نوشته شده توسط : unexer

کیفیت ضامن بقای شما در هر بازاری است. شما می توانید وارد بازار ساخت و عرضه ی یک محصول شوید و فقط به کیفیت تولیدات خود فکر کنید. هیچ فعالیتی در راستای بازاریابی، صادرات و فروش نداشته باشید. هر کسی که یکبار از جنس شما خریده باشد، دفعات بعدی به صورت خودکار به دنبال آن می گردد. علاوه بر این شما یک بازاریابی C2C برای خود خواهید داشت. شرکت سامسونگ تاکنون چنین رفتاری داشته که توانسته در زمینه ی ساخت هر محصول تکنولوژی ورود کرده و سربلند باشد. قفل سامسونگ یکی دیگر از همان تولیدات است. نیازهایی همیشه وجود داشت که نه تنها سامسونگ با این شهرت بلکه هر شرکت دیگری که می توانست محصولی با کارایی قفل رمزی و قفل دیجیتال تولید کند، قطعا ثروتمند می شد.

قفل سامسونگ

سامسونگ و خواص قفل رمزی آن

منظور از سوال بالا قطعا این نیست که شما کل قفل های سامسونگ را بشناسید. شاید هزار مدل قفل هوشمند توسط این شرکت از کره ی جنوبی تولید شده و اکنون از جزایر اسکاندیناوی تا موزامبیک جایی که مربیان فرهیخته ای دارد، از آنها استفاده کنند. در قفل های سامسونگ از چند روش مختلف برای باز و بسته کردن زبانه ی قفل استفاده می شود که هر کدام از این روش ها مزایای زیاد و معایب اندکی دارند.

شاید اولین مدل قفل دیجیتالی که تولید شد فقط یک قفل رمزی ساده بود. روی کیف و صندوق اضافه کردند و تبدیل به آپشن آنها شد. در حال حاضر ولی قفل رمزی سامسونگ یک قفل کاملا مستقل است. شما می توانید روی هر دربی یک قفل رمزی داشته باشید و با این طریق سارقین را سردرگم و شگفت زده کنید. در سینما و تلویزیون همیشه دیده ایم که نفوذی ها سعی می کنند پسورد قفل رمزی را به هر طریقی متوجه شوند. به همین منظور سامسونگ با چیزی به نام تابع تصادفی قفل رمزی خود را بیمه کرد. در این حالت اعداد جای ثابتی ندارند. یعنی ممکن است صبح قفل به شما عدد 5 را در وسط صفحه نمایش و شب در گوشه سمت راست نشان دهد. 

قفل رمزی

قفل سامسونگ چه نوع هوشمندی هایی دارد

قفل سامسونگ در شرایط خاص به جای شما تصمیم می گیرد؛ البته با کسب اجازه ی قبلی! به تازگی اگر شما یک قفل سامسونگ برای منزل خریداری و نصب نمایید، گویی سیستم اعلام حریق هم دارید. دمای بالای 60 درجه سانتیگراد در محیط از دید قفل سامسونگ فقط به معنای آتش سوزی است پس از طریق وای فای هشدار برای شما ارسال می شود. قفل سامسونگ سارقان را هم دچار استیصال کرده است. در ابتدا منتظر بودند تا با روشی پسورد قفل رمزی را حدس بزنند ولی بعدتر با قفل اثر انگشتی و ... که مواجه شدند تصمیم گرفتند به قفل سامسونگ حمله ور شده و آن را بشکنند. این پلن هم شکست خورد، قفل زیبا شکسته شد و درب بسته ماند و صدای آژیر همه را خبردار کرد. ترکیب قفل رمزی و اثر انگشتی سامسونگ تقریبا برای همه ی مکان ها مناسب است که شما می توانید، در صفحه ی محصولات فروشگاه سامسونگ لاک ریز مدل ها و خصوصیات را ببینید.



