نوشته شده توسط : unexer

رژ لب جزء اساسی ترین ابزار آرایشی است که تمام خانم ها چند مدل و چند رنگ از آن را در کیف آرایشی خود دارند. اگر شما آرایش غلیظ و حرفه ای می کنید یا جزء خانم هایی هستید که آرایش لایت و ملایم را می پسندند باز هم از این وسیله آرایشی استفاده خواهید کرد.

با کمک رژ لب می توانید لب های خود را زیباتر و جذاب تر کنید. با کشیدن رژ، لبهایتان رنگ می شود و زیباتر به نظر می رسد. 

اما حتما به این احساس رسیده اید که گاهی با زدن رژ لب سن شما بیشتر از سن واقعی یتان به نظر می رسد و یا رژ لبی که می زنید شما را یک خانم جوان نشان می دهد.

در حقیقت رنگ رژ و بافت آن روی سن و چهره شما بسیار تاثیرگذار است.

انواع رژ لب ها و نکات استفاده از آن ها

رژ لب ها به طور کلی به دو دسته رژ لب مایع و رژ لب جامد تقسیم می شود.

رژ لب مات چیست؟

رژ لب جامدی که رنگ آن مات باشد مدت زمان بیشتری روی لب های شما می ماند، دارای رنگ های بسیار متنوعی است که می توانید بر اساس طیف رنگی که دوست دارید رنگ آن را انتخاب کنید یا رنگ آن را با لباس مهمانی و یا رنگ روسری تان هماهنگ کنید.

نکات استفاده از رژ لب مات چیست؟

استفاده از رژ لب مات برای مهمانی ها و مجالس رسمی شما را یک خانم شیک و مرتب نشان می دهد. پس هنگام آماده شدن برای یک مهمانی مجلل و شیک در کنار لباس تان رژ لب مناسب را نیز انتخاب کنید. 

البته نکته ای که در  استفاده از رژ لب مات وجود دارد این است که سن شما را افزایش می دهد. با در نظر گرفتن این مورد می توانید برای نوع آرایشی که برای مجالس می کنید برنامه ریزی کنید.

تاثیرات استفاده از رژ لب مات در طولانی مدت چیست؟ 

توجه کنید که رژ لب مات ممکن است که پوست لب شما را خشک می کند و آرایش شما کمی مصنوعی جلوه می دهد. این نوع رژ لب برای استفاده طولانی مدت و مکرر توصیه نمی شود. 

برای برطرف کردن این موضوع می توانید ابتدا یک لایه رژ لب مات روی لب هایتان بکشید سپس از یک شاین استفاده کنید تا درخشش آن موجب برجسته تر نشان دادن لب هایتان شود.

رژ لب لاکی چیست؟ 

گونه ای از رژ لب که به رژ لب های لاکی معروف هستند تمام ویژگی های رژ لب مات را دارند. اما تنوع رنگی کمتر و ماندگاری بیشتری دارند.

استفاده از رژ لب لاکی برای چه کسانی مناسب است؟

این نوع رژ لب برای عروس خانم هایی که نیاز دارند مدت زمان بیشتری رژ لب داشته باشند بسیار مناسب است.

استفاده از رژ لب مایع برا چه کسانی کاربردی تر است؟

 اما در مقابل رژ لب مایعی که رنگ خاصی ندارد و بیشتر در طیف صورتی ملیح و ملایم قرار دارد برای دختر خانم های جوان که آرایش ملایم و لایت دوست دارند بسیار کاربردی است. این نوع رژ لب برای استفاده روزانه پیشنهاد می شود و خانم هایی که شاغل هستند این نمونه رژ لب را در کیف خود دارند. 

کدام نوع رژ لب ، سن را جوان تر نشان می دهد؟

رژ لب مایع سن شما را پایین می آورد و شما را جوان تر نشان می دهد. اما زدن این نوع رژ لب شما را رسمی و آرایش تان را حرفه ای نشان نمی دهد. 

