نوشته شده توسط : unexer

امروزه با توجه به سیاست‌های تعیین شده و پیش بینی‌هایی که انجام شده، افزایش جمعیت اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده، دیگر شعار فرزند کمتر شنیده نمی‌شود و برعکس خانواده‌ها را به فرزندآوری تشویق می‌کنند. هیچ کشوری دوست ندارد به سمت پیری رود، به همین دلیل لازم است دولت برای جلوگیری از این اتفاق تصمیمات کاربردی و مفیدی در راستای فرزند آوری بگیرد. دولت حمایت خود را در این زمینه با فراهم نمودن شرایط گرفتن مرخصی زایمان و کمک هزینه بارداری، نشان داده است. مرخصی زایمان یکی از اقدامات دولت برای بهبود شرایط خانوادگی و کار جامعه در نظر گرفته شده است تا دغدغه و مشکلات مادران گرامی و شاغل کمتر شود.

اگر یادتان باشد قبلاً روی بیلبوردها و تابلوهای خیابان‌ها نوشته می‌شد: «فرزند کمتر زندگی بهتر». تا همین چند سال پیش این شعار شنیده می‌شد و خانواده‌ها را به کم جمعیت بودن و کمتر از 4 فرزند تشویق می‌کردند. در همین راستا فرزندان چهارم از برخی حمایت‌های دولتی و بیمه‌ای با محدودیت مواجه می‌شدند. 

شرایط مرخصی زایمان

مشمولین کمک مرخصی زایمان و هزینه بارداری

افراد در صورتی می‌توانند از خدمات بیمه بهره مند شوند که بیمه شده باشند. بیمه شدگان یا اختیاری هستند یا اجباری.

بیمه شدگان اجباری:

این دسته از افراد کارمند یا کارگر هستند و توسط کارفرما یا دولت بیمه شده‌اند.  این افراد نیز می‌توانند مرخصی زایمان گرفته و از کمک هزینه بارداری بهره مند شوند.

بیمه شدگان اختیاری: 

این افراد کارمند یا کارگر نیستند، شغلشان آزاد است و به اختیار شخصی خود را بیمه نمده‌اند، مانند خانمی که در خانه خیاطی می‌کند یا دستفروش است. این بانوان اصطلاحاً خویش فرما هستند و برای شخص یا دولت یا نهاد خاصی کار نمی‌کنند.

این بانوان می‌توانند از بیمه زنان سرپرست خانواده یا خانه دار و بیمه مشاغل آزاد برای کمک هزینه بارداری استفاده کنند البته اگر همسر خانمی بیمه باشد، حمایت‌های بیمه شوهرش نیز شامل او می‌شود. از طرفی مشخص است که مرخصی زایمان برای این افراد معنا ندارد! 

مرخصی زایمان

کمک هزینه بارداری و زایمان

طبق اصل 29 قانون اساسی، ماده 1 قانون ساختار نظام جامع رفاه، قانون تأمین اجتماعی و مقاوله نامه شماره 102 سازمان بین المللی کار، بیمه و کمک هزینه‌های درمانی، ایام بیکاری و زایمان و... مورد توجه قرار گرفته است.

طبق مراجع ذکر شده، خانمی که شاغل و تحت پوشش بیمه باشد یا اینکه همسر مرد بیمه شده باشد، در صورت بارداری می‌بایست به او مرخصی زایمان داده شود، همچنین بر اساس مدت زمان مرخصی زمان می‌تواند کمک هزینه بارداری دریافت کند و از این طریق غرامت دستمزدش در ایام بیکاری، جبران شود.

شرایط دریافت کمک هزینه بارداری و زایمان

  1. باید توجه داشت که خانم باردار در صورتی می‌تواند از حمایت‌های بیمه مرد بهره مند شود، که همسر قانونی او باشد و فرزند وی حاصل رابطه نامشروع نباشد.
  2. دریافت کمک هزینه بارداری در صورتی امکان دارد که خانم باردار اشتغال نداشته و در خانه باشد.
  3. چه فرزند زنده متولد شود چه مرده، تفاوتی ندارد و امکان دریافت کمک هزینه بارداری و مرخصی زایمان در هر دو حالت یکسان است.
  4. طبق ماده 67 قانون تامین اجتماعی، بانوان تحت پوشش بیمه، برای دریافت کمک هزینه باید سابقه پرداخت بیمه داشته باشند، از یک سال قبل زایمان به مدت 2 ماه.

مدت مرخصی زایمان

نتیجه گیری

کمک هزینه بارداری و مرخصی زایمان از حمایت‌های بیمه در جهت بهبود شرایط فرزندآوری خانواده‌ها و افزایش جمعیت می‌باشد. اگر بیمه شده هستید یا تحت پوشش بیمه می‌باشید، می‌توانید برای ایام بارداری مرخصی زایمان و کمک هزینه بارداری دریافت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم به سایت شهرداد مراجعه کنید. 

 



:: برچسب‌ها: مرخصی زایمان ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

امتا مخفف سازمان احراز مشتریان تجارت الکترونیکی است. این سامانه اطلاعاتی مربوط به هویت، مکان، شماره تماس، اعتبار مشتریان را از طریق پایگاه های حاکمیتی به صورت آنلاین و اختصاصی حساب کاربری منحصر به فرد می گیرد و امکان ورود آنها به سایت های کاری را از طریق افزونه فراهم آورده است.

احراز هویت در سامانه امتا

احراز هویت امتا به درد چه کسب و کارهایی می خورد؟

این سامانه احراز هویت به درد تمام کسب و کارهای الکترونیکی می خورد اما برای اولین بار برای ثبت نام در پیش فروش و فروش های فوری در سایت های ایران خودرو، سایپا و شرکت هایی که قصد دارند هویت افراد ثبت نام  شونده کاملا مشخص باشد راه اندازی شد.

احراز هویت در سامانه امتا چه مزیتی دارد؟

سامانه احراز هویت امتا فقط برای کسب و کارها مفید نیست بلکه برای کاربران اینترنتی نیز مزیت زیادی دارد. تا پیش از راه اندازی این سامانه، کاربران باید برای ثبت نام در سایت های کاری مختلف هربار یک نام کاربری و رمز منحصر به فرد را به خاطر بسپارند. با این سامانه فرآیند احراز هویت آنلاین بسیار سریع تر وراحت تر شد، به صورتی که کاربر فقط یک بار شناسایی می شود و در دفعات بعدی فقط با نام کاربری که شماره موبایل اوست و رمز عبور یکتا احراز هویت می شود.

کسب و کارهای الکترونیکی هم با استفاده از سامانه احراز هویت امتا می توانند مشتریان خود را احراز هویت کنند و با مشکلات و محدودیت های آنها رو به رو نشوند. یکی از مهم ترین مزیت های این سامانه امنیت بالای آن است؛ به این شکل که از امضای الکترونیکی موبایلی و احراز هویت به وسیله کارت بانکی استفاده می کند.

احراز هویت

احراز هویت امتا برای کسب و کارهای اینترنتی

کسب و کارهای دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند می توانند از طریق پنل اینماد خود می توانند کلیدهای دسترسی به این سامانه را درخواست دهند، در پنل اینماد گزینه امتا بعد از فعال شدن نماد کسب و کار برای آنها فعال خواهد شد. این کسب و کارها می توانند از راه آزمایشگاه اقدام به تست های اولیه خود کنند.

کسب و کارها بر اساس نوع محصول یا خدماتی که ارائه می دهند میزان دسترسی که به اطلاعات مشتریان دارند را اعلام می کنند و در صورتی که مرکز توسعه تجارت الکترونیک این سطوح دسترسی را تایید کند در فهرست دسترسی های اطلاعاتی مجاز آنان قرار می گیرد.

یکی از قابلیت های پیشرفته در سامانه احراز هویت امتا این است که هر سایتی بسته به نوع کالا، خدمات و میزان فعالیتش می تواند برای کاربران انواع رمز عبور مانند رمز ایستا، OTP ، امضای الکترونیکی و پیامک ارزش افزوده را می توانند پیاده سازی کنند.

احراز هویت آنلاین

نحوه احراز هویت در سامانه امتا

برای احراز هویت آنلاین در سامانه امتا کافیست به سایت www.ecsw.ir مراجعه و مراحل آن را طی کنید. برای اطلاعات و راهنمایی های بیشتر می توانید به سایت رند مراجعه نمایید.

 



:: برچسب‌ها: سامانه احراز هویت امتا , احراز هویت , احراز هویت آنلاین , ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

همه ی ما مشکلاتی در زندگی روزمره مان داریم که بیشتر اوقات چاره ای برای آن ها نمی اندیشیم. زیرا گاهی آنقدر در زندگی روزمره غرق می شویم که وقت نمی کنیم برای ارتقای کیفیت زندگی خودمان تلاشی بکنیم. اما تکنولوژی و دنیای مدرن آنقدر برای زندگی انسان آورده داشته که بسیاری از مشکلات روزمره را می تواند حل کند. یکی از اختراعاتی که به زندگی انسان کمک بسیاری کرده قفل دیجیتال است. از زمانی که در برای خانه ها اختراع شد وسیله ای برای بستن و قفل کردن در برای جلوگیری از ورود دیگر افراد و حیوانات به خانه وجود داشته است. قفل ها با پیشرفت فناوری همواره پیشرفت کرده اند و برای کاستن شانس دزد ها برای باز کردن قفل همیشه تلاش می شده است. اختراع انواع قفل ضد ضربه و ضد حرارت از جمله این تلاش ها بوده است. این قفل ها در بیشتر مواقع سارقین را در باز کردن در ناکام می گذارند. اما قفل دیجیتال یک تحول در زمینه ساخت قفل برای در خانه ها و مراکز تجاری بوده است.

قفل دیجیتال

قفل دیجیتال چه تفاوتی با قفل های معمولی دارد؟

قفل دیجیتال با تمام نسل های قفل هایی که ساخته شده متفاوت است. یکی از مهم ترین تفاوت های قفل دیجیتال با قفل های مکانیک ساز و کار باز شدن آن است. قفل های مکانیکی معمولا به صورت یک زبانه و یک دهانه ساخته می شدند و با یک کلید مکانیکی که یک طرح منحصر به فرد روی آن تراشیده شده باز می شدند. اما این قفل ها هر قدر که پیچیده باشند باز هم امکان باز شدن با ابزارهای مختلف یا کپی کردن کلید را داشتند. بنابراین مهندسان به این فکر افتادند که قفل و کلید را به گونه ای طراحی کنند که کلید آن قابل کپی کردن نباشد و کلید تنها در اختیار صاحب آن باشد. برای اینکه کلید به صورت انحصاری در اختیار صاحب آن باشد و امکان دزدیده شدن آن به حداقل برسد، بهترین کار این است که کلید با استفاده از ویژگی های منحصر به فرد آن شخص طراحی شود. مهمترین این ویژگی ها نیز ویژگی های زیستی مانند اثر انگشت یا قرنیه چشم است. چنین ویژگی هایی قابل دزدیدن نیستند.

مزایای قفل دیجیتال

قفل های دیجیتال این قابلیت را دارند تا با اثر انگشت باز شوند و به این صورت امکان ورود فرد ناخواسته به حداقل می رسد. علاوه بر آن امکان استفاده از کلید های مغناطیسی و باز شدن با رمز عبور نیز وجود دارد که گذشتن از این قفل را برای سارقین بسیار سخت می کند.

قفل دیجیتال سامسونگ

قفل دیجیتال سامسونگ

یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده قفل دیجیتال، شرکت سامسونگ است. قفل دیجیتال سامسونگ یکی از شناخته شده ترین انواع قفل دیجیتال در سراسر دنیا است. مزیت قفل دیجیتال سامسونگ این است که تمام مزایای یک قفل دیجیتال را یک جا در خود دارد و بهترین امکانات اعم از امنیت بالا، ضد سرقت بودن و راحتی کار با قفل را برای مصرف کننده تامین کرده است. برای دانستن اطلاعات بیشتر و خرید قفل دیجیتال سامسونگ به سایت digitaldoorlock مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

گاهی ما به هر دلیلی بخشی از بدن یا قیافه خودمان را دوست نداریم و آرزو می کنیم کاش می شد آن را تغییر دهیم. بینی از آن اعضایی است که خیلی از افراد دوست دارند آن را تغییر دهند و به شکلی که مطلوب خودشان است در بیاورند. اتفاقا ویژگی ای که بینی دارد این است که خیلی راحت می توان با جراحی آن را تغییر داد. عمل بینی محبوبیت بسیار زیادی در جهان دارد. علت آن هم این است که بینی در مرکز صورت قرار دارد و نقش کلیدی در زیبایی چهره دارد. ما قصد داریم در این مقاله درباره برخی موضوعات کلیدی درباره جراحی بینی با شما صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

نتیجه عمل بینی

عمل بینی با چه تکنیک هایی انجام می شود؟

به طور کلی در عمل بینی دو تکنیک وجود دارد: تکنیک باز و بسته.

تفاوت این دو روش در میزان و سطح برش ها و آزادی عمل جراح است. در روش باز، پزشک با یک برش سرتاسری از داخل بینی، پوست بینی را کنار میزند و غضروف و تیغه بینی را به شکلی که می خواهد تغییر میدهد اما در روش بسته پوست به مقدار بسیار کم کنار می رود و همین عامل دست و پای پزشک را می بندد. هر دو این روش ها مزایا و معایبی دارند اما معمولا شیوه باز مورد انتخاب پزشکان و داوطلبان جراحی بینی است.

مزایای عمل بینی

بهبود تنفس و رفع نواقص بینی

افرادی که دچار مشکلاتی از قبیل پلیپ یا مشکلات تنفسی هستند با جراحی بینی مشکلاتشان تا حد زیادی برطرف خواهد شد؛ خصوصا اگر عمل بینی طبیعی را انجام دهید ظاهر بینی حفظ می شود و قوس های آن برطرف خواهد شد.

ایجاد اعتماد به نفس در فرد

 با داشتن بینی و ظاهری زیبا و جذاب اعتماد به نفس شما تقویت میشود.

معایب و خطرات آن

  • ممکن است به طور مکرر خون دماغ شوید.
  • بینی و اطراف آن کاملا بی حس می شود حتی ممکن است وقتی دچار خونریزی می شویم متوجه نشوید.
  • ایجاد اختلال در تنفس
  • ممکن است بعد از عمل به ظاهر مطلوبتان نرسید.
  • امکان تغییر رنگ و بد فرم شدن بینی
  • باقی ماندن جای زخم های عمل در بینی و اطراف آن
  • ورم و درد و کبودی بعد از عمل

عوارض عمل بینی

 

هزینه عمل بینی در سال ۹۹ چقدر است؟

هزینه عمل بینی فارغ از بحث تورم و گرانی همیشه نوسان زیادی داشته و شما احتمالا با قیمت های متفاوتی روبرو خواهید شد. هزینه عمل بینی به عوامل زیر بستگی دارد:

  • هزینه های  قبل از عمل
  • آزمایش خون، سی تی اسکن، عکس آتلیه
  • عکس آتلیه با عکس سی تی اسکن متفاوت است. در عکس آتلیه معمولا پزشک با دید بازتری مشکلات بینی را می بیند و عیب و نقص های آن را بیان میکند. هزینه آتلیه معمولا بین ۱۰۰۰۰۰ تومان تا ۱۵۰۰۰۰ تومان است.
  • بستگی به سابقه و تجربه جراح هزینه عمل بینی متفاوت است. بدیهی است هر چقدر سابقه کاری پزشک بیشتر باشد هزینه جراحی بینی نیز افزایش پیدا میکند.
  • پزشکان در اکثر مواقع، بیهوشی کامل را تجویز میکنند چون بیمار در بیهوشی موضعی، بعد از عمل، درد خیلی زیادی را باید تحمل کند. بنابراین در صورت تجویز بیهوشی کامل توسط پزشک، باید هزینه پزشک بیهوشی پرداخت شود.

بهترین جراح عمل بینی

اهمیت انتخاب پزشک برای عمل بینی

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد بینی عضو مهم و تاثیرگذار صورت است و اگر بینی خود را به دست یک جراح آماتور بسپارید ممکن است مجبور شوید صدمات جسمی و روحی زیادی را بعد از عمل تحمل کنید. کلینیک دکتر بیوتی سالهاست در زمینه عمل بینی فعالیت می کند و سوابق درخشانی دارد. می توانید برای دیدن نمونه کارها و مقاله های ما به سایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: عمل بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

مرخصی زایمان یکی از اقدامات دولت برای بهبود شرایط خانوادگی و کار جامعه در نظر گرفته شده است تا دغدغه و مشکلات مادران گرامی و شاغل کمتر شود. اگر یادتان باشد قبلاً روی بیلبوردهای خیابان‌ها نوشته می‌شد: «فرزند کمتر زندگی بهتر». تا همین چند سال پیش این شعار شنیده می‌شد و خانواده‌ها را به کم جمعیت بودن و کمتر از 4 فرزند تشویق می‌کردند. در همین راستا فرزندان چهارم از برخی حمایت‌های دولتی و بیمه‌ای با محدودیت مواجه می‌شدند. 

اما امروزه با توجه به سیاست‌های تعیین شده و پیش بینی‌هایی که صورت گرفته است، افزایش جمعیت ضرورت پیدا کرده است، دیگر شعار فرزند کمتر شنیده نمی‌شود و برعکس خانواده‌ها را به فرزندآوری تشویق می‌کنند. دولت حمایت خود را در این زمینه با فراهم نمودن شرایط گرفتن مرخصی زایمان و کمک هزینه بارداری، نشان داده است.

مدت مرخصی زایمان

مرخصی زایمان و هزینه های آن

طبق اصل 29 قانون اساسی، ماده 1 قانون ساختار نظام جامع رفاه، قانون تأمین اجتماعی و مقاوله نامه شماره 102 سازمان بین المللی کار، بیمه و کمک هزینه‌های درمانی، ایام بیکاری و زایمان و... مورد توجه قرار گرفته است.

طبق مراجع ذکر شده، خانمی که شاغل و تحت پوشش بیمه باشد یا اینکه همسر مرد بیمه شده باشد، در صورت بارداری می‌بایست به او مرخصی زایمان داده شود، همچنین بر اساس مدت زمان مرخصی زمان می‌تواند کمک هزینه بارداری دریافت کند و از این طریق غرامت دستمزدش در ایام بیکاری، جبران شود.

مشمولین کمک هزینه مرخصی زایمان

افراد در صورتی می‌توانند از خدمات بیمه بهره مند شوند که بیمه شده باشند. بیمه شدگان یا اختیاری هستند یا اجباری.

بیمه شدگان اختیاری: 

این افراد کارمند یا کارگر نیستند، شغلشان آزاد است و به اختیار شخصی خود را بیمه نمده‌اند، مانند خانمی که در خانه خیاطی می‌کند یا دستفروش است. این بانوان اصطلاحاً خویش فرما هستند و برای شخص یا دولت یا نهاد خاصی کار نمی‌کنند.

مرخصی زایمان

این بانوان می‌توانند از بیمه زنان سرپرست خانواده یا خانه دار و بیمه مشاغل آزاد برای کمک هزینه بارداری استفاده کنند البته اگر همسر خانمی بیمه باشد، حمایت‌های بیمه شوهرش نیز شامل او می‌شود. از طرفی مشخص است که مرخصی زایمان برای این افراد معنا ندارد! 

بیمه شدگان اجباری:

این دسته از افراد کارمند یا کارگر هستند و توسط کارفرما یا دولت بیمه شده‌اند.  این افراد نیز می‌توانند مرخصی زایمان گرفته و از کمک هزینه بارداری بهره مند شوند.

تحت چه شرایطی امکان دریافت کمک هزینه بارداری و زایمان وجود دارد؟

  1. دریافت کمک هزینه بارداری در صورتی امکان دارد که خانم باردار اشتغال نداشته و در خانه باشد.

  2. طبق ماده 67 قانون تامین اجتماعی، بانوان تحت پوشش بیمه، برای دریافت کمک هزینه باید سابقه پرداخت بیمه داشته باشند، از یک سال قبل زایمان به مدت 2 ماه.

  3. چه فرزند زنده متولد شود چه مرده، تفاوتی ندارد و امکان دریافت کمک هزینه بارداری و مرخصی زایمان در هر دو حالت یکسان است.

  4. باید توجه داشت که خانم باردار در صورتی می‌تواند از حمایت‌های بیمه مرد بهره مند شود، که همسر قانونی او باشد و فرزند وی حاصل رابطه نامشروع نباشد.

مرخصی بارداری

سخن آخر

مرخصی زایمان و کمک هزینه بارداری از حمایت‌های بیمه در جهت بهبود شرایط فرزندآوری خانواده‌ها می‌باشد. اگر بیمه شده هستید یا تحت پوشش بیمه می‌باشید، می‌توانید برای ایام بارداری مرخصی زایمان و کمک هزینه بارداری دریافت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت شهرداد مراجعه کنید. 

 



:: برچسب‌ها: مرخصی زایمان , زایمان ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

تغییر حالت فرم بینی به شکل قبلی یا دفرمه شدن بینی بعد از جراحی یکی از بزرگترین نگرانی های افرادی است که فرم بینی شان گوشتی است و قصد دارند بینی خود را جراحی کنند. در گذشته جراحی بینی گوشتی با مشکل بزرگی همراه بود چون که نوک بینی بعد از جراحی رو به پایین افتادگی پیدا می کرد و به کلی فایده ی عمل بینی از بین می رفت. همین عامل باعث می شد خیلی از افراد از انجام عمل زیبایی بینی منصرف شوند. اما خوشبختانه روش های جراحی هیچ وقت ثابت نبوده اند و همواره تکنیک های جدید و بهتری برای عمل بینی ابداع می شد و علم جراحی زیبایی بینی پیشرفت می کرد. یکی از پیشرفت هایی که در علم جراحی بینی رخ داد درباره روش جراحی بینی گوشتی بود. تکنیک های جدیدی ابداع شدند که از برگشت پذیری بینی گوشتی بعد از جراحی جلوگیری می کردند.

قبل و بعد جراحی بینی گوشتی

ویژگی های بینی گوشتی چیست؟

بینی گوشتی بر خلاف بینی استخوانی بافت غضروفی و استخوانی ضعیف و نازکی دارد در حالی پوست این نوع بینی‌ها ضخیم می‌باشد. بینی استخوانی بافت غضروفی و استخوانی قوی همچنین پوست نازک دارد.

بینی گوشتی را می‌توانید با لمس کردن تشخیص دهید. اگر بافت استخوانی سفت و به وضوح قابل لمس بود در حالی که پوست را نازک دیدید، بینی استخوانی است. اما استخوان و غضروف در بینی گوشتی به سختی