات گفته شده را حفظ و محافظت کنند. بودن. همچنین در قرارداد هم بنیانگذاران ذکر این نکته قابل ذکر است که افراد نمی توانند بر اساس دانش خود از تجارت فعلی ، استارت آپ مشابه و رقابتی پس از ترک شرکت ایجاد کنند.

تنظیم قرارداد هم بنیان گذاران

مالکیت معنوی

در دوره فعلی، وقتی اطلاعات در یک ثانیه منتقل می شود و هر روز تعداد مشاغل جدید افزایش می یابد ، افرادی هستند که می خواهند بدون زحمت ایده های دیگران را کپی کرده و مسیر صد ساله را یک شبه طی کنند. بنابراین ذکر این موارد در قراردادها همراه با ضمانت اجرای آن ضروری است. 

جمع بندی

در این مطلب با نکات حقوقی بندهای قرارداد هم بنیانگذاران آشنا شدید. برای کسب اطلاعات تکمیلی و بهره مندی از کارشناسان تیم حقوقی شهرداد، میتوانید به اپلیکیشن حقوقی شهرداد مراجعه نمایید.





:: برچسب‌ها: تنظیم قرارداد هم بنیان گذاران , قرارداد هم بنیان گذاران , تنظیم قرارداد هم بنیان گذاران شهرداد , شهرداد , اپلیکیشن حقوقی شهرداد ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

در هنگام جدایی زوجین اگر آن ها دارای فرزندی باشند. یکی از مهم ترین مسائلی که  ممکن است برای آنها مشکل و اختلاف نظر ایجاد کند مسئله حضانت فرزند است. البته لازم به ذکر است که حضانت فرزند فقط در زمان طلاق مطرح نمی شود.

در هر حالتی که والدین به صورت جدا از هم زندگی کنند این مسئله مطرح است و ممکن است بر سر آن اختلافاتی به میان بیاید. شهرداد در این مقاله قصد دارد به بررسی مساله حضانت فرزند و چگونگی آن بپردازد پس تا انتها با ما همراه باشید.

حضانت فرزند

حضانت فرزند

کلمه حضانت در معنای لغوی آن عبارت است از مسئولیت و نگهداری از فرزند و تربیت وی است. قوانین حضانت فرزندان توسط قانون گذاران مشخص گردیده است و می تواند با توجه به حکم دادگاه و یا حتی توافق والدین تغییر کند.

در این مورد هزینه های نگهداری و همچنین نفقه فرزند بر عهده مرد است. اما ولایت قهری به هیچ عنوان قابل تغییر نیست حتی با حکم قانون هم نمی توان این ولایت را تغییر داد. ولایت قهری در وهله اول یا پدر فرزند است و اگر پدر وی حضور نداشت با پدربزرگ یا همان جد پدری وی است.

در ارتباط با سن حضانت فرزند، فرزندان تا 7 سالگی حضانت آن ها با مادر است. پس از 7 سالگی تا 15 سالگی برای فرزند پسر و تا 9 سالگی برای فرزند دختر، حضانت با پدر آنها است.

سلب حضانت فرزند

در مواردی دادگاه می تواند حق حضانت را از والدی که حضانت با او بوده است گرفته و به شخص دیگری آن را اهدا کند. در صورتی که والدین با مواظبت نکردن از فرزند سلامت جسمانی یا تربیت اخلاقی وی را به خطر اندازند.

دادگاه در این موارد حق این را دارد که در صورت تقاضای نزدیکان فرزندان یا قیم وی یا رئیس حوزه قضایی هر تصمیمی را برای حضانت باطل کند. موارد ذیل از جمله مواردی است که دادگاه می تواند در صورت وجود آن ها حکم حضانت را باطل کرده و از والدین فرزند بگیرد.

  • مبتلا بودن به بیماری های روانی البته با تشخیص پزشکی قانونی

  • اعتیاد داشتن به مواد مخدر و الکل و قمار

  • داشتن فساد اخلاقی و فحشا

  • انجام و تکرار ضرب و جرح خارج از حد متعارف

  • سوء استفاده کردن از فرزند و یا مجبور کردن وی به مشاغلی مانند تکدی گری، قاچاق، فساد و فحشا

همچنین لازم به ذکر است در صورتیکه مادر حضانت را برعهده داشته باشد، اگر دچار جنون باشد و یا ازدواج کند، در صورتی که پدر فرزند هم صلاحیت نگهداری از فرزند را نداشته باشد. حضانت از هر دوی آن ها گرفته خواهد شد و به فرد دیگری از بستگان و نزدیکان فرزند داده خواهد شد.

سلب حضانت فرزند

جمع بندی

در ارتباط با مسئله حضانت فرزند نکات زیادی وجود دارد که باید به آنها توجه نمود. به همین دلیل پیشنهاد می شود برای هرگونه اقدامی در این زمینه ابتدا با وکیل متخصص در امور مربوط به حضانت مشورت کرده و با تمام حق و حقوق خود آشنا شوید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به اپلیکیشن حقوقی شهرداد مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: حضانت فرزند , شهرداد , اپلیکیشن حقوقی شهرداد , نکات حضانت فرزند , ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

حضانت و قیومیت فرزند با یکدیگر تفاوت هایی دارند که در این مقاله از شهرداد قصد داریم آن را بیان کنیم.

حضانت در اصطلاح عامیانه عبارت است از نگهداری و ترو خشک کردن و تربیت فرزند اما قیومیت فرزند عبارت است از بر عهده گرفتن مسائل حقوقی فرزندی که به سن قانونی نرسیده است و یا محجور است.

محجور یعنی فردی که از نظر قانونی نمی تواند امور خود را به طور مستقل و بدون دخالت شخص دیگری انجام دهد.

شرایط قیومیت فرزند

انواع محجور که نیازمند قیومیت فرزند می باشد.

اشخاص صغیر افرادی هستند که هنوز به سن بلوغ نرسیده باشند و به همین دلیل توانایی تشخیص امور خود را ندارد.

دسته دوم افرادی غیر رشیدی یا سفیه هستند که علی رغم اینکه به سن قانونی رسیده اند توانایی درک و تشخیص بین بد و خوب و مسائل مالی را ندارند.

دسته دیگری از محجوران دیوانگان هستند که فاقد قوه عقل می باشند و نمی توانند امور مالی و غیر مالی خود را بر عهده بگیرند.

حضانت فرزند با چه کسی است ؟

حضانت فرزند بر عهده کسی است که فرزند را تربیت و نگهداری میکند و نیازهای عاطفی و روحی او را برآورده می کند.

اما قیومیت فرزند بر عهده کسی است که نیازهای مالی و مسائل مربوط به امور مالی فرزند را بر عهده دارد. 

قیم فرزند پدر او می باشد و تا سن هجده سالگی تمام امور مالی فرزند را بر عهده دارد در نتیجه در صورتی که قیومیت فرزند بر عهده کسی خواهد بود که امول مالی فرزند را عهده دار است.

بعد از فوت پدر کودک قیومیت فرزند بر عهده چه کسی است ؟

قیم توسط قانون برای فرزندی که پدرش را از دست داده است تعیین می شود و به دلیل حساسیت این موضوع چون که امور مالی بر عهده اوست بسیار بالا است.

بعد از فوت پدر اگر مادر صلاحیت داشته باشد اصلی ترین گزینه برای قیومیت فرزن است اما اگر او مجددا ازدواج کند قیومیت فرزند به یکی از اقوام درجه یک پدر یا مادر می رسد و اگر هیچ یک از این افراد این مسئولیت را نپذیرفتند دادگاه فرد امینی را برای واگذاری قیومیت فرزند به او انتخاب می کنند.

نکته حائز اهمیت این است که قیم نمی تواند خود سرانه درباره اموال کودک تصمیم گیری کند و قانون در این باره سخت گیری های زیادی دارد و قیم را ملزم کرده است تا هرگونه دخل و تصرفی را با اجازه از اداره سرپرستی انجام دهد.

مدارک لازم برای قیومیت فرزند

کلام پایانی 

در صورتی که با مبحث قیومیت فرزند برخورد کرده اید و می خواهید از تمام جوانب قانونی این کار مطلع شوید به شما پیشنهاد می شود که حتما با وکلا و متخصصانی که در این زمینه تجربه دارند مشورت کنید.

اپلیکشن شهرداد امکان جدیدی است از طرف گروه مشاوران و وکلای مجرب که شما می توانید با مراجعه به آن به صورت تلفنی، آنلاین یا حضوری از راهنمایی های آنها استفاده کنید.



:: برچسب‌ها: قیومیت فرزند , شهرداد , بلاگ حقوقی شهرداد ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

همه ما با چراغ گردان آشنایی کامل داریم. چراغ هایی که برای هشدار دادن روی ماشین های پلیس، آمبولانس، آتش نشانی و از دست وسایل حمل و نقل برای اخطار دادن نصب می شوند. و یا حتی به عنوان آژیر خطر از آن ها استفاده می شود.

موارد استفاده چراغ گردان بسیار زیاد است اما شاید هرکسی با نحوه ساز و کار آن ها آشنایی نداشته باشد. در این مقاله یونکس قصد دارد شما را با نحوه عملکرد و هدف استفاده از چراغ گردان آشنا کند پس در ادامه با ما در این مقاله همراه باشید.

چراغ گردان

چراغ گردان

روشنایی اضطراری وسیله نقلیه یک یا چند چراغ هشدار بصری است که برای استفاده در مواقعی که راننده می خواهد فوریت سفر خود را به سایر کاربران جاده منتقل کند ، برای ارائه هشدار اضافی در مورد خطر هنگام ایستادن یا در مورد اجرای قانون به عنوان وسیله ای برای علامت دادن به راننده دیگر برای توقف برای تعامل با یک افسر. این چراغ ها ممکن است .

چراغ های اضطراری اختصاصی مانند یک چراغ راهنما یا یک میله نور باشند ، یا ممکن است نور ثابت اصلاح شده مانند یک کلاه گیس یا چراغ مخفی باشد و به هر روشنایی استاندارد دیگری مانند چراغ های خطر اضافی در ماشین اضافه می شود. . غالباً ، به منظور افزایش کارایی ، از آنها همراه با آژیر (یا بعضاً آژیر) استفاده می شود.