قبل از خرید رژ لب ، باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

بافت رژ لب و رنگی که انتخاب می کنید در تاثیر گذاری چهره و روابط اجتماعی تان بسیار موثر است. رژ لب را اگر با دقت و با توجه به معیارهای مورد نظر انتخاب کنید می توانید مطمئن باشید که رژ لب مناسبی را انتخاب و همیشه از آن استفاده خواهید کرد. استاندارد و با کیفیت بودن رژ لب نکته ای است که حتما مدنظر قرار دهید.

جمع بندی

خرید رژ لب در عین اینکه بسیار لذت بخش است می تواند بسیار سخت و دشوار باشد. دقت کنید رژ لب را برای چه روزهایی، مجالسی و چه کاربردی نیاز دارید سپس آن را خریداری کنید. 

برای خرید رژ لب های مرغوب ، می توانید به سایت یکی از برندهای بسیار خوب به نام روبی سان مراجعه کنید. محصولات این برند از مواد اولیه طبیعی ساخته شده اند و از پوست لب هایتان مراقبت می کند. رنگ های بسیار متنوع رژ لب های روبی سان ، برای همه سلیقه ها و نیاز ها موجود است.



 



:: برچسب‌ها: رژ لب مرغوب ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

جراحی یک عملی است که روی یک عضو خاص بدن و با اعمال برش ها و شکستگی های مختلف انجام می شود. هدف جراحی بهبود وضعیت عضو هدف است اما اثراتی که یک جراحی روی بدن می گذارد گاهی بسیار گسترده تر و عمیق تر است. در ادامه قصد داریم به اثراتی که جراحی بینی و به طور خاص جراحی بینی گوشتی روی بینی و بدن می گذارد بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

جراحی بینی یک جراحی کم ریسک و غیرتهاجمی شناخته می شود. اما کسانی که تا به حال تحت یک جراحی قرار نگرفته اند ممکن است بعد از تجربه جراحی بینی آن را بسیار سخت ببینند. دلیل آن هم اثرات جانبی ای است که جراحی بینی روی فرد می گذارد.

اثرات جراحی بینی گوشتی را می توان به دو دسته اثرات مثبت و اثرات منفی یا عوارض تقسیم کرد.

نتیجه جراحی بینی گوشتی

اثرات مثبت جراحی بینی گوشتی

بینی های گوشتی معمولا اندازه بزرگ و نامتناسبی نسبت به چهره دارند. جراحی بینی گوشتی می تواند تناسب را به چهره بازگرداند و با افزایش زیبایی بینی، جلوه ی کاملا جدیدی به چهره ببخشد. علاوه بر آن چربی دائمی پوست بینی گوشتی نیز مورد آزار دهنده ای است که در جراحی بینی گوشتی می تواند رفع شود.

در کنار این موارد اگر فرد مشکلات جانبی ای مانند پولیپ بینی داشته باشد نیز این مشکلات در جراحی قابل رفع هستند و در نتیجه تنفس فرد نیز بهبود می یابد.

اثرات منفی و عوارض جراحی بینی گوشتی

جراحی بینی های گوشتی اثراتی دارد که برخی از آن ها شدیدتر و متفاوت از جراحی دیگر فرم های بینی هستند. به عنوان مثال زمانی که برای بهبود جراحی بینی گوشتی لازم است بیشتر از دیگر مدل های بینی است. دلیل آن هم سنگین تر بودن عمل و بیشتر بودن سطح تغییرات اعمال شده است. همچنین به دلیل ضخامت بیشتر پوست بینی گوشتی، حساسیت این نوع بینی بیشتر است و در نتیجه برای بهبود آن به زمان بیشتری نیاز است. این به این معناست که برای مدت بیشتری باید ورم و درد را تحمل کنید.

به دلیل همان ضخامت پوست و به دلیل حساسیت بالای پوست بینی ممکن است به علت اشتباه جراح بخشی از پوست بینی بی حس شود. علاوه بر آن به دلیل اینکه برای جراحی بینی های گوشتی از روش جراحی باز استفاده می شود اگر بعد از جراحی چسب زدن بینی را به درستی انجام ندهید ممکن است پوست بینی جا به جا شود و به درستی جوش نخورد.