:: برچسب‌ها: قفل سامسونگ , قفل رمزی , قفل هوشمند , قفل دیجیتالی ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

کمپین به چه معنی است؟ چرا این کلمه زیاد به گوش شما خورده است؟ آیا فقط کمپین های تبلیغاتی وجود دارند!؟ در چه صورتی یک کمپین موفقیت آمیز خواهد بود. کلمه ی انگلیسی Campaign در لغتنامه با تعاریف اعزام سپاه، سفر درون مرزی و یک سری عملیات جنگی علیه دشمن ترجمه شده است. خب دلیل استفاده های زیاد و آشنا بودن گوش شما مشخص شد. در واقع نزدیکترین مفهوم به کمپین در زبان فارسی همان رشته عملیات است با این تفاوت که همیشه قرار نیست درگیری با دشمن وجود داشته باشد. در این مقاله ی کوچک  ما می خواهیم، کمپین رپورتاژ آگهی را به عنوان یک زنجیره ای از تبلیغات به حضور شما تعریف نماییم. با استفاده از کمپین رپورتاژ آگهی شما می توانید اهداف عظیمی را هم از لحاظ مادی و هم از نظر مارکتینگ به دست بیاورید. فراموش نکنید که مورد دوم هم قرار است به اولی کمک کند و بازاریابی در آخر پول را به حساب شما می آورد. پس از رپورتاژ خبری نهایت استفاده را ببرید.

کمپین رپورتاژ آگهی

خود رپورتاژ آگهی به چه معناست 

اگر نمی دانید که کمپین رپورتاژ آگهی چیست و چگونه عمل می کند اول باید با خود رپورتاژ آشنا شوید. شاید نزدیک 15 سال است که من هر وقت در حال جستجو در اینترنت هستم، مواردی مثل تبادل لینک یا خرید بک لینک از جلوی دید من عبور کرده است. چرا در دهه ی 80 و اوایل 90 تبادل لینک انقدر پر طرفدار بود؟ پاسخ واضح است، موتور های جستجو و در صدر آنها گوگل با این پیوندهای خارجی ارزش سایت شما را می سنجیدند.

بهترین کمپین رپورتاژ آگهی

 در مورد خرید بک لینک هم همین اتفاق می افتاد و همچنان هم تکرار می شود؛ منتها در خرید بک لینک این رابطه یک طرفه بود و فقط لینک شما درون سایت مرجع قرار می گرفت. تبادل لینک در حال حاضر با جریمه ی گوگل روبرو می شود ولی خرید بک لینک در صورت جریمه می شود که قابل شناسایی باشند؛ بله قابل شناسایی بودن موضوعی است که در مورد کمپین رپورتاژ آگهی هم قابل اثبات نیست. یک وب سایت خبری جامع می تواند راجع به هر کسب و کاری صحبت کند. اگر دوست داشته باشند لینک سایت آنها را هم در مطلب قرار دهند. این کار قرار نیست در همه ی پست های خبرگزاری تکرار شود یا با تعداد بسیار زیادی پیوند (link) شکل بگیرد. 

چه طور یک کمپین رپورتاژ آگهی راه اندازی می شود؟

در هر فروشگاهی معمولا برای خرید عمده قیمت کمتری در نظر میگیرند و برای مشتری به صرفه تر است؛ هدف کمپین رپورتاژ آگهی فقط این نیست، کمپین رپورتاژ یعنی شما به جای یک شانس چند شانس برای بالاتر رفتن رتبه ی سایت و دریافت بک لینک ارزشمند خواهید داشت. کاری که از یک کمپین رپورتاژ آگهی بر می آید، تقریبا با هیچکدام از روش های سئو خارجی برابر نیست. مهم ترین چیز این است که وقتی می خواهید یک کمپین رپورتاژ آگهی شامل چند رپورتاژ داشته باشید، با یک کارشناس مشورت کنید تا هم انتخاب های جامع تری داشته باشید و هم از قدرتمندترین ها و مرتبط ترین ها استفاده کنید. ایران رپورتاژ با وجود کارشناسان با تجربه در زمینه سئو، تولید محتوا و خرید رپورتاژ آگهی به شما کمک خواهد کرد. برای راه اندازی کمپین با ایران رپورتاژ تماس بگیرید.