در بسیاری از حوزه های قضایی ، استفاده از این چراغ ها می تواند اختیارات قانونی خاصی را برای کاربر فراهم کند و ممکن است الزاماتی را برای سایر کاربران جاده ای ایجاد کند که رفتار متفاوتی داشته باشند ، مانند مجبور کردن آنها به کنار جاده و تسلیم حق تقدم ، بنابراین وسیله نقلیه اضطراری ممکن است بدون هیچ مانعی ادامه یابد. قوانین مربوط به و استفاده از این چراغ ها در حوزه های قضایی بسیار متفاوت است.

در برخی مناطق ممکن است استفاده از چراغ های مشابه به وسایل نقلیه غیر اضطراری (به عنوان مثال اتوبوس های مدرسه) و وسایل نقلیه نیمه اضطراری (به عنوان مثال کامیون های یدک کش) مجاز باشد. این چراغ های غیر اضطراری و نیمه اضطراری نیز در اینجا مورد بحث قرار گرفته است. تحقیق در مورد سودمندی و خطرات احتمالی این چراغ ها نیز ارائه شده است.

چراغ گردان یونکس

موارد استفاده از چراغ گردان

روشنایی وسایل نقلیه اضطراری معمولاً برای پاکسازی حق تقدم وسایل نقلیه اضطراری یا هشدار دادن خطرات احتمالی به رانندگان نزدیک ، مانند وسیله نقلیه متوقف شده یا کندتر از سرعت ترافیک ، یا اتومبیلی که از آن جا کشیده می شود ، استفاده می شود. همچنین ممکن است برای ارائه راهنمایی های خاص به رانندگان ، مانند دستور حرکت دادن استفاده شود. بعضی از وسایل نقلیه برای هدایت ترافیک یک صفحه پیکان کوچک دارند.

استفاده از چراغهای اضطراری توسط قانون در بسیاری از حوزه های قضایی فقط برای پاسخگویی به وضعیت اضطراری ، شروع توقف در ترافیک ، تمرینات آموزشی صادقانه یا وجود خطر خاص در جاده محدود شده است. اکثر آژانس های امنیتی خصوصی دارای مجوزهای ویژه ای هستند که به آنها اجازه می دهد از چراغ های راهنما در مناطق خاص استفاده کنند.

جمع بندی

در نهایت شما برای تهیه چراغ گردان با کیفیت می توانید به فروشگاه هایی که اقدام به فروش چراغ گردان می کنند مراجعه کنید. یکی از این فروشگاه ها، فروشگاه یونکس است که شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی یونکس اقدام به خرید چراغ گردان کنید.



:: برچسب‌ها: چراغ گردان , چراغ گردان یونکس , یونکس , خرید چراغ گردان ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

رینوپلاستی یکی از انواع جراحی هایی است که روی بینی انجام می شود و هدف آن به طور ویژه اصلاح فرم و اندازه بینی برای زیباتر شدن آن است. انواع مختلف جراحی بینی وجود دارد که هر یک به نحوی عملکرد بینی را بهبود می دهند. اما رینوپلاستی به شکل تخصصی برای ارتقای زیبایی بینی انجام می شود.

مهمترین اجزای بینی شامل بخش غضروفی و بخش استخوانی هستند. در رینوپلاستی تمام این بخش ها می توانند مورد دست کاری و تغییر قرار بگیرند. جراح شما می تواند تصمیم بگیرد که با توجه به فرم کنونی بینی شما و تغییراتی که لازم است اعمال شود چه اعمالی روی بینی شما انجام شود.

هنگام برنامه ریزی جراحی بینی، جراح سایر ویژگی های صورت، پوست بینی و مواردی را که می خواهید تغییر دهید، در نظر می گیرد. اگر شما کاندید جراحی هستید، جراح شما معمولا یک طرح سفارشی با توجه به چهره و بقیه ی اعضای صورت شما برای شما ایجاد می کند.و توضیح می دهد که شکل بینی شما بعد از رینوپلاستی چه شکلی خواهد شد.

رینوپلاستی

انگیزه از انجام رینوپلاستی چیست؟

افراد به دلایل مختلفی تصمیم به انجام جراحی رینوپلاستی می گیرند. که از این دلایل می توان به رفع مشکلات ساختاری و تنفسی در بینی، شکستگی بینی در سوانح مختلف، و متناسب سازی بینی با صورت به جهت زیبا تر شدن اشاره کرد.

فرم های مختلف بینی

ابتدا قبل از انجام رینوپلاستی باید به شناخت انواع بینی پرداخت. اگر بینی دارای پوستی ضخیم و اسکلت و غضروف های زیرین ضعیف است به آن نوع بینی اصطلاحا بینی گوشتی گفته می شود.

اگر بینی دارای پوست نازک و استخوان و اسکلت بزرگ و قوز باشد به آن بینی استخوانی گفته می شود.

انجام رینوپلاستی روی بینی استخوانی در نهایت نتیجه مطلوب تری  به دست می دهد اما روی بینی گوشتی از حساسیت بیشتری برخوردار است و تبحر پزشک در گرفتن نتیجه مطلوب بسیار مهم است.

پس برای انتخاب پزشک خود برای عمل رینوپلاستی زمان زیادی بگذارید و بسیار تحقیق کنید.

اعمال مراقبتی بعد از رینوپلاستی

•           بعد از به هوش آمدن اگر با درد مواجه شدید از داروهای مسکنی که برایتان تجویز شده استفاده کنید.

•           اگر کبودی و قرمزی در اطراف چشم و بینی تان ظاهر شد از کمپرس یخ استفاده کنید.

•           نوشین مایعات مثل آب آناناس و کرفس به ترمیم زخم و کببودی ها کمک می کند.

•           نگران نباشید کبودی ها بعد از گذشت یک هفته تا ده روز بر طرف می شود.

•           از انجام کارهای سنگین، خندیدن، خوردن غذاهای سفت خودداری کنید.

•           از پایین نگه داشتن سر به مدت طولانی خودداری کنید.

•           از عینک تا دو ماه استفاده نکنید و اگر عینکی هستید برای این مدت از لنز استفاده کنید.

•           از مصرف الکل، سیگار، قلیان اجتناب کنید.

رینوپلاستی

کلام آخر

تاثیر رینوپلاستی روی فرم بینی بسیار مشهود و قابل توجه است. اگر جراح تجربه کافی نداشته باشد این تاثیر می تواند منفی باشد و حتی زیبایی چهره را تخریب کند. باید انتخاب جراح با دقت بسیار انجام شود تا از وجود هر گونه خطر جلوگیری شود. رینوپلاستی اگر توسط جراح ماهر انجام نشود می تواند باعث بروز عوارضی همچون اختلالات تنفسی و بویایی شود. کلینیک دکتر تهران بیوتی یکی از مراکز معتبر جراحی رینوپلاستی است. برای دریافت مشاوره و خواندن مقالات مفید درباره عمل بینی می توانید به وبسایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: رینوپلاستی ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

سیلندرهای گاز یا تانک های قابل حمل اکسیژن هنوز هم به طور گسترده در بیمارستان ها و کلینیک های سرپایی استفاده می شود. در حالی که غلظت های اکسیژن قابل حمل به طور فزاینده ای برای اکسیژن درمانی طولانی مدت عملی تر می شوند ، هنوز مکانی برای تانک های قابل حمل وجود دارد. بسیاری از پزشکان اکسیژن درمانی را از طریق خرید تانک اکسیژن مایع قابل حمل استاندارد تجویز می کنند تا زمانی که بیمار از اکسیژن استفاده کند یا راه حل طولانی مدت لازم شود.

دو فاز اکسیژن برای نگهداری در تانک های اکسیژن قابل حمل

بررسی اجمالی تانک های یا سیلندرهای اکسیژن اکسیژن خالص در یک تانک قابل حمل در 2 حالت مختلف وجود دارد: گاز اکسیژن فشرده و اکسیژن مایع.

گاز اکسیژن فشرده

هوایی که در شرایط جوی استاندارد تنفس میکنیم حاوی 21٪ اکسیژن و 79٪ نیتروژن (همراه با برخی گازهای کمیاب) است. با این حال ، گاز اکسیژن فشرده 99.5٪ اکسیژن خالص است. تولیدکنندگان اکسیژن را از جو استخراج می کنند و فقط مولکول های گاز اکسیژن را فشرده میکنند ، سپس تانک های آلومینیوم را پر می کنند تا به فشار حدود 2200 پوند بر اینچ مربع (PSI) برسند. برای مقایسه ، فشار هوا در یک تایر استاندارد اتومبیل سدان حدود 40-44 PSI است ، بنابراین تانک های اکسیژن تحت فشار بیشتری قرار دارند.

 

هنگامی که گاز اکسیژن فشرده از تانک قابل حمل اکسیژن آزاد می شود ، فشار زیاد درون تانک اکسیژن مایع  را به سمت خارج وارد می کند. آزاد شدن فشار جریان لیتر اکسیژن را ایجاد می کند که به دستگاه اکسیژن رسانی مورد نظر شما می رسد (مانند کانول بینی یا ماسک اکسیژن).

اکسیژن مایع

اکسیژن مایع نیز 99.5٪ اکسیژن خالص است ، اما به صورت مایع ذخیره می شود. اکسیژن مایع با خنک شدن گاز اکسیژن تا 297- درجه فارنهایت ایجاد می شود (1). اکسیژن مایع در معرض دمای گرمتر قرار می گیرد ، دوباره به گاز تبدیل می شود. هنگام استفاده پس از خرید تانک اکسیژن مایع ، گاز تبدیل شده از طریق دستگاه اکسیژن رسانی مورد نظر شما به بیرون جریان می یابد ، مشابه گاز اکسیژن فشرده. برای جلوگیری از تبخیر ناخواسته ، اکسیژن مایع باید در تانک مخصوصی که به عنوان قمقمه برای سرد نگه داشتن مایع ذخیره می شود ، ذخیره شود.

اکثر بیماران برای تشخیص جدید اکسیژن مایع تجویز نمی شوند. اکسیژن مایع به دلیل تجهیزات اضافی و آموزش مورد نیاز برای استفاده ، معمولاً برای استفاده کوتاه مدت غیر عملی است. با این حال ، دلیل اینکه اکسیژن مایع هنوز هم گزینه طولانی مدت معقول است ارزان و کم حجم تر بودن آن است ، حتی اگر اکسیژن مایع چالش های اضافی دیگری را ایجاد کند که هنوز هم برای استفاده روزانه مطلوب نیست.