جراحی بینی گوشتی

یکی دیگر از اثرات جراحی بینی گوشتی احتمال برگشتن فرم بینی به حالت قبل یا افتادگی نوک بینی است. این اتفاق در صورتی می افتد که جراح از روش ها مناسب استفاده نکند و بینی را تقویت نکند.

نتیجه گیری

جراحی بینی گوشتی نسبت به دیگر مدل های بینی سخت تر است. اما با این حال کم نیستند افرادی که بینی گوشتی دارند و به راحتی جراحی انجام می دهند و از نتیجه آن لذت می برند. گرفتن نتیجه مطلوب از عمل بینی گوشتی نیازمند آمادگی کامل داوطلب و انجام جراحی توسط جراح با تجربه و ماهر است. کلینیک دکتر تهران بیوتی عده ای از با تجربه ترین جراحان را در زمینه عمل بینی های گوشتی در اختیار دارد. می توانید با مراجعه به وبسایت دکتر تهران بیوتی مقالات بیشتری درباره عمل بینی بخوانید و مشاوره تلفنی دریافت کنید.

 

 



:: برچسب‌ها: جراحی بینی گوشتی , جراحی بینی , عمل بینی گوشتی ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

بعد از فوت کسی که از نظر قانون مرده به حساب بیاید انحصار وراثت انجام می گیرد. انحصار وراثت یعنی سهم تک تک وراث بعد از فوت موت مشخص شود. در هر پرونده انحصار وراثت در مرحله اول باید مشخص شود چه کسانی ارث می برند. در این مقاله می خواهیم درباره مراحل انحصار وراثت صحبت کنیم، پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

انحصار وراثت

چه کسانی از متوفی ارث می برند؟

کسانی که نسبت سببی یا نسبی با متوفی داشته باشند می توانند از متوفی ارث ببرند. نسبت سببی یعنی کسانی به سبب ازدواج با متوفی صاحب ارث می شوند مانند همسر، اما نسبی یعنی کسانی که رابطه خونی با متوفی داشته باشند مانند پدر، مادر و فرزند. وراث به طور کلی به ۳ دسته تقسیم می شوند:

  • دسته اول: پدر، مادر، همسر فرزند

  • دسته دوم: پدربزرگ و مادربزرگ، خواهر، برادر

  • دسته سوم: عمه، عمو، خاله، دایی و فرزندان آنها

هرکدام از این دسته ها به دسته پایینی اولویت دارند یعنی اگر افراد دسته اول زنده باشند، افراد دسته دوم ارثی نمی برند. نکته دیگر اینکه وراث فقط تنها درصورت پرداخت حقوق دیون و ترکه متوفی می توانند از متوفی ارث ببرند. حقوقی مانند دیون مالی متوفی، قیمت کفن میت، وصیت متوفی و غیره است. اگر از وکیل آنلاین برای مشاوره گرفتن درباره انحصار وراثت استفاده کنید مطمئن باشید که ضرر نمی کنید.

آیا داشتن وصیت می تواند وراث بر حق را از ارث محروم کند؟

خیر. اولا اگر کسی وصیت نامه ای تنظیم کرده باشد باید از نظر قانونی اعتبار داشته باشد یعنی قبل از فوت توسط یک وکیل دادگستری مراحل قانونی را طی کند. اما حتی اگر وصیت نامه اعتبار قانونی نیز داشت، مراحل انحصار وراثت هیچ تغییری نمی کند و در مرحله اول به کسانی که وارث بر حق هستند، ارث میرسد.

تقسیم ارث

گواهی انحصار وراثت چگونه صادر می شود؟

برای صادر شدن گواهی انحصار وراثت باید مدارکی را به دادگاه ارائه و مراحلی را طی کرد. هر کدام از وراث یا حتی طلبکاران می توانند دادخواست انحصار وراثت به دادگاه شهری که متوفی در آن مستقر بوده تنظیم کنند. اگر محل استقرار متوفی نامعلوم بود شما می توانید به شورای حل اختلاف در شهری که شخص فوت کرده مراجعه کنید.