 



:: برچسب‌ها: کمپین رپورتاژ آگهی , ایران رپورتاژ , رپورتاژ آگهی , رپورتاژ خبری ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

 

احراز هویت در سامانه امتا

حتما تا الان اسم سامانه احراز هویت آنلاین امتا به گوشتان خورده است. بیشترین حوزه ای که برای استفاده از سامانه امتا

 در حال حاضر وجود دارد، ثبت نام و شرکت در قرعه کشی ایران خودرو  برای خرید خودروهای لوکس داخلی است. (:

اما این سامانه احراز هویت دیجیتال فقط برای این موضوع به وجود نیامده است و کاربردهای متنوع  و خاص  و جذاب خود را دارد. 

در ادامه به بررسی همین موضوع خواهیم پرداخت و این که چگونه در این سامانه احراز هویت آنلاین خود را انجام دهید را به شما یاد می دهیم.

سامانه احراز هویت آنلاین امتا به چه درد می خورد؟

سامانه امتا مخفف عبارت احراز هویت مشتریان تجارت الکترونیکی است. یکی از مشکلاتی که برای کاربران و مشتریان پیش می آید، تعدد رمز و نام کاربری  است که از هر کدام برای خرید محصولات متنوع استفاده می کنیم.

 مثلا شما برای خرید یک محصول از یک سایت یک حساب کاربری دارید و در یک سایت دیگر حساب کاربری دیگر. این تعدد حساب کاربری باعث گیج شدن شما و فراموشی رمز عبور خود می شود و در نتیجه شما باید برای فراموشی رمز در وب سایت مد نظر اقدام کنید. (حال اگر وب سایت مد نظر شما اصلا این ویژگی را داشته باشد تا بتوانید انجام بدهید.) 

به خاطر وجود این مشکلات بود که ایده به وجود آمدن احراز هویت آنلاین امتا جرقه خورد. اگر کسب و کارهایی که شما مشتری آن هستید، از ویژگی های این سرویس پشتیبانی می کنند، شما دیگر نیازی نیست که ثبت نام های پشت سر هم داشته باشید. 

یک بار برای همیشه در این سامانه اطلاعات هویتی شامل رمز، ایمیل، شماره کارت و… را وارد خواهید کرد. بعد از آن برای خرید از هر سایت پشتیبانی کننده، فقط و فقط از حساب کاربری سامانه امتا خود استفاده خواهید کرد و کار خود را به راحتی هر چه تمام تر انجام خواهید داد.

 

چگونه غیر فعالسازی مصرف اینترنت آزاد خود را انجام دهیم؟ 

غیرفعالسازی مصرف اینترنت آزاد

در این پست ما به بررسی  یک کد دستوری پرکاربرد برای شما کاربران عزیز اپراتورهای ایرانسل و همراه اول می پردازیم. این کد عبارت است از غیر فعالسازی مصرف اینترنت آزاد.

از اتفاقاتی که برای همه ما پیش آمده، این است که یکباره بسته اینترنت ما تمام می گردد و ما از تمام شدن بسته خود اطلاع نداریم .در این لحظه است که ما وارد برنامه ای مانند اینستاگرام و یا یوتیوب می شویم و تمام. اگر خیلی خوش شانس باشید و دارای سیم کارت اعتباری باشید، تا ریال آخر شارژتان مصرف می گردد و یک دفعه شما با حساب 0 ریال مواجه می گردید. اگر خیلی بدشانس باشید، پس احتمالا سیم کارت شما دائمی است و می توان گفت که تا زمانی که شما بسته جدید بخرید، قرار است که به حساب شما با مصرف آزاد اینترنت افزوده شود و قبض میلیاردی در انتظار شماست.

 

در واقع طبق محاسبات، مصرف هر گیگ اینترنت آزاد سیم کارت دائمی حدودا 52 هزار تومن و هر گیگ اینترنت آزاد سیم کارت اعتباری حدودا 65 هزار تومان می باشد.