اندازه و ظرفیت تانک اکسیژن مایع قابل حمل

اندازه های مختلف سیلندر اکسیژن از صنعتی گرفته تا قابل حمل وجود دارد. با این حال ، تانک "E" تا حد زیادی متداول ترین است.

تانک "E" یک تانک آلومینیومی 3 فوت است که وزن آن حدود 8 پوند است و بسته به تولید کننده ، از اکسیژن فشرده 2200-3000 PSI حامل است. در صورت استفاده مداوم با 2 لیتر در دقیقه ، تانک  "E" حدود 5-6 ساعت دوام می آورد. در حالی که تانک  "E" هنوز قابل حمل در نظر گرفته می شود ، برای حمل راحت در مسافت طولانی بسیار بلند است ، بنابراین معمولاً با یک گاری همراه است.

خرید تانک اکسیژن فشرده یا تانک های اکسیژن مایع  قابل حمل

تانک های دیگری مانند تانک  "H" (که قابل حمل نیست) ، یا تانک های کوچکتر مانند تانک های "C" و "D" نیز وجود دارد. در حالی که تانک های "C" و "D" وزن کمتری دارند و دارای کیسه های حمل مناسب هستند ، ظرفیت کل آنها برای نگهداری اکسیژن فشرده کمتر است ، به این معنی که در کل اکسیژن کمتری در تانک  ذخیره می شود. بنابراین در حالی که تانک  "E" قابل حمل کمتری نسبت به تانک  "C" یا "D" است و برای حرکت به گاری احتیاج دارد ، ظرفیت بیشتر اکسیژن ذخیره شده آن را به تعادل ترین گزینه برای استفاده کوتاه مدت تبدیل می کند.

تنظیم کننده جریان

تنظیم کننده های جریان با تبدیل واحدهای فشار تانک  شما به تعدادی که در واحد جریان اندازه گیری می شوند ، یعنی لیتر در دقیقه (LPM) کار می کنند. این ویژگی از آن جهت مهم است که به شما کمک می کند مقدار مشخصی اکسیژن را برای آزادسازی تعیین کنید ، همان چیزی که توسط پزشک در LPM تجویز می شود. همچنین ، بدون تنظیم کننده ، استفاده پس از خرید تانک اکسیژن مایع  باز فقط مقدار زیادی گاز تحت فشار را به سرعت آزاد می کند ، که کاملا خطرناک است.

تنظیم کننده ها 2 نوع اصلی دارند: جریان مداوم و جریان دوز پالس.

جریان مداوم

اگر فقط از اکسیژن به صورت متناوب استفاده می کنید ، به احتمال زیاد تنظیم کننده جریان مداوم خواهید داشت. این تنظیم کننده ها به شما امکان می دهند LPM را طبق دستور پزشک تنظیم کنید و همان سطح اکسیژن را تا زمانی که تانک تمام شود یا به صورت دستی خاموش شود ، حفظ خواهید کرد.

جریان دوز نبض

تنظیم کننده های جریان دوز پالس کمی پیچیده تر هستند. با تنظیم کننده دوز پالس ، می توانید ظرفیت موثر تانک اکسیژن مایع قابل حمل خود را تا 6 برابر افزایش دهید. تنظیم کننده این کار را فقط با آزاد کردن انفجارهای کوتاه اکسیژن هنگام استنشاق انجام می دهد ، بنابراین هنگام بازدم هدر رفت اکسیژن کمتری انجام می شود. همچنان می توانید LPM تجویز شده را به همان روش تنظیم کننده جریان مداوم تنظیم کنید.

چالش های موجود خرید تانک های اکسیژن مایع  قابل حمل برای استفاده طولانی مدت

چالش های موجود در تانک های اکسیژن قابل حمل برای استفاده طولانی مدت تانک های قابل حمل یک راه حل عالی برای استفاده کوتاه مدت است ، اما بیمارانی که برای مدت طولانی تری به اکسیژن نیاز دارند ممکن است با چالش های مهمی روبرو شوند:

تغییر مخازن اکسیژن مایع

با 5 تا 6 ساعت عمر ، مخازن اکسیژن قابل حمل "E" در صورت استفاده مداوم طولانی نمی مانند. اگر به اکسیژن مداوم نیاز دارید ، می توانید یک تنظیم کننده دوز نبض برای افزایش عمر مخزن خود تهیه کنید ، اما احتمالاً هنوز در حال تغییر تعویض مخازن یک روز در میان هستید.

خطر آتش سوزی

اکسیژن تحت فشار خطر آتش سوزی دارد. در حالی که اکسیژن موجود در اتمسفر فقط یک کاتالیزور برای آتش سوزی است ، اکسیژن فشرده باعث می شود مواد (که در غیر این صورت نمی سوزند) به راحتی آتش می گیرند. بنابراین هنگام ذخیره مخازن در خانه ، ضروری است که آنها را از هرگونه منبع جرقه ، گرما یا شعله دور نگه دارید.

هزینه

غلظت اکسیژن قابل حمل در جلو معمولاً گرانتر است ، اما مخازن قابل حمل تا زمانی که دیگر اکسیژن را متوقف نکنید ، هزینه بالایی دارند. اگر به اکسیژن مداوم نیاز دارید ، هزینه استفاده از مخازن در طولانی مدت بسیار بالاتر خواهد بود.

جمع بندی

در این مقاله ، ما برخی از اصول مخازن قابل حمل اکسیژن و چندین مورد مهم دیگر را که باید در مورد آنها بدانیم ، شرح دادیم. امیدوارم با این بررسی اجمالی ، آگاهی شما افزایش یافته باشد.

برای خرید تانک اکسیژن مایع و محصولات مشابه، می توانید به سایت تک گاز مراجعه نمایید.





:: برچسب‌ها: خرید تانک اکسیژن مایع ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

پودر سنگ، آرد سنگ و یا خاک سفید یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین مصالح در ساختمان سازی و صنایع مختلف است که افراد زیادی از صنایع و مشاغل مختلف نیاز به خرید پودر سنگ دارند در این مقاله ما سعی 

می کنیم موارد مصرف پودر سنگ و یکی از انواع مختلف پودر سنگ به نام پودر سنگ جوشقان را بررسی کنیم، با ما همراه باشید.

 

کاربرد پودر سنگ جوشقان

 

 

موارد استفاده پودر سنگ جوشقان

پودر سنگ جوشقان یکی از انواع پودر سنگ تولید شده در کشور می باشد و به دلیل خاصیت ژل مانند و چسبندگی بالایی که دارد یکی از ترکیبات مهم بتن است ،زیرا علاوه بر کاهش هزینه تولید بتن ، موجب افزایش مقاومت و کاهش امکان ترک خوردگی در آن می شود. همچنین در ترکیب دوغاب و ملات برای  پوشش شیارها و بندکشی در کاشی و سرامیک کاری حمام و سرویس بهداشتی ،بندکشی سنگ نمای ساختمان ها و یا برای نمای شسته ی  با سیمان سفید به نسبت یک به یک ترکیب می شود. 

همچنین خاک سنگ جوشقان برای چسبندگی بیشتر بر روی قیر گونی جاده ها،  خوراک دام و سند بلاست ،برای تهیه داروها ،برای خلق آثار هنری و در تولید نوشابه های گازدار و صنایع غذایی دیگر مثل تولید شیره انگور و غیره کاربرد دارد. سنگ جوشقان با توجه به نوع موارد مصرف قابل تولید دردانه بندی های گوناگونی با مش های مختلف نظیر پودر سنگ جوشقان نمره 1 تا سنگ جوشقان نمره 5 با کیفیت معمولی یا ممتاز است. همچنین سنگ جوشقان بادامی برای مصارف خاص هم تولید می گردد.

 

ویژگی ها پودرسنگ جوشقان

 

1-رنگ بسیار سفید و درخشان

2-ماندگاری رنگی و ظاهری

3-چسبندگی زیاد

4-مقاومت و استحکام بالا

5-ترکیب پذیری عالی با مصالح ساختمانی دیگر نظیر سیمان سفید



مشخصات فنی پودر سنگ جوشقان 




  • سنگ جوشقان در طبقه سنگ های رسوبی دگرگون شده می باشد( نزدیک به مرمریت ) .

  • وزن حجمی : 2.7 گرم بر سانتی متر مکعب

  • جذب آب : 3 درصد

  • مقاومت در مقابل سایش ( تست لس آنجلس) : 34 درصد

  • آنالیز فیزیکی مخلوط پودر آسیابی :

  • خاک سنگ از پودر سنگ زبر تر است ( دانه بندی درشت تر دارد)

پودر سنگ جوشقان در جه یک



تفاوت پودر سنگ با خاک سنگ جوشقان 

 

اغلب پودر سنگ جوشقان  و خاک سنگ آن را یکی می دانند ولی در اصطلاح تجاری و زبان بازرگانی به خاک سنگ نسبت به پودر سنگ جوشقان کمی دانه درشت تر و زبر است،اما  پودر سنگ جوشقان خیلی نرم و آرد مانند می باشد.

به عبارتی خاک سنگ جوشقان دارای زبره بیشتری نسبت به پودر سنگ است و کاربرد خاص خود را دارد.

پودر سنگ جوشقان یکی از انواع  پودر سنگ تولیدی در کشور است که دارای مشخصات مربوط به خود می باشد و مزایایی زیادی نسبت به سایر خاک سنگ ها دارد ، آن را نسبت به دیگر انواع پودر سنگ متمایز می کند.

در ایران انواع مختلف این محصول نظیر ، پودر سنگ گرانیت ، پودر سنگ مرمریت ، پودر سنگ آهک و … تولید می شود که هر کدام مشخصات ویژه ای داشته و در زمینه متفاوتی به مصرف می رسد. در این میان پودر سنگ جوشقان نیز به عنوان یکی از انواع خاک سنگ ، به خاطر دارای بودن ویژگی هایی مانند رنگ بسیار سفید و درخشان ، ماندگاری رنگی و ظاهری و دانه بندی نرم و یکدست مورد توجه قرار دارد.زمینه اصلی مصرف پودر سنگ جوشقان در سفید کاری نمای ساختمان ها است به این صورت که می توان آن را به تنهایی و یا در ترکیب با سیمان سفید و درزگیری میان کاشی ها مصرف کرد. همچنین برای مصارفی مانند مجسمه سازی و تولید رنگ سفید هم به دلیل ویژگی رنگی خاص آن ، استفاده می کنند.