مدارکی که بابت انحصار وراثت باید تحویل دهید عبارتند از:

  • شناسنامه و گواهی فوت متوفی

بعد از تایید پزشک قانونی باید گواهی فوت را از اداره ثبت احوال تحویل بگیرند و اصل آن را به شورای حل اختلاف ببرند.

  • شناسنامه وارث ها

تمام کسانی که مدعی انحصار وراثت هستند، باید اصل و کپی شناسنامه خود را به شورای حل اختلاف برده تا صحت آن تایید شود.

  • صدور استشهادیه محضر

شورای حل اختلاف بعد از بررسی مدارک و شواهد لیستی از وراث تهیه می کند و تمام کسانی که اسمشان در آن لیست است باید آن را امضا کنند؛ علاوه بر آنها، دو نفر به غیر از وراث باید این استشهادیه را امضا کنند.

  • دریافت گواهی نامه مالیاتی از اداره مالیات

کسانی که در فقره انحصار وراثت هستند باید لیستی از تمام اموال متوفی را تهیه کنند و به شورای حل اختلاف شهری که متوفی در آن ساکن بوده است تحویل دهند.

وکیل انحصار وراثت

برای انحصار وراثت وکیل بگیریم؟

انحصار وراثت روندی پیچیده و طولانی دارد که ما پیشنهاد می کنیم یا از وکلای خبره و با تجربه شهرداد استفاده کنید یا اینکه از وکیل آنلاین شهرداد بهره ببرید. وکیل آنلاین هزینه بسیار کمتری نسبت به وکیل پایه یک دارد. برای مشاوره گرفتن از وکیل آنلاین با شماره های شهرداد تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: انحصار وراثت ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

جراحی بینی به هیچ وجه چیز ثابت و یکسانی نیست و برای هر فرد با هر فرم بینی به شکل ویژه ای انجام می شود. هر بینی ای ویژگی های خودش را دارد و جراحی آن نیز اقتضائات خودش را دارد اما بینی گوشتی از همه فرم های بینی حساس تر است و جراحی آن نیز با حساسیت خاصی انجام می شود. حتما شنیده اید که جراحی بینی استخوانی ساده تر از بینی گوشتی است و این موضوع حتی باعث ارزان تر بودن هزینه عمل بینی استخوانی نیز می شود. فکر می کنید به چه دلیل جراحی بینی گوشتی دشوار تر و هزینه آن بیشتر است؟ با ما تا آخر این مقاله همراه باشید تا جواب این سوال و سوالات دیگرتان را به شما بگوییم.

جراحی بینی گوشتی

چطور بفهمیم بینی ما گوشتی است یا نه؟

سوال بسیاری از بیماران است. اگر بینی شما ویژگی های زیر را دارد پس احتمالا شما دارای بینی گوشتی هستید:

  • پوست بینی ضخیم است
  • استخوان و غضروف بسیار نرم
  • پره های بینی بزرگ و پهن است.
  • در قسمت تحتانی بینی یعنی نوک آن هیچ استخوانی حس نمی شود
  • پوست بینی چرب و منافذ آن بزرگ است.
  • پوست بینی های استخوانی بسیار نازک تر از بینی های گوشتی است به طوری که در برخی موارد شکستگی، ممکن است حتی شکستگی بینی از زیر پوست آن مشخص باشد.
  • غضروف بینی استخوانی در مقایسه با بینی گوشتی محکم تر است.
  • پره های بینی کوچکتر از بینی گوشتی است.
  • روش جراحی بینی گوشتی

فرق جراحی بینی گوشتی با بینی استخوانی

حساسیت جراحی بینی گوشتی

ممکن است شنیده باشید که عمل بینی گوشتی پس از مدتی برگشت پذیر است؛ یعنی بعد از مدتی بینی به حالت اولیه اش برمی گردد. شاید در گذشته این چنین بود اما امروزه با پیشرفت علم پزشکی احتمال بروز این اتفاق تقریبا به صفر رسیده است. برای اینکه بینی نازک تر و کوچکتر بشود، جراح چربی زیر پوست را برمیدارد. اگر این میزان چربی، به اندازه کمی برداشته شود نوک بینی به سمت پایین خم و باعث بدفرمی بینی می شود. از طرفی اگر چربی در نوک بینی به میزان خیلی زیاد یا با بی دقتی برداشته شود موجب اختلال در خون رسانی بینی می شود و مشکلات زیادی برای سلامتی بیمار به وجود می آورد.