غیر فعالسازی مصرف اینترنت آزاد در اپراتور همراه اول

غیر فعالسازی  اینترنت آزاد در اپراتور همراه اول

برای غیر فعالسازی مصرف اینترنت آزاد در همراه اول نیاز است که کد دستوری #113*100* را وارد کنید. بعد از این که این کد را وارد  کنید، پیامی با محتوای زیر برایتان ارسال می گردد:

 

مشترک گرامی، تعرفه اینترنت آزاد شما، از تاریخ **/**/****، زمان **:** به درخواست شما غیر فعال شده است.

 

 

 

غیر فعالسازی مصرف اینترنت آزاد در اپراتور ایرانسل

برای غیر فعالسازی مصرف اینترنت آزاد ایرانسل باید کد دستوری #۳*۲*۳*۵۵۵* را در اسمارت فون خود وارد کنید. بعد از وارد کردن کد زیر بلافاصله مصرف اینترنت آزاد شما قطع می شود و در صورتی که بسته شما تمام شود، دیگر به شبکه جهانی اینترنت متصل نمی شوید.







:: برچسب‌ها: احراز هویت , غیر فعالسازی مصرف اینترنت آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 1402
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

بینی یک از مهم ترین اجزای صورت است که زیبایی آن می تواند تاثیر زیادی در زیبایی کلی صورت داشته باشد. به همین دلیل عمل زیبایی بینی یا رینوپلاستی در این دو دهه اخیر در سراسر جهان بسیار رواج یافته است. ایران در تعداد عمل زیبایی بینی در صدر جهان قرار دارد. در این مقاله می خواهیم به بررسی نکات عمل زیبایی بینی بپردازیم؛ پس با ما همراه باشید.

عمل زیبایی بینی سنتی یا مدرن

عمل زیبایی بینی یا رینوپلاستی علاوه بر گوشتی یا استخوانی بودن بینی به دو قسمت دیگر هم تقسیم میشود. رینوپلاستی سنتی و مدرن. در جراحی بینی سنتی فقط به کوچک شدن بینی توجه میشد و همین مسئله باعث میشد که مشکلات زیادی برای عملکرد بینی بعد از عمل به وجود بیاید اما در رینوپلاستی مدرن، عملکرد بینی نیز جزء فاکتورهای بااهمیت در عمل زیبایی بینی است. علاوه بر این، در رینوپلاستی مدرن به برطرف کردن نواقص و انحرافات پرداخته میشود در عین حال که بینی فرمت طبیعی خود را حفظ کند.

عمل زیبایی بینی

انواع عمل زیبایی بینی

عمل زیبایی بینی انواع مختلفی دارد.

۱.عمل بینی گوشتی: ویژگی بارز این نوع از بینی ها ضخامت پوست و میزان چربی هایی است که در بینی انباشته شده است. بسیاری از افرادی که بینی گوشتی دارند از این عمل زیبایی بینی استفاده می کنند.

۲.عمل بینی استخوانی: غضروف سفت وپوست بسیار نرم و نازک بینی از خصوصیت های این نوع از بینی است. عمل بینی استخوانی نسبت به عمل بینی گوشتی آسان تر است و سریع تر بهبود پیدا می کند.

۳.جراحی زیبایی بینی ترمیمی: گاهی اوقات پیش می آید که بیمار از نتیجه عمل خود راضی نیست یا مشکلاتی در تنفس فرد به وجود می آید؛ در نتیجه با مشورت و نظر موافق پزشک، جراحی دیگری روی بینی انجام میشود که معمولا سخت تر و پیچیده تر از عمل اولیه است.

۴.عمل زیبایی عروسکی: در این نوع از عمل، جراح قسمت زیادی از غضروف را برمی دارد و نوک آن را به سمت بالا قوس می دهد. در بینی های عروسکی زاویه بین لب و استخوان بینی بسیار زیاد است.

قبل از عمل زیبایی بینی باید چه نکاتی را رعایت کنیم؟

استعمال دخانیات ممنوع: تا دو هفته قبل از عمل بینی نباید هیچ گونه مواد دخانیات مصرف کنید.

داروها: حتما پزشکتان را در جریان داروهایی که مصرف می کنید قرار دهید. از مصرف داروهایی نظیر آسپرین و ایبوپروف اجتناب کنید.

سعی کنید از هر عاملی که باعث استرس و نگرانی شما میشود دوری کنید.