 

قیمت پودر سنگ جوشقان

 

 نتیجه :

شرکت پودرسازان یکی از معروف ترین کارخانه های تولیدکننده ی با کیفیت و ارزان  انواع مصالح ساختمانی از جمله پودر سنگ جوشقان ،الیگودرز،قم و ساوه ،انواع سیمان سفید و سیمان سیاه ،و.... را استخراج میکند و به سراسر کشور عرضه میکنند. می توانید با مراجعه به سایت پودرسازان اطلاعات بیشتری درباره قیمت ،انواع و مشخصات این محصول به دست آوردید.  





:: برچسب‌ها: پودر سنگ جوشقان , پودرسازان , پودر سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

یکی از راه های رسیدن به چهره ای زیبا و جذاب، انجام عمل زیبایی بینی است. عمل زیبایی بینی با تغییر اندازه و فرم بینی، نمای زیباتری به بینی می دهد. چند نکته مهم وجود دارد که قبل از تصمیم گیری برای عمل بینی باید به آنها توجه کرد. یکی از مهم ترین این موارد عوارض عمل زیبایی بینی است. یکی از این عوارض خونریزی است.

عمل زیبایی بینی

دلیل خونریزی بعد از عمل زیبایی بینی چیست؟

هر جراحی بینی با خونریزی همراه است ولی اگر خونریزی حین عمل زیاد باشد، علت آن فشار خون بالا است که دلیل این فشار خون بالا هم به تغذیه و موارد مصرفی بیمار می‌باشد. خونریزی شدید حین عمل، کبودی دور چشم بعد از عمل را شدیدتر می‌کند.

5 عامل عمده در خونریزی تأثیر دارد:

  • داروهای بیهوشی که پزشک حین عمل استفاده می‌کند، امکان دارد بعد از عمل، تهوع آور باشد و استفراغ ناشی از آن، منجر به فشار به بینی و خونریزی آن می‌شود. ضمن اینکه دردهای بعد از عمل زیبایی بینی در خونریزی تأثیر دارد، در واقع هرچقدر میزان تغییراتی که در ساختار بینی اعمال شده، بیشتر باشد، احتمال خونریزی آن نیز بیشتر خواهد بود.
  • داروهای مسکن و آنتی بیوتیک‌ها، خاصیت ضد انعقاد دارند و منجر به خونریزی بیشتر بینی می‌شود. داروهایی مانند آسپرین، بروفن، پیروکسیام و ویتامین E. لازم به ذکر است که گیاهی یا صنعتی بودن مسکن تاثیر در عوارض آن ندارد. به همین دلیل معمولاً پزشکان به بیماران توصیه می‌کنند که از 3 هفته قبل از عمل، هیچ مسکنی مصرف نکنند.
  • رژیم گیاه خواری بدن را با کمبود ویتامین K مواجه می‌کند. ویتامین K یکی از ویتامین‌های مهم در انعقاد خون می‌باشد.
  • برخی بیماری‌های مادرزادی مانند هموفیلی، فون ویلبراند باعث اختلال در انعقاد خون می‌شوند.
  • مصرف الکل و سیگار قبل و بعد از عمل، منجر به رقیق شدن خون و خونریزی شدید می‌شوند.

تامپون بینی برای جلوگیری از خونریزی

تامپون یا مش یا فیتیله، نوعی پنبه یا گاز استریل است که معمولاً حالت لوله‌ای شکل دارد با پماد تتراسیکلین آغشته می‌شود. جراح بینی معمولاً بعد از جراحی زیبایی بینی، تامپون را داخل بینی قرار می‌دهد تا از خونریزی جلوگیری کند، علاوه بر آن به صاف نگه داشتن تیغه بینی کمک کند. از تا مپون یک نخ بیرون زده شده تا درآوردن آن از بینی و تعویض آن راحت‌تر انجام شود. بعضی از تامپون‌ها از داخل لوله پلاستیکی دارند تا راه نفس کشیدن، باز باشد.

عمل زیبایی بینی

اقدامات لازم برای کاهش خونریزی

از سه هفته قبل از سیگار نکشید و الکل مصرف نکنید مخصوصاً اگر عمل بینی گوشتی در پیش رو دارید.

از مصرف داروهای مسکن مانند آسپرین و... (که در بالا ذکر شد) را از سه هفته قبل از عمل، خودداری کنید.

در روزهای ابتدایی بعد از عمل، فعالیت‌های سنگین و شدید بدنی انجام ندهید.

تا سه ماه بعد از عمل از دستکاری و فین کردن بپرهیزید.

سر خود را زیاد پایین نگیرید.

مراقب باشید که بینی ضربه و آسیب وارد نشود.

خونریزی بعد از عمل زیبایی بینی، عارضه رایجی نیست اما امکان بروز آن وجود دارد. تنها کاری که باید بکنید این است که مراقبت های گفته شده را رعایت کنید و خونسردی خود را حفظ کنید. نگرانی به دل راه ندهید و اگر مشکلی پیش آمد به پزشک خود اطلاع دهید.



:: برچسب‌ها: عمل زیبایی بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

تا به حال به این فکر کرده اید که چقدر خوب می شد برای دریافت خدمات آرایشی و زیبایی به جای مراجعه به آرایشگاه، بتوانید این خدمات را در منزل خودتان دریافت کنید؟ باید به شما این مژده را بدهم که این دیگر یک آرزو نیست و شما می توانید خدمات آرایشی و زیبایی را در هر مکان و زمانی که می خواهید در یافت کنید.

خدمات آرایشی و زیبایی در منزل

مزیت انجام خدمات آرایشی و زیبایی برای آرایشگران

و همینطور این گونه ارائه دادن خدمات آرایشی برای آرایشگرهای محترم هم یک اتفاق بسیار خوبی است چون که می دانیم مدیریت کردن زمان و  نوبت دادن به مشتریان و اینکه هر روز چه مدتی را صرف جوابگویی به تلفن و هماهنگی مشتریان میکنند چقدر وقت گیر است. و بعضی از مشتریان هم ممکن است سر تایم خود به آرایشگاه مراجعه نکنند و همین نظم نوبت دهی را به هم می زند.

حتی گاهی ممکن است اشخاصی نوبت بگیرند ولی مراجعه نکنند و زمان آرایشگر خالی بماند. گاهی هم ممکن است چند نفر هم زمان وارد آرایشگاه شوند و زمان طولانی در صف منتظر بمانند و همین باعث می شود که در نهایت با ناراضایتی آرایشگاه را ترک کنند.

همه این شلوغی ها و تلاش برای مدیریت نوبت دهی و کسب رضایت مشتریان می تواند روی کیفیت کار آرایشگان تاثیر گذار باشد.

پس استفاده از این امکان انجام خدمات آرایشی و زیبایی در منزل می تواند بسیاری از این مشکلات را برطرف کند.

مزیت استفاده از خدمات آرایشی و زیبایی برای مشتریان

به دلیل مشغله های زندگی امروزی و اینکه برای گذراندن زندگی مجبور هستیم ساعت های زیادی را سرکار باشیم و همینطور ترافیک و شلوغی هم یکی از معضلاتی است که باعث اتلاف وقت بسیاری از ما می شود مجبور می شویم انجام بعضی از کارها را به تعویق بیاندازیم که یکی از آن کار ها مراجعه به آرایشگاه است.

در میان همه این مشغله ها خانم ها به خصوص خانم های شاغل هنگامی که نیاز به مراجعه به آرایشگاه پیدا می کنند پیدا کردن یک آرایشگاه با کیفیت ، رزرو کردن وقت، به دلیل محدود بودن تایم کاری آرایشگاه ها خالی کردن زمان برای رفتن به سالن آرایشی، رفت و آمد کردن در ترافیک و پیدا کردن جای پارک، انجام شدن خدمات آرایشی، اطمینان از اینکه آیا سالن آرایشگاه به اندازه کافی تمیز و ضد عفونی هست همه این ها مراجعه به آرایشگاه را برای خانم ها مشکل و زمان بر و پر هزینه تر کرده است.

حالا استفاده از یک اپلیکیشن که خدمات آرایشی و زیبایی را در منزل به خانم ها ارئه دهد حلال همه این مشکلاتی است که بیان شد .

خدمات آرایشی و زیبایی برای خانم ها

اپلیکیشن ها چه خدماتی را ارائه می دهند ؟

یکی از اپلیکیشن های معتبر، اپلیکیشن بانیکس است که انواع خدمات از کوتاهی، رنگ، براشینگ، خدمات مربوط به کاشت ناخن و آرایش و اصلاح صورت تا انجام خدمات پیرایشی برای کودک شما را ارائه می دهد.

و مژده ما به عروس خانم ها این است که در این اپلیکیشن پکیج های خدمات آرایشی و زیبایی برای شما تدارک دیده شده است.

برای اطلاعات بیشتر اپلیکیشن را نصب کنید و انواع خدماتی که در منزل به شما ارائه می شود را مشاهده کنید.

  






:: برچسب‌ها: خدمات آرایشی و زیبایی , مای بانیکس ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

استفاده از کرم پودر می تواند باعث درخشش و یک دست شدن پوست شما شود. خانم هایی هستند که از وجود لک و کک مک بر روی پوست خود گله می کنند. آیا وقت آن نرسیده تا از یک کرم پودر عالی استفاده کنند؟

کرم پودر ها انواع مختلفی دارند و استفاده از یک کرم پودر سنگین به صورت روزانه ، توصیه نمی شود. با زدن یک کرم پودر سبک و رژ لب خوش رنگ و یک ریمل حرفه ای، یک آرایش روزانه کامل خواهید داشت.

اما برای آرایش هایی که برای موقعیت های خاص مثل مهمانی یا عروسی می کنید مسلما نیاز هست از کرم پودری استفاده کنید که پوست شما را مانند آینه صاف و یک دست و بدون لک کند.

در این مقاله با روبی سان همراه باشید تا راز های استفاده از کرم پودر را برای داشتن پوستی صاف و یک دست را برای شما بیان کند.