 این جاست که انتخاب یک پزشک با تجربه و ماهر اهمیت زیادی پیدا می کند. جراحی بینی گوشتی باید بسیار با دقت و با حوصله انجام بشود. داشتن تجربه کافی در این زمینه باعث افزایش کارایی عمل بینی شده و درصد موفقیت عمل را بالاتر می برد. به همین دلایل است که عمل بینی گوشتی حساس تر و ظریف تر از عمل بینی استخوانی است و باید به سراغ یک پزشک با تجربه بروید.

عوارض جراحی بینی گوشتی

  • ورم، کبودی، جای برش جراحی و درد
  •  بینی کاهش حس بویایی
  • سوراخ شدن تتیغه بینی
  • کاهش حس بویایی
  • بی حس شدن بینی
  • کوچک شدن سوراخ های بینی و به دنبال آن کاهش تنفس
  • آسیب به بافت های عمقی
  • خونریزی

 جراحی بینی گوشتی

جراحی بینی گوشتی با چه روش هایی انجام می شود؟

برای روش های جراحی بینی می توان دو متد کلی باز و بسته را نام برد. برای جراحی بینی های گوشتی اکثرا از روش باز بهره برده می شود چون با این روش دست جراح بازتر است و می توانند به بافت بینی دسترسی داشته باشد و در نتیجه تغییرات بیشتری را روی بینی اعمال کند.

در روش بسته پوست کنار زده نمی شود و جراح با استفاده از چند برش محدود داخلی، بینی را تغییر می دهد. این متد جراحی بیشتر برای جراحی بینی های استخوانی به کار می رود.

تاثیر پزشک در عمل بینی گوشتی

نکته بسیار مهمی که درباره عمل بینی گوشتی وجود دارد ظرافت و حساسیت آن است. مهم ترین نکته درباره جراحی بینی گوشتی مهارت و تجربه جراح است. بنابراین اگر می خواهید جراحی موفقی داشته باشید و سلامتی خود را به خطر نیاندازید به پزشکان خوبی که سابقه درخشانی در این زمینه دارند مراجعه نمایید. پزشکان مجموعه زیبایی دکتر تهران بیوتی تخصص ویژه ای در زمینه عمل بینی های گوشتی دارند. برای اطلاعات بیشتر به سایت دکتر تهران بیوتی مراجعه نمایید.

 

 



:: برچسب‌ها: جراحی بینی گوشتی ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

تحقیقات و شواهد نشان می دهد که خانم ها از بین لوازم آرایشی به خرید رژ لب جامد علاقه بسیار زیادی  دارند. با اینکه ماندگاری کمی دارد اما خرید رژ لب جامد باز هم در رتبه اول قرار دارد.

در کل اگر بخواهید بدانید خانم ها دوست دارند آرایشی داشته باشند که از صبح تا شب روی صورتشان بماند و از بین نرود و پاک نشود. به همین دلیل دنبال خرید رژ لب جامد 24 ساعته، ریمل ضد اب، کرم پودر ضد اب هستند. غافل از اینکه مواد اریشی ماندگار می توانند آسیب شدیدتر و بیشتری را وارد نمایند.

در این مقاله می خواهیم در مورد عوارض خرید رژ لب جامد 24 ساعته و جایگزین کردن آن با روش های بهتری صحبت کنیم. شما هم اگر به دنبال ماندگایر آرایش البته با شرایطی که به سلامتی تان آسیب وارد نکند هستید این مقاله کوتاه را حتما مطالعه بفرمایید.

تاثیرات منفی خرید رژ لب جامد 24 ساعته

خرید رژ لب جامد را با کلی خوشحالی انجام داده اید اما بعد از چندبار استفاده لب های شما دچار خشکی مفرط شده و با یک خنده می تواند شکاف عمیقی روی لب هایتان ایجاد کند.