۸ ساعت قبل از عمل آب و غذا نخورید.

رژیم غذایی سالم داشته باشید.

مراقبت های بعد از عمل زیبایی بینی

مراقبت ها و نکات بعد از عمل بینی

در چند روز اول مراقبت های بعد از عمل بسیار اهمیت دارد:

  • اول باید بدانید از ۲۴ الی ۴۸ ساعت بعد از جراحی درد و ورم و کبودی وجود دارد.پس در این زمان فقط استراحت و طبق نسخه پزشکتان مسکن یا دارو ها را مصرف کنید.
  • هنگام خواب باید سربالا بخوابید
  • کمپرس سرد را برای جلوگیری از درد و ورم به اطراف بینی بمالید.
  • سعی کنید غذاهای نرم که از جویدن و فشار آوردن جلوگیری میکند میل کنید.
  • از پایین آوردن سر و انجام ورزش و حرکات سنگین اجتناب کنید.
  • تا چند هفته بعد از عمل از عینک های طبی یا آفتابی استفاده نکنید  و در صورت لزوم لنز را جایگزین کنید.
  • از دهان سرفه یا عطسه کنید
  • از مواد غذایی که حاوی سدیم هستند  مانند کرفس یا آب آناناس مصرف کنید زیرا سدیم باعث کاهش تورم میشود.
  • تا حداقل ۲۴ ساعت از مسافرت با هواپیما بپرهیزید و استراحت کنید.

هزینه ی عمل زیبایی بینی چقدر است؟

هزینه جراح و جراحی بینی بسته به عوامل مختلف متغیر است.این عوامل عبارتند از:

این که عمل جراحی در مطب پزشک انجام میشود یا در بیمارستان

موقعیت جغرافیایی مطب یا بیماستان

میزان مهارت و تجربه جراح یا پزشک متخصص. طبیعی است هر چقدر تجربه و شهرت جراح بیشتر باشد هزینه ی عمل نیز بیشتر خواهد بود.

نوع بینی و خصوصیات ساختاری آن

هزینه های بیهوشی

نتیجه گیری

برای اینکه عمل بینی خوبی داشته باشید باید به یک پزشک با تجربه و حاذق مراجعه کنید. دکتر تهران بیوتی یکی از بهترین جراح های زیبایی هستند که در زمینه عمل زیبایی بینی و عمل بینی گوشتی سرآمد پزشکان هستند. برای اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت ایشان مراجعه کنید.

 

 



:: برچسب‌ها: عمل زیبایی بینی , عمل بینی , هزینه عمل بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

بینی ها به طور کل به دو دسته تقسیم میشوند. گوشتی و استخوانی. ویژگی بارز بینی های گوشتی پوست ضخیم با غضروف خیلی نرم است که مقدار زیادی چربی در نوک بینی جمع شده است. اگر بینی شما گوشتی است و میخواهید آن را عمل کنید ما در این مقاله صفر تا صد عمل بینی گوشتی را به شما توضیح میدهیم؛ پس با ما همراه باشید.

ویژگی های بینی گوشتی

همان طور که در ابتدای مقاله گفتیم بینی های گوشتی به ضخامت پوست، غضروف خیلی نرم و داشتن چربی زیاد در بینی معروفند. از دیگر ویژگی های این بینی ها پوست خیلی چرب بینی و پره های پهن آن است. روش های زیادی وجود دارد که شما بتوانید تشخیص بدهید بینی شما گوشتی است یا نه. مثلا اگر دو پره بینی با نوک آن  تشکیل نیم دایره یا ذوزنقه بدهد یعنی بینی شما گوشتی است.

عمل بینی گوشتی چگونه انجام میشود؟

روش اصلی در جراحی بینی گوشتی این است که جراح، غضروف تیغه وسط بینی را برمیدارد و در نوک بینی قرار میدهد و همچنین گاهی اوقات پزشک تشخیص میدهد که باید قسمتی از چربی بینی برداشته بشود.