کدام نوع کرم پودر ، بیشترین پوشش دهی را دارد؟

در مرحله اول سعی کنید کرم پودر را متناسب با پوستتان انتخاب کنید. پوستی که خشک است بهتر است که از کرم پودر استفاده کند که حاوی روغن های طبیعی باشد و بتواند خشکی آن را برطرف کند. پوست صورت را نرم کند و روی پوست نماسد. بهتر است قبل از زدن کرم پودر با لوسیون صورتتان را آبرسانی کنید.

اگر پوست چربی دارید قبل از زدن کرم پودر صورتتان را به خوبی بشویید تا میزان چربی اضافه از روی پوستتان پاک شود و نکته  دیگر اینکه بهتر است از کرم پودری استفاده شود تا روی صورتتان برق نیوفتد. این حالت می تواند صورت، چهره و آرایشتان را مصنوعی نشان دهد و زیبایی چندانی برایتان به ارمغان نمی آورد. 

سعی کنید کرم پودر را متناسب با تناژ پوستتان انتخاب کنید تا چهره تان طبیعی تر باشد. 

کدام نوع کرم پودر بیشترین میزان کاور را دارد؟

بالاترین میزان کاور به کرم پودرهای مایع تعلق می گیرد. این نوع کرم پودر با ایجاد یک لایه یک دست در تمام صورت تمام عیوب ظاهری را بپوشاند. بهتر است به صورت نقطه ای روی صورتتان کرم پودر مایع را قرار دهید سپس با کمک پد مخصوص آرایشی آن را روی پوستتان پخش کنید.

برای چه نوع لک هایی ، کدام کرم پودر مناسب است؟

اگر لکه های صورتتان خیلی تیره نباشد با یک لایه کرم پودر سبک پوشانده می شود. اما برای گرفتن نتیجه بهتر توصیه می شود قبل از زدن کرم پودر روی لکه های قهوه ای مقداری کانسیلر بزنید سپس از کرم پودر استفاده کنید تا تاثیر بیشتری داشته باشد.

ماندگاری کرم پودر چقدر است؟

یکی از مواردی که خانم ها در خرید کرم پودر دقت می کنند میزان ماندگاری کرم پودر روی صورت است. در بین کرم پودر ها نوع استیکی یا جامد آن دارای ماندگاری بالا است. البته می توانید با استفاده از روش هایی ماندگاری کرم پودر و کاور کردن لکه های صورتتان را افزایش دهید. یکی از این راه ها استفاده از پنکک روی کرم پودر است.

چگونه ماندگاری کرم پودر را افزایش دهیم؟

می توانید بعد از زدن کرم پودر و پنهان کردن لکه های پوستی از پنکک استفاده کنید. با این کار کرم پودر به مدت بیشتری روی صورتتان باقی خواهد ماند.

جمع بندی

یکی از مهم ترین عواملی که می توانید با کمک آن مدت بیشتری لکه های صورت را کاور کرد این است که از کرم پودر باکیفیت و مرغوب استفاده کنید.

 کرم پودرهای فیک روی صورت به خوبی نمی نشیند و احساس سنگینی رو پوستتان ایجاد می کند. از طرفی کاور بالایی هم ندارد.

استفاده از کرم پودر نامرغوب ، در طولانی مدت باعث بروز و ظهور لک های جدید می شود و سلامت پوست صورت را به خطر می اندازد.

برای خرید لوازم آرایشی با کیفیت و مرغوب از برندهای معتبر خرید کنید. یکی از برند های معتبر، برند ایتالیایی روبی سان است که می تواند علاوه بر زیبایی شادابی و لطافت را برای پوست شما به ارمغان بیاورد.

به سایت روبی سان مراجعه کنید و محصولات مختلف را ببینید و به راحتی خرید کنید.





:: برچسب‌ها: ماندگاری کرم پودر , خرید کرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

مصالح ساختمانی یکی از عوامل مهم در ساخت بناها هستند. یکی از این مصالح پودر سنگ است که نقش ویژه ای در ساختمان سازی دارد. کاربرد پودر سنگ به این شکل است که با دیگر مواد ترکیب شده تا یک مخلوط مقاوم به دست آید. پودر سنگ خاصیت چسبندگی و مقاومت بسیاری به مخلوط مصالح می بخشد. از ترکیب این مصالح ارزشمند با سیمان سفید و یا گچ برای نمای خارجی ساختمان‌ها، بندکشی کاشی‌های بدنه، سرامیک‌های کف و موزائیک‌های پیاده‌روها استفاده می شود. برای استحکام و ترک نخوردن بتن نیز به آن پودر سنگ افزوده می شود که بسیار در این مورد موثر است. در ادامه برخی دیگر از کاربردهای پودر سنگ را توضیح داده و معروفترین پودر سنگ های موجود در ایران مانند پودر سنگ جوشقان را معرفی می کنیم.

کاربرد پودر سنگ در آثار هنری و مجسمه‌سازی

یکی از کاربردهای پودر سنگ برای تولید آثار هنری است. این ماده برخلاف سیمان بعد از خشک شدن مستعد ترک برداشتن نیست. از این‌رو یک ماده‌ی مناسب برای ساخت آثار هنری زیبا به‌شمار می‌رود.

پودر سنگ جوشقان

خمیر سنگ انعطاف‌پذیری خوبی برای تغییر شکل دارد. ازاین رو خمیر سنگ برای مجسمه‌سازی، گل‌سازی و انواع تابلوهای نقاشی نقش‌برجسته می‌توان استفاده کرد. اما ماده اصلی تشکیل‌دهنده خمیر سنگ همان پودر سنگ‌ است. این ماده نقش حجم‌دهنده و مقاوم سازی در صنایع هنری نقش ‌برجسته را برعهده دارد. برای مجسمه‌سازی معمولا از پودر سنگ‌های سفید استفاده می‌کنند و سپس با اضافه کردن موادرنگی به خمیر سنگ، رنگ موردنظر را به‌دست می‌آورند اما استفاده از پودرهای رنگی تولید رنگ دلخواه را کمی مشکل‌ساز می‌کند.

انواع پودر سنگ های مرغوب و با کیفیت موجود در ایران

  • پودر سنگ جوشقان
  • پودر سنگ قم
  • پودر سنگ‌ الیگودرز

پودر سنگ‌ جوشقان

سنگ‌های معادن منطقه جوشقان در اصفهان برای تولید خاک سنگ بسیار مناسب هستند. رنگ سنگ‌های این منطقه سفید بوده و به دلیل ظاهر تمیزشان، برای نماسازی بیرونی ساختمان‌ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. بیشتر آرد سنگ این منطقه صادر میشود.

پودر سنگ‌ قم

بهترین سنگ‌های آهک و کربنات کلسیم کشوررا می‌توان در قم جستجو کرد. کیفیت، قیمت و تنوع گسترده سنگ‌های این منطقه، باعث شده است قم به بزرگ‌ترین تولید‌کننده آرد سنگ در کشور شناخته شود. پودر سنگ قم در طیف وسیعی از صنایع می تواند به کار برده شود.

قیمت پودر سنگ جوشقان

پودر سنگ الیگودرز

سنگ‌های این ناحیه از کشور نیز از کیفیت بسیار خوبی برای تولید خاک سنگ برخوردار هستند. سنگ‌های الیگودرز به شکل صنعتی و با استفاده از دستگاه کوبش خُرد و سپس کوبیده می‌شوند.

نحوه‌ی فروش و قیمت پودر سنگ جوشقان

پودر سنگ در رنگ ها و مش بندی های مختلف در کیسه های بیست تا چهل کیلوگرمی به فروش می رسد. برای خرید پودر سنگ باید به این نکته توجه کنید که دانه بندی پودر سنگ بایستی کاملا یکسان و یکدست باشد. همچنین حمل این محصول توسط کامیون ها و تریلی های کمپرسی و یا معمولی انجام می شود و پودر سنگ از محل های تولید آن مانند قم، جوشقان و الیگودرز به تمام نقاط کشور ارسال می شود.

میانگین قیمت پودر سنگ‌ جوشقان اصفهان با کیفیت عالی کیسه‌ی هایی 20 کیلوگرمی با مبلغ    15000 تومان در بازار موجود است و پودر سنگ قم با کیسه‌ی 20 کیلوگرمی 4500 تا 5000 تومان به صورت عمده بفروش میرسد.

برای خرید پودر سنگ جوشقان و دیگر انواع پودر سنگ می توانید به سایت پودرسازان قم مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: پودر سنگ , پودر سنگ جوشقان ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

مصالح ساختمانی یکی از عوامل مهم در ساخت بناها هستند. یکی از این مصالح پودر سنگ است که نقش ویژه ای در ساختمان سازی دارد. کاربرد پودر سنگ به این شکل است که با دیگر مواد ترکیب شده تا یک مخلوط مقاوم به دست آید. پودر سنگ خاصیت چسبندگی و مقاومت بسیاری به مخلوط مصالح می بخشد. از ترکیب این مصالح ارزشمند با سیمان سفید و یا گچ برای نمای خارجی ساختمان‌ها، بندکشی کاشی‌های بدنه، سرامیک‌های کف و موزائیک‌های پیاده‌روها استفاده می شود. برای استحکام و ترک نخوردن بتن نیز به آن پودر سنگ افزوده می شود که بسیار در این مورد موثر است. در ادامه برخی دیگر از کاربردهای پودر سنگ را توضیح داده و معروفترین پودر سنگ های موجود در ایران مانند پودر سنگ جوشقان را معرفی می کنیم.

کاربرد پودر سنگ در آثار هنری و مجسمه‌سازی

یکی از کاربردهای پودر سنگ برای تولید آثار هنری است. این ماده برخلاف سیمان بعد از خشک شدن مستعد ترک برداشتن نیست. از این‌رو یک ماده‌ی مناسب برای ساخت آثار هنری زیبا به‌شمار می‌رود.

پودر سنگ جوشقان

خمیر سنگ انعطاف‌پذیری خوبی برای تغییر شکل دارد. ازاین رو خمیر سنگ برای مجسمه‌سازی، گل‌سازی و انواع تابلوهای نقاشی نقش‌برجسته می‌توان استفاده کرد. اما ماده اصلی تشکیل‌دهنده خمیر سنگ همان پودر سنگ‌ است. این ماده نقش حجم‌دهنده و مقاوم سازی در صنایع هنری نقش ‌برجسته را برعهده دارد. برای مجسمه‌سازی معمولا از پودر سنگ‌های سفید استفاده می‌کنند و سپس با اضافه کردن موادرنگی به خمیر سنگ، رنگ موردنظر را به‌دست می‌آورند اما استفاده از پودرهای رنگی تولید رنگ دلخواه را کمی مشکل‌ساز می‌کند.