اگر لب هایتان پوسته پوسته می شود یا دچار سوزش می شود بدانید که در خرید رژ لب جامد اصل موفق نبودید.

اولین توصیه این است که استفاده از این نوع رژ لب را متوقف کنید و آن را برای همیشه دور بیندازید.

حالا نوبت این رسید که خشکی لب را با روش های موجود برطرف کنید.

مثلا می توانید از بالم لب، وازلین و یا عسل استفاده کنید. لب های خود را به این مواد آغشته کنید و اجازه بدهید مدتی روی لب های شما باقی بماند. این مواد باعث می شود خشکی سطحی پوست لب تان برطرف شود.

اما یک مرحله دیگر باقی مانده است. و آن هم لایه برداری سلول های خشک شده و مرده از روی سطح پوست است.

با کمک یک مسواک تمیز یا شکر باید پوست لبتان را لایه برداری کنید.  به این حالت که انگشت اشاره خود را به شکر آغشته کنید و روی لب های خود به حالت ماساژ حرکت دهید. با این کار سلول های مرده پوست لبتان از روی لب بلند شده و لبتان نرم و لطیف خواهد شد.

خرید رژ لب جامد

بیشتر مواد آرایشی که ماندگاری بالایی دارد مواد درجه یک و مرغوبی ندارند. این در مورد خرید رژ لب جامد به معنای سرب دار بودن محصول است. سرب زیاد  موجود در رژ لب جامد می تواند زمینه ساز بروز بیماری های جدی شود. با خوردن و یا آشامیدن مقداری از رژ لب وارد دستگاه گوارشی شما می شود. در نتیجه سرب وارد بدن شما می شود و در استفاده طولانی مدت منجر به سرطان خواهد شد.

اما به شما روشی پیشنهاد می کنیم که با کمک آن بتوانید ماندگاری رژ لب جامد را افزایش دهید و هرگز دنبال خرید رژ لب جامد 24 ساعته نباشید.

افزایش ماندگاری رژ لب جامد

 

  • اولین و مهم ترین قدم برای افزایش مدت ماندگاری رژ لب جامد این است که رژ لب را باید به لب هایی بزنید که تمیز و عاری از هرگونه چربی باشد. قبل از اینکه رژلب جامد را روی لب هایتان بکشید با یک دستمال یا پد آرایشی لب هایتان را تمیز کنید. 
  • مرحله بعد برای تثبیت رنگ رژ لب این است که، کمی به لب هایتان پنکک یا کرم پودر مات بزنید. آن را روی لب پخش کنید به گونه ای که تمام سطح لب با پنکک پوشیده شود. پنکک برای پوشاندن لکه های و گودی های صورت به کار گرفته می شود اما به خاطر ماهیت و شکل پودری مانند آن برای تثبیت آرایش هم کاربردهای فراوانی دارد. برای این کار از پد مخصوص آرایشی کمک بگیرید.
  • از یک خط لب که رنگ آن با رنگ رژلب تان هماهنگی دارد استفاده کنید.
  • در مرحله آخر از رژ لب جامد مورد نظر استفاده کنید. سعی کنید رژ لب را دوبار روی لب هایتان بکشید. بار اول برای رنگ کردن تمام قسمت های لب و بار دوم برای تثبیت رنگ رژ لب انجام می شود.

خرید رژ لب جامد

 

با استفاده از روش های مطرح شده می توانید رژ لب را برای ساعات بیشتری روی لب خود داشته باشید. این نکته را در نظر بگیرید که ماندگاری رژ لب مایع از نوع جامد آن بیشتر است. اگر برای استفاده روزانه می خواهید از یک رژ لب ماندگار استفاده کنید پیشنهاد میکنیم خرید رژ لب جامد را برای مهمانی ها بگذارید و برای روزانه رژ لب مایع بخرید.

خرید رژ لب جامد 24 ساعته هرگز پیشنهاد نمی شود حتی از برندهای معتبر. رژ لب جامد مغذی روبی سان، دارای عسل در مواد اولیه اش است و شما با خرید رژ لب جامد می توانید آسیب هایی که به لب هایتان وارد شده است را از بین ببرید و از لب هایی نرم و لطیف لذت ببرید.