روش عمل بینی گوشتی

چرا افراد از عمل بینی گوشتی میترسند؟

شاید قبلا شنیده باشید که میگویند تو که بینی گوشتی داری پس دیگر عمل کردن به درد نمیخورد چون بینی به حالت سابقش برمی گردد. علت این حرف چیست؟ در گذشته پزشکان، غضروف بینی را می تراشیدند و نازک تر میکردند اما به خاطر ماهیت نرم بودن غضروف، بینی بعد از مدتی دوباره به حالت قبل برمی گشت.

امروزه علم پزشکی آنقدر پیشرفت کرده که دیگر این مشکل در جراحی بینی گوشتی وجود ندارد. پس نگران نباشید. با متدی که گفتیم احتمال برگشت بینی شما به حالت سابقش تقریبا نزدیک به صفر است.

کدام روش عمل بینی برای بینی گوشتی مناسب تر است؟

برای جراحی بینی اصولا دو روش وجود دارد. روش باز و بسته.

با توجه به اینکه در روش باز، جراح برش هایی درون بینی و بین دو سوراخ آن ایجاد میکند تا پوست از روی استخوان کنار برود به همین دلیل در تکنیک باز جراح آزادی عمل بیشتری دارد و راحت تر میتواند غضروف و استخوان را به فرم دلخواهش شکل بدهد، معمولا عمل بینی گوشتی را با تکنیک باز انجام میدهند.

تاثیرات بعد از جراحی بینی گوشتی

ورم، کبودی و درد، اختلالات تنفسی از تاثیرات انکار ناپذیر جراحی بینی است؛ خصوصا در عمل بینی گوشتی میزان ورم بیشتر است و شما باید مدت زمان بیشتری را استراحت کنید تا بینی، پوست و چربی های آن بهبود پیدا کنند. معمولا تا یک ماه بعد از عمل زخم و ورم های بینی خوب میشوند اما شما باید تا زمانی که پزشک تشخیص میدهد چسب را روی بینی خود قرار دهید.

 از تاثیرات مثبت جراحی بینی گوشتی میتوان به برطرف شدن انحرافات، مشکلات تنفسی، نواقص بینی و متقارن شدن آن در صورت اشاره کرد. 

عمل بینی گوشتی

نکاتی که باید قبل از عمل بینی گوشتی رعایت کنید.

1.     از مصرف دخانیات خودداری کنید.

2.     از ۸ ساعت قبل از عمل چیزی نخورید و نیاشامید.

3.     از مالیدن لوازم آرایش به صورت یا بدن خود جلوگیری کنید.

4.     لباس مناسب و راحت بپوشید که بعد از عمل برای شما مشکل ایجاد نکنند.

مراقبت های بعد از جراحی بینی گوشتی

1.     در هنگام خواب باید بینی و صورت شما بالاتر از شانه قرار بگیرد یعنی باید با بالش یا هرچیز دیگری بین بینی و شانه خود ارتفاع ایجاد کنید.

2.     از انجام حرکات سنگین و ورزش تا مدتی خودداری کنید.

3.     مراقب غذاهایی که میخورید باشید. بهتر است در روزهای اول بعد از عمل غذاهای آبکی مانند سوپ بخورید؛ چون نیازی به جویدن ندارند.

4.     سعی کنید با نی غذا نخورید چون با نی به قدرت مکش بیشتری نیاز خواهید داشت و به بینی شما فشار خواهد آمد.

در آخر پیشنهاد میکنیم که برای عمل بینی گوشتی خود نزد پزشک حاذق و باتجربه ای بروید که بعدها از نتیجه کارش راضی باشید. دکتر تهران بیوتی پزشک باتجربه ای است که سابقه درخشانی در زمینه جراحی بینی استخوانی و گوشتی دارد. میتوانید برای اطلاعات بیشتر درباره هزینه عمل بینی و غیره به وب سایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: عمل بینی , عمل بینی گوشتی ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

خیلی از خانم ها دارای پوستی هستند که دارای عیوب ظاهری مانند لکه های تیره و قهوای مانند خال، کک و مک دارند. همه خانم ها برای زیباتر و جذاب تر شدن نمای کلی صورتشان اقدام به آرایش کردن می کنند. این آرایش کردن به آنها اعتماد به نفس میدهد.