انواع پودر سنگ های مرغوب و با کیفیت موجود در ایران

  • پودر سنگ جوشقان
  • پودر سنگ قم
  • پودر سنگ‌ الیگودرز

پودر سنگ‌ جوشقان

سنگ‌های معادن منطقه جوشقان در اصفهان برای تولید خاک سنگ بسیار مناسب هستند. رنگ سنگ‌های این منطقه سفید بوده و به دلیل ظاهر تمیزشان، برای نماسازی بیرونی ساختمان‌ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. بیشتر آرد سنگ این منطقه صادر میشود.

پودر سنگ‌ قم

بهترین سنگ‌های آهک و کربنات کلسیم کشوررا می‌توان در قم جستجو کرد. کیفیت، قیمت و تنوع گسترده سنگ‌های این منطقه، باعث شده است قم به بزرگ‌ترین تولید‌کننده آرد سنگ در کشور شناخته شود. پودر سنگ قم در طیف وسیعی از صنایع می تواند به کار برده شود.

قیمت پودر سنگ جوشقان

پودر سنگ الیگودرز

سنگ‌های این ناحیه از کشور نیز از کیفیت بسیار خوبی برای تولید خاک سنگ برخوردار هستند. سنگ‌های الیگودرز به شکل صنعتی و با استفاده از دستگاه کوبش خُرد و سپس کوبیده می‌شوند.

نحوه‌ی فروش و قیمت پودر سنگ جوشقان

پودر سنگ در رنگ ها و مش بندی های مختلف در کیسه های بیست تا چهل کیلوگرمی به فروش می رسد. برای خرید پودر سنگ باید به این نکته توجه کنید که دانه بندی پودر سنگ بایستی کاملا یکسان و یکدست باشد. همچنین حمل این محصول توسط کامیون ها و تریلی های کمپرسی و یا معمولی انجام می شود و پودر سنگ از محل های تولید آن مانند قم، جوشقان و الیگودرز به تمام نقاط کشور ارسال می شود.

میانگین قیمت پودر سنگ‌ جوشقان اصفهان با کیفیت عالی کیسه‌ی هایی 20 کیلوگرمی با مبلغ    15000 تومان در بازار موجود است و پودر سنگ قم با کیسه‌ی 20 کیلوگرمی 4500 تا 5000 تومان به صورت عمده بفروش میرسد.

برای خرید پودر سنگ جوشقان و دیگر انواع پودر سنگ می توانید به سایت پودرسازان قم مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: پودر سنگ , پودر سنگ جوشقان ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

رژ لب جزء اساسی ترین ابزار آرایشی است که تمام خانم ها چند مدل و چند رنگ از آن را در کیف آرایشی خود دارند. اگر شما آرایش غلیظ و حرفه ای می کنید یا جزء خانم هایی هستید که آرایش لایت و ملایم را می پسندند باز هم از این وسیله آرایشی استفاده خواهید کرد.

با کمک رژ لب می توانید لب های خود را زیباتر و جذاب تر کنید. با کشیدن رژ، لبهایتان رنگ می شود و زیباتر به نظر می رسد. 

اما حتما به این احساس رسیده اید که گاهی با زدن رژ لب سن شما بیشتر از سن واقعی یتان به نظر می رسد و یا رژ لبی که می زنید شما را یک خانم جوان نشان می دهد.

در حقیقت رنگ رژ و بافت آن روی سن و چهره شما بسیار تاثیرگذار است.

انواع رژ لب ها و نکات استفاده از آن ها

رژ لب ها به طور کلی به دو دسته رژ لب مایع و رژ لب جامد تقسیم می شود.

رژ لب مات چیست؟

رژ لب جامدی که رنگ آن مات باشد مدت زمان بیشتری روی لب های شما می ماند، دارای رنگ های بسیار متنوعی است که می توانید بر اساس طیف رنگی که دوست دارید رنگ آن را انتخاب کنید یا رنگ آن را با لباس مهمانی و یا رنگ روسری تان هماهنگ کنید.

نکات استفاده از رژ لب مات چیست؟

استفاده از رژ لب مات برای مهمانی ها و مجالس رسمی شما را یک خانم شیک و مرتب نشان می دهد. پس هنگام آماده شدن برای یک مهمانی مجلل و شیک در کنار لباس تان رژ لب مناسب را نیز انتخاب کنید. 

البته نکته ای که در  استفاده از رژ لب مات وجود دارد این است که سن شما را افزایش می دهد. با در نظر گرفتن این مورد می توانید برای نوع آرایشی که برای مجالس می کنید برنامه ریزی کنید.

تاثیرات استفاده از رژ لب مات در طولانی مدت چیست؟ 

توجه کنید که رژ لب مات ممکن است که پوست لب شما را خشک می کند و آرایش شما کمی مصنوعی جلوه می دهد. این نوع رژ لب برای استفاده طولانی مدت و مکرر توصیه نمی شود. 

برای برطرف کردن این موضوع می توانید ابتدا یک لایه رژ لب مات روی لب هایتان بکشید سپس از یک شاین استفاده کنید تا درخشش آن موجب برجسته تر نشان دادن لب هایتان شود.

رژ لب لاکی چیست؟ 

گونه ای از رژ لب که به رژ لب های لاکی معروف هستند تمام ویژگی های رژ لب مات را دارند. اما تنوع رنگی کمتر و ماندگاری بیشتری دارند.

استفاده از رژ لب لاکی برای چه کسانی مناسب است؟

این نوع رژ لب برای عروس خانم هایی که نیاز دارند مدت زمان بیشتری رژ لب داشته باشند بسیار مناسب است.

استفاده از رژ لب مایع برا چه کسانی کاربردی تر است؟

 اما در مقابل رژ لب مایعی که رنگ خاصی ندارد و بیشتر در طیف صورتی ملیح و ملایم قرار دارد برای دختر خانم های جوان که آرایش ملایم و لایت دوست دارند بسیار کاربردی است. این نوع رژ لب برای استفاده روزانه پیشنهاد می شود و خانم هایی که شاغل هستند این نمونه رژ لب را در کیف خود دارند. 

کدام نوع رژ لب ، سن را جوان تر نشان می دهد؟

رژ لب مایع سن شما را پایین می آورد و شما را جوان تر نشان می دهد. اما زدن این نوع رژ لب شما را رسمی و آرایش تان را حرفه ای نشان نمی دهد. 

قبل از خرید رژ لب ، باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

بافت رژ لب و رنگی که انتخاب می کنید در تاثیر گذاری چهره و روابط اجتماعی تان بسیار موثر است. رژ لب را اگر با دقت و با توجه به معیارهای مورد نظر انتخاب کنید می توانید مطمئن باشید که رژ لب مناسبی را انتخاب و همیشه از آن استفاده خواهید کرد. استاندارد و با کیفیت بودن رژ لب نکته ای است که حتما مدنظر قرار دهید.

جمع بندی

خرید رژ لب در عین اینکه بسیار لذت بخش است می تواند بسیار سخت و دشوار باشد. دقت کنید رژ لب را برای چه روزهایی، مجالسی و چه کاربردی نیاز دارید سپس آن را خریداری کنید. 

برای خرید رژ لب های مرغوب ، می توانید به سایت یکی از برندهای بسیار خوب به نام روبی سان مراجعه کنید. محصولات این برند از مواد اولیه طبیعی ساخته شده اند و از پوست لب هایتان مراقبت می کند. رنگ های بسیار متنوع رژ لب های روبی سان ، برای همه سلیقه ها و نیاز ها موجود است.



 



:: برچسب‌ها: رژ لب مرغوب ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

جراحی یک عملی است که روی یک عضو خاص بدن و با اعمال برش ها و شکستگی های مختلف انجام می شود. هدف جراحی بهبود وضعیت عضو هدف است اما اثراتی که یک جراحی روی بدن می گذارد گاهی بسیار گسترده تر و عمیق تر است. در ادامه قصد داریم به اثراتی که جراحی بینی و به طور خاص جراحی بینی گوشتی روی بینی و بدن می گذارد بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

جراحی بینی یک جراحی کم ریسک و غیرتهاجمی شناخته می شود. اما کسانی که تا به حال تحت یک جراحی قرار نگرفته اند ممکن است بعد از تجربه جراحی بینی آن را بسیار سخت ببینند. دلیل آن هم اثرات جانبی ای است که جراحی بینی روی فرد می گذارد.

اثرات جراحی بینی گوشتی را می توان به دو دسته اثرات مثبت و اثرات منفی یا عوارض تقسیم کرد.

نتیجه جراحی بینی گوشتی

اثرات مثبت جراحی بینی گوشتی

بینی های گوشتی معمولا اندازه بزرگ و نامتناسبی نسبت به چهره دارند. جراحی بینی گوشتی می تواند تناسب را به چهره بازگرداند و با افزایش زیبایی بینی، جلوه ی کاملا جدیدی به چهره ببخشد. علاوه بر آن چربی دائمی پوست بینی گوشتی نیز مورد آزار دهنده ای است که در جراحی بینی گوشتی می تواند رفع شود.

در کنار این موارد اگر فرد مشکلات جانبی ای مانند پولیپ بینی داشته باشد نیز این مشکلات در جراحی قابل رفع هستند و در نتیجه تنفس فرد نیز بهبود می یابد.

اثرات منفی و عوارض جراحی بینی گوشتی

جراحی بینی های گوشتی اثراتی دارد که برخی از آن ها شدیدتر و متفاوت از جراحی دیگر فرم های بینی هستند. به عنوان مثال زمانی که برای بهبود جراحی بینی گوشتی لازم است بیشتر از دیگر مدل های بینی است. دلیل آن هم سنگین تر بودن عمل و بیشتر بودن سطح تغییرات اعمال شده است. همچنین به دلیل ضخامت بیشتر پوست بینی گوشتی، حساسیت این نوع بینی بیشتر است و در نتیجه برای بهبود آن به زمان بیشتری نیاز است. این به این معناست که برای مدت بیشتری باید ورم و درد را تحمل کنید.