منبع: روبی سان



:: برچسب‌ها: خرید رژ لب جامد , رژ لب جامد 2 ساعته , روبی سان ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

تتر یک ارز محبوب دیجیتالی است که در بازارهای ارزی جهانی خرید و فروش می شود. تتر جزء ارزهای بسیار محبوبی است که میزان عرضه و تقاضا روی قیمت آن تاثیری ندارد و توسط واحد پولی پشتیبانش کنترل می شود.

اما بیت کوین واحد پشتیبان و دولتی ندارد و نظارتی بر افت و خیز شدید آن وجود ندارد. قیمت آن براساس میزان عرضه و تقاضا تعیین می شود. خرید بیت کوین ریسشک بزرگی است و در بازارهای سرمای گذاری کاری که ریسکی بزرگی را به همراه داشته باشد می تواند سود زیاد شما و یا ضرر و زیان ناگهانی برای شما باشد. اما تتر این گونه نیست. برای خرید تتر شما یک قیمت واحد و ثابتی را پرداخت خواهید کرد.

تتر دارای دو پشتوانه است که موجب شده است دو نوع تتر در بازارهای ارز دیجیتالی خرید و فروش شود:

  • دلار تتر
  • یورو تتر

دلار تتر محبوب تر و خرید و فروش بیشتری دارد.

 

تتر یک راه کار ساده برای جلوگیری از ضرر در نوسانات شدید بازار است. تتر در واقع رمزارزی یا توکن است که برای صرافی‌ها نقدینگی فراهم می‌کند و معامله‌گران می‌توانند به کمک آن از نوسانات بازار در امان باشند و یا با مدیریت نوسانات بازار، پول بیشتری به دست آورند.

 

خرید تتر

 

تتر هم،‌ مانند دیگر رمزارزها از شبکه بلاکچین استفاده می‌کند؛ و برخلاف دیگر کریپتوها این ارز ‌توسط دلار آمریکا پشتیبانی می‌شود!! این به آن معناست که هر تتـر باید توسط دلارهایی که ذخیره نگه‌ داشته شده‌اند، با نرخ ۱ به ۱ پشتیبانی شود. به این معنی که ، معاملات تتر در تمام صرافی‌ها در سطح یک دلار بوده و می‌توان آن‌ها را به جای دلار به کار برد. یعنی به جای اینکه دلار بخرید تتر بخرید و از مزایای آن هم بهره ببرید.

USDT رمزارزی یا توکن است که قرار است ارزش آن بسیار نزدیک یا برابر با دلار باشد. ایده‌ی اصلی ایجاد آن، خلق رمزارز با ثباتی بوده که بتوان آن را مانند دلارهای دیجیتال به کار برد. کوین‌هایی که به این منظور به کار برده می‌شوند تا جایگزین با ثباتی برای دلار باشند با نام رمزارز پایدار یا استیبل کوین شناخته شده‌اند.

بااین حال،‌ در عمل، قیمت آن تا حدودی دچار نوسان با این وجود تتر همچنان محبوب‌ترین و پر استفاده‌ترین رمزارز پایدار در دنیای کریپتو هاست. در بازار ایران به دلیل اینکه قیمت دلار و یورو همیشه در نوسان است قیمت تتر هم دارای نوسانات زیادی است. در نتیجه هنگام خرید تتر مانند هر ارز دیگری باید قیمت به روز و آپدیت شده آن را محاسبه نمایید.

راه های زیادی وجود دارد که بتوانید از آن طریق قیمت و نرخ تتر را به روز درآورید. اما یکی از سایت های معتبر که می توانید در آنجا نیز خرید و فروش تتر را به شیوه ای مطمئن انجام دهید تترلند است. صرافی های آنلاین ارز دیجیتال روش مطمئنی برای خرید تتر و ارزهای دیجیتال و تهیه کیف الکترونیکی مورد نیاز همان ارز می باشد.



:: برچسب‌ها: خرید تتر , نحوه خرید تتر , قیمت تتر , تترلند , ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1399 | نظرات ()