بزرگترین دلیل آرایش کردن پوشاندن نازیبایی های صورت و عیوب آن می باشد. کرم پودر یک محصول آرایشی است که این کار را برای خانم ها به نحو احسن انجام می دهد. اولین مرحله یک آرایش حرفه ای و تمیز استفاده از کرم پودر است. این محصول آرایشی می تواند تمام صورت شما را با رنگ به طور یک دستی پوشش دهی، لک های قهوه ای صورت تان را بپوشاند و صورتتان را برای یک آرایش حرفه ای آماده می کند. در این مقاله تصمیم داریم در مورد کرم پودری که خانم های پوست نرمال باید انتخاب نمایند صحبت کنیم. پس اگر پوستی نرمال با چربی استاندارد دارید در خواندن این مقاله با ما همراه باشید.

کرم پودر

ویژگی های پوست نرمال

پوست در طول روز چندین مرتبه چربی تولید می کند . این میزان در پوست های چرب زیاد و در پوست های خشک بسیار کم است. در مورد پوست های نرمال چربی تولید شده هم به میزان نرمال و استاندارد است که باعث می ش.د پوست نه خیلی خشک باشد نه خیلی چرب.

خانم هایی که پوست نرمال دارند در روزهای گرم تابستان کمی صورتشان چرب می شود که باید از لوازم آرایش و پاک کننده های آرایشی متناسب با پوست های چرب استفاده نمایند. 

در روزهای سرد و خشک زمستان و پاییز پوست صورتشان هم خشک می شود. در نتیجه نیاز به مرطوب کننده و آبرسان دارند. این افراد در روزهای خشک باید از لوازم آرایشی و پاک کننده های آرایشی متناسب با پوست های خشک استفاده کنند.

بنابراین، این افراد باید کرم پودری که خریداری می کنند را متناسب با فصل انتخاب نمایند. در  تابستان که پوست صورتشان چرب می شود از کرم پودر free oil استفاده کنند و در روزهای زمستان علاوه بر اینکه از کرم پودر حاوی چربی ارگانیک و طبیعی استفاده میکنند باید از کرم های آبرسان استفاده نمایند تا میزانی از خشکی پوست را برطرف نمایند.

این افراد باید بیشتر مراقب خشکی پوست و چربی آن باشند. اگر پوست خیلی خشک باشد زود چین و چروک دار می شود. و اگر مراقب چربی پوست نباشید پوستتان بیشتر جوش و آکنه می زند. در نتیجه کرم پودری را انتخاب نمایید تا بتوانید چربی پوستتان را کنترل کند. در نتیجه، در روزهای تابستان که پوستتان بیشتر چرب می شود باید با کمک لوازم آرایشی این چربی را کنترل کنید. بهترین نوع کرم پودر در بین انواع موجود در بازار نمونه هایی که پایه آب و بدون چربی هستند. این کرم پودرها سبک هستند و یک لایه نازک روی پوست ایجاد کنند و لک های صورت را با همان یک لایه بپوشانند. اما پوستتان می تواند نفس بکشد و دچار جوش و آکنه نخواهد شد.

متاسفانه برای انتخاب کرم پودر برندهایی فیک و تقلبی در بازار وجود دارند که تشخیص آن ها از نمونه های اصلی و استاندارد کمی دشوار است.

کرم پودر

 سعی کنید کرم پودر را به دلیل حساسیت هایی که روی پوست ایجاد و آسیب هایی که پوست می زند از فروشگاه های آرایشی معتبر خریداری کنید تا خیالتان از اصل و استاندارد بودن محصولی که خریداری میکنید راحت باشد.

روبی سان یک برند ایتالیایی ایرانی است که تمام کالاهای خود را از بابت اصل بودن ضمانت می کند. کرم پودری که شما از روبی سان خریداری می کنید دارای عصاره خیار است. زمانی که این محصول آرایشی روی پوستتان قرار میگیرد علاوه بر زیبایی می تواند موجب تقویت و رسیدگی به پوست شود و آن را جوان تر و زیباتر کند.








:: برچسب‌ها: کرم پودر , خرید کرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()