به دلیل همان ضخامت پوست و به دلیل حساسیت بالای پوست بینی ممکن است به علت اشتباه جراح بخشی از پوست بینی بی حس شود. علاوه بر آن به دلیل اینکه برای جراحی بینی های گوشتی از روش جراحی باز استفاده می شود اگر بعد از جراحی چسب زدن بینی را به درستی انجام ندهید ممکن است پوست بینی جا به جا شود و به درستی جوش نخورد.

جراحی بینی گوشتی

یکی دیگر از اثرات جراحی بینی گوشتی احتمال برگشتن فرم بینی به حالت قبل یا افتادگی نوک بینی است. این اتفاق در صورتی می افتد که جراح از روش ها مناسب استفاده نکند و بینی را تقویت نکند.

نتیجه گیری

جراحی بینی گوشتی نسبت به دیگر مدل های بینی سخت تر است. اما با این حال کم نیستند افرادی که بینی گوشتی دارند و به راحتی جراحی انجام می دهند و از نتیجه آن لذت می برند. گرفتن نتیجه مطلوب از عمل بینی گوشتی نیازمند آمادگی کامل داوطلب و انجام جراحی توسط جراح با تجربه و ماهر است. کلینیک دکتر تهران بیوتی عده ای از با تجربه ترین جراحان را در زمینه عمل بینی های گوشتی در اختیار دارد. می توانید با مراجعه به وبسایت دکتر تهران بیوتی مقالات بیشتری درباره عمل بینی بخوانید و مشاوره تلفنی دریافت کنید.

 

 



:: برچسب‌ها: جراحی بینی گوشتی , جراحی بینی , عمل بینی گوشتی ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

بعد از فوت کسی که از نظر قانون مرده به حساب بیاید انحصار وراثت انجام می گیرد. انحصار وراثت یعنی سهم تک تک وراث بعد از فوت موت مشخص شود. در هر پرونده انحصار وراثت در مرحله اول باید مشخص شود چه کسانی ارث می برند. در این مقاله می خواهیم درباره مراحل انحصار وراثت صحبت کنیم، پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

انحصار وراثت

چه کسانی از متوفی ارث می برند؟

کسانی که نسبت سببی یا نسبی با متوفی داشته باشند می توانند از متوفی ارث ببرند. نسبت سببی یعنی کسانی به سبب ازدواج با متوفی صاحب ارث می شوند مانند همسر، اما نسبی یعنی کسانی که رابطه خونی با متوفی داشته باشند مانند پدر، مادر و فرزند. وراث به طور کلی به ۳ دسته تقسیم می شوند:

  • دسته اول: پدر، مادر، همسر فرزند

  • دسته دوم: پدربزرگ و مادربزرگ، خواهر، برادر

  • دسته سوم: عمه، عمو، خاله، دایی و فرزندان آنها

هرکدام از این دسته ها به دسته پایینی اولویت دارند یعنی اگر افراد دسته اول زنده باشند، افراد دسته دوم ارثی نمی برند. نکته دیگر اینکه وراث فقط تنها درصورت پرداخت حقوق دیون و ترکه متوفی می توانند از متوفی ارث ببرند. حقوقی مانند دیون مالی متوفی، قیمت کفن میت، وصیت متوفی و غیره است. اگر از وکیل آنلاین برای مشاوره گرفتن درباره انحصار وراثت استفاده کنید مطمئن باشید که ضرر نمی کنید.

آیا داشتن وصیت می تواند وراث بر حق را از ارث محروم کند؟

خیر. اولا اگر کسی وصیت نامه ای تنظیم کرده باشد باید از نظر قانونی اعتبار داشته باشد یعنی قبل از فوت توسط یک وکیل دادگستری مراحل قانونی را طی کند. اما حتی اگر وصیت نامه اعتبار قانونی نیز داشت، مراحل انحصار وراثت هیچ تغییری نمی کند و در مرحله اول به کسانی که وارث بر حق هستند، ارث میرسد.

تقسیم ارث

گواهی انحصار وراثت چگونه صادر می شود؟

برای صادر شدن گواهی انحصار وراثت باید مدارکی را به دادگاه ارائه و مراحلی را طی کرد. هر کدام از وراث یا حتی طلبکاران می توانند دادخواست انحصار وراثت به دادگاه شهری که متوفی در آن مستقر بوده تنظیم کنند. اگر محل استقرار متوفی نامعلوم بود شما می توانید به شورای حل اختلاف در شهری که شخص فوت کرده مراجعه کنید.

مدارکی که بابت انحصار وراثت باید تحویل دهید عبارتند از:

  • شناسنامه و گواهی فوت متوفی

بعد از تایید پزشک قانونی باید گواهی فوت را از اداره ثبت احوال تحویل بگیرند و اصل آن را به شورای حل اختلاف ببرند.

  • شناسنامه وارث ها

تمام کسانی که مدعی انحصار وراثت هستند، باید اصل و کپی شناسنامه خود را به شورای حل اختلاف برده تا صحت آن تایید شود.

  • صدور استشهادیه محضر

شورای حل اختلاف بعد از بررسی مدارک و شواهد لیستی از وراث تهیه می کند و تمام کسانی که اسمشان در آن لیست است باید آن را امضا کنند؛ علاوه بر آنها، دو نفر به غیر از وراث باید این استشهادیه را امضا کنند.

  • دریافت گواهی نامه مالیاتی از اداره مالیات

کسانی که در فقره انحصار وراثت هستند باید لیستی از تمام اموال متوفی را تهیه کنند و به شورای حل اختلاف شهری که متوفی در آن ساکن بوده است تحویل دهند.

وکیل انحصار وراثت

برای انحصار وراثت وکیل بگیریم؟

انحصار وراثت روندی پیچیده و طولانی دارد که ما پیشنهاد می کنیم یا از وکلای خبره و با تجربه شهرداد استفاده کنید یا اینکه از وکیل آنلاین شهرداد بهره ببرید. وکیل آنلاین هزینه بسیار کمتری نسبت به وکیل پایه یک دارد. برای مشاوره گرفتن از وکیل آنلاین با شماره های شهرداد تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: انحصار وراثت ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

جراحی بینی به هیچ وجه چیز ثابت و یکسانی نیست و برای هر فرد با هر فرم بینی به شکل ویژه ای انجام می شود. هر بینی ای ویژگی های خودش را دارد و جراحی آن نیز اقتضائات خودش را دارد اما بینی گوشتی از همه فرم های بینی حساس تر است و جراحی آن نیز با حساسیت خاصی انجام می شود. حتما شنیده اید که جراحی بینی استخوانی ساده تر از بینی گوشتی است و این موضوع حتی باعث ارزان تر بودن هزینه عمل بینی استخوانی نیز می شود. فکر می کنید به چه دلیل جراحی بینی گوشتی دشوار تر و هزینه آن بیشتر است؟ با ما تا آخر این مقاله همراه باشید تا جواب این سوال و سوالات دیگرتان را به شما بگوییم.

جراحی بینی گوشتی

چطور بفهمیم بینی ما گوشتی است یا نه؟

سوال بسیاری از بیماران است. اگر بینی شما ویژگی های زیر را دارد پس احتمالا شما دارای بینی گوشتی هستید:

  • پوست بینی ضخیم است
  • استخوان و غضروف بسیار نرم
  • پره های بینی بزرگ و پهن است.
  • در قسمت تحتانی بینی یعنی نوک آن هیچ استخوانی حس نمی شود
  • پوست بینی چرب و منافذ آن بزرگ است.
  • پوست بینی های استخوانی بسیار نازک تر از بینی های گوشتی است به طوری که در برخی موارد شکستگی، ممکن است حتی شکستگی بینی از زیر پوست آن مشخص باشد.
  • غضروف بینی استخوانی در مقایسه با بینی گوشتی محکم تر است.
  • پره های بینی کوچکتر از بینی گوشتی است.
  • روش جراحی بینی گوشتی

فرق جراحی بینی گوشتی با بینی استخوانی

حساسیت جراحی بینی گوشتی

ممکن است شنیده باشید که عمل بینی گوشتی پس از مدتی برگشت پذیر است؛ یعنی بعد از مدتی بینی به حالت اولیه اش برمی گردد. شاید در گذشته این چنین بود اما امروزه با پیشرفت علم پزشکی احتمال بروز این اتفاق تقریبا به صفر رسیده است. برای اینکه بینی نازک تر و کوچکتر بشود، جراح چربی زیر پوست را برمیدارد. اگر این میزان چربی، به اندازه کمی برداشته شود نوک بینی به سمت پایین خم و باعث بدفرمی بینی می شود. از طرفی اگر چربی در نوک بینی به میزان خیلی زیاد یا با بی دقتی برداشته شود موجب اختلال در خون رسانی بینی می شود و مشکلات زیادی برای سلامتی بیمار به وجود می آورد.

 این جاست که انتخاب یک پزشک با تجربه و ماهر اهمیت زیادی پیدا می کند. جراحی بینی گوشتی باید بسیار با دقت و با حوصله انجام بشود. داشتن تجربه کافی در این زمینه باعث افزایش کارایی عمل بینی شده و درصد موفقیت عمل را بالاتر می برد. به همین دلایل است که عمل بینی گوشتی حساس تر و ظریف تر از عمل بینی استخوانی است و باید به سراغ یک پزشک با تجربه بروید.

عوارض جراحی بینی گوشتی

  • ورم، کبودی، جای برش جراحی و درد
  •  بینی کاهش حس بویایی
  • سوراخ شدن تتیغه بینی
  • کاهش حس بویایی
  • بی حس شدن بینی
  • کوچک شدن سوراخ های بینی و به دنبال آن کاهش تنفس
  • آسیب به بافت های عمقی
  • خونریزی

 جراحی بینی گوشتی

جراحی بینی گوشتی با چه روش هایی انجام می شود؟

برای روش های جراحی بینی می توان دو متد کلی باز و بسته را نام برد. برای جراحی بینی های گوشتی اکثرا از روش باز بهره برده می شود چون با این روش دست جراح بازتر است و می توانند به بافت بینی دسترسی داشته باشد و در نتیجه تغییرات بیشتری را روی بینی اعمال کند.

در روش بسته پوست کنار زده نمی شود و جراح با استفاده از چند برش محدود داخلی، بینی را تغییر می دهد. این متد جراحی بیشتر برای جراحی بینی های استخوانی به کار می رود.

تاثیر پزشک در عمل بینی گوشتی

نکته بسیار مهمی که درباره عمل بینی گوشتی وجود دارد ظرافت و حساسیت آن است. مهم ترین نکته درباره جراحی بینی گوشتی مهارت و تجربه جراح است. بنابراین اگر می خواهید جراحی موفقی داشته باشید و سلامتی خود را به خطر نیاندازید به پزشکان خوبی که سابقه درخشانی در این زمینه دارند مراجعه نمایید. پزشکان مجموعه زیبایی دکتر تهران بیوتی تخصص ویژه ای در زمینه عمل بینی های گوشتی دارند. برای اطلاعات بیشتر به سایت دکتر تهران بیوتی مراجعه نمایید.

 

 



:: برچسب‌ها: جراحی بینی گوشتی ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

تحقیقات و شواهد نشان می دهد که خانم ها از بین لوازم آرایشی به خرید رژ لب جامد علاقه بسیار زیادی  دارند. با اینکه ماندگاری کمی دارد اما خرید رژ لب جامد باز هم در رتبه اول قرار دارد.

در کل اگر بخواهید بدانید خانم ها دوست دارند آرایشی داشته باشند که از صبح تا شب روی صورتشان بماند و از بین نرود و پاک نشود. به همین دلیل دنبال خرید رژ لب جامد 24 ساعته، ریمل ضد اب، کرم پودر ضد اب هستند. غافل از اینکه مواد اریشی ماندگار می توانند آسیب شدیدتر و بیشتری را وارد نمایند.

در این مقاله می خواهیم در مورد عوارض خرید رژ لب جامد 24 ساعته و جایگزین کردن آن با روش های بهتری صحبت کنیم. شما هم اگر به دنبال ماندگایر آرایش البته با شرایطی که به سلامتی تان آسیب وارد نکند هستید این مقاله کوتاه را حتما مطالعه بفرمایید.

تاثیرات منفی خرید رژ لب جامد 24 ساعته

خرید رژ لب جامد را با کلی خوشحالی انجام داده اید اما بعد از چندبار استفاده لب های شما دچار خشکی مفرط شده و با یک خنده می تواند شکاف عمیقی روی لب هایتان ایجاد کند.

اگر لب هایتان پوسته پوسته می شود یا دچار سوزش می شود بدانید که در خرید رژ لب جامد اصل موفق نبودید.

اولین توصیه این است که استفاده از این نوع رژ لب را متوقف کنید و آن را برای همیشه دور بیندازید.

حالا نوبت این رسید که خشکی لب را با روش های موجود برطرف کنید.

مثلا می توانید از بالم لب، وازلین و یا عسل استفاده کنید. لب های خود را به این مواد آغشته کنید و اجازه بدهید مدتی روی لب های شما باقی بماند. این مواد باعث می شود خشکی سطحی پوست لب تان برطرف شود.

اما یک مرحله دیگر باقی مانده است. و آن هم لایه برداری سلول های خشک شده و مرده از روی سطح پوست است.

با کمک یک مسواک تمیز یا شکر باید پوست لبتان را لایه برداری کنید.  به این حالت که انگشت اشاره خود را به شکر آغشته کنید و روی لب های خود به حالت ماساژ حرکت دهید. با این کار سلول های مرده پوست لبتان از روی لب بلند شده و لبتان نرم و لطیف خواهد شد.

خرید رژ لب جامد

بیشتر مواد آرایشی که ماندگاری بالایی دارد مواد درجه یک و مرغوبی ندارند. این در مورد خرید رژ لب جامد به معنای سرب دار بودن محصول است. سرب زیاد  موجود در رژ لب جامد می تواند زمینه ساز بروز بیماری های جدی شود. با خوردن و یا آشامیدن مقداری از رژ لب وارد دستگاه گوارشی شما می شود. در نتیجه سرب وارد بدن شما می شود و در استفاده طولانی مدت منجر به سرطان خواهد شد.

اما به شما روشی پیشنهاد می کنیم که با کمک آن بتوانید ماندگاری رژ لب جامد را افزایش دهید و هرگز دنبال خرید رژ لب جامد 24 ساعته نباشید.

افزایش ماندگاری رژ لب جامد

 

  • اولین و مهم ترین قدم برای افزایش مدت ماندگاری رژ لب جامد این است که رژ لب را باید به لب هایی بزنید که تمیز و عاری از هرگونه چربی باشد. قبل از اینکه رژلب جامد را روی لب هایتان بکشید با یک دستمال یا پد آرایشی لب هایتان را تمیز کنید. 
  • مرحله بعد برای تثبیت رنگ رژ لب این است که، کمی به لب هایتان پنکک یا کرم پودر مات بزنید. آن را روی لب پخش کنید به گونه ای که تمام سطح لب با پنکک پوشیده شود. پنکک برای پوشاندن لکه های و گودی های صورت به کار گرفته می شود اما به خاطر ماهیت و شکل پودری مانند آن برای تثبیت آرایش هم کاربردهای فراوانی دارد. برای این کار از پد مخصوص آرایشی کمک بگیرید.
  • از یک خط لب که رنگ آن با رنگ رژلب تان هماهنگی دارد استفاده کنید.
  • در مرحله آخر از رژ لب جامد مورد نظر استفاده کنید. سعی کنید رژ لب را دوبار روی لب هایتان بکشید. بار اول برای رنگ کردن تمام قسمت های لب و بار دوم برای تثبیت رنگ رژ لب انجام می شود.

خرید رژ لب جامد

 

با استفاده از روش های مطرح شده می توانید رژ لب را برای ساعات بیشتری روی لب خود داشته باشید. این نکته را در نظر بگیرید که ماندگاری رژ لب مایع از نوع جامد آن بیشتر است. اگر برای استفاده روزانه می خواهید از یک رژ لب ماندگار استفاده کنید پیشنهاد میکنیم خرید رژ لب جامد را برای مهمانی ها بگذارید و برای روزانه رژ لب مایع بخرید.

خرید رژ لب جامد 24 ساعته هرگز پیشنهاد نمی شود حتی از برندهای معتبر. رژ لب جامد مغذی روبی سان، دارای عسل در مواد اولیه اش است و شما با خرید رژ لب جامد می توانید آسیب هایی که به لب هایتان وارد شده است را از بین ببرید و از لب هایی نرم و لطیف لذت ببرید.

منبع: روبی سان



:: برچسب‌ها: خرید رژ لب جامد , رژ لب جامد 2 ساعته , روبی سان ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

تتر یک ارز محبوب دیجیتالی است که در بازارهای ارزی جهانی خرید و فروش می شود. تتر جزء ارزهای بسیار محبوبی است که میزان عرضه و تقاضا روی قیمت آن تاثیری ندارد و توسط واحد پولی پشتیبانش کنترل می شود.

اما بیت کوین واحد پشتیبان و دولتی ندارد و نظارتی بر افت و خیز شدید آن وجود ندارد. قیمت آن براساس میزان عرضه و تقاضا تعیین می شود. خرید بیت کوین ریسشک بزرگی است و در بازارهای سرمای گذاری کاری که ریسکی بزرگی را به همراه داشته باشد می تواند سود زیاد شما و یا ضرر و زیان ناگهانی برای شما باشد. اما تتر این گونه نیست. برای خرید تتر شما یک قیمت واحد و ثابتی را پرداخت خواهید کرد.

تتر دارای دو پشتوانه است که موجب شده است دو نوع تتر در بازارهای ارز دیجیتالی خرید و فروش شود:

  • دلار تتر
  • یورو تتر

دلار تتر محبوب تر و خرید و فروش بیشتری دارد.

 

تتر یک راه کار ساده برای جلوگیری از ضرر در نوسانات شدید بازار است. تتر در واقع رمزارزی یا توکن است که برای صرافی‌ها نقدینگی فراهم می‌کند و معامله‌گران می‌توانند به کمک آن از نوسانات بازار در امان باشند و یا با مدیریت نوسانات بازار، پول بیشتری به دست آورند.

 

خرید تتر

 

تتر هم،‌ مانند دیگر رمزارزها از شبکه بلاکچین استفاده می‌کند؛ و برخلاف دیگر کریپتوها این ارز ‌توسط دلار آمریکا پشتیبانی می‌شود!! این به آن معناست که هر تتـر باید توسط دلارهایی که ذخیره نگه‌ داشته شده‌اند، با نرخ ۱ به ۱ پشتیبانی شود. به این معنی که ، معاملات تتر در تمام صرافی‌ها در سطح یک دلار بوده و می‌توان آن‌ها را به جای دلار به کار برد. یعنی به جای اینکه دلار بخرید تتر بخرید و از مزایای آن هم بهره ببرید.

USDT رمزارزی یا توکن است که قرار است ارزش آن بسیار نزدیک یا برابر با دلار باشد. ایده‌ی اصلی ایجاد آن، خلق رمزارز با ثباتی بوده که بتوان آن را مانند دلارهای دیجیتال به کار برد. کوین‌هایی که به این منظور به کار برده می‌شوند تا جایگزین با ثباتی برای دلار باشند با نام رمزارز پایدار یا استیبل کوین شناخته شده‌اند.

بااین حال،‌ در عمل، قیمت آن تا حدودی دچار نوسان با این وجود تتر همچنان محبوب‌ترین و پر استفاده‌ترین رمزارز پایدار در دنیای کریپتو هاست. در بازار ایران به دلیل اینکه قیمت دلار و یورو همیشه در نوسان است قیمت تتر هم دارای نوسانات زیادی است. در نتیجه هنگام خرید تتر مانند هر ارز دیگری باید قیمت به روز و آپدیت شده آن را محاسبه نمایید.

راه های زیادی وجود دارد که بتوانید از آن طریق قیمت و نرخ تتر را به روز درآورید. اما یکی از سایت های معتبر که می توانید در آنجا نیز خرید و فروش تتر را به شیوه ای مطمئن انجام دهید تترلند است. صرافی های آنلاین ارز دیجیتال روش مطمئنی برای خرید تتر و ارزهای دیجیتال و تهیه کیف الکترونیکی مورد نیاز همان ارز می باشد.



:: برچسب‌ها: خرید تتر , نحوه خرید تتر , قیمت تتر , تترلند , ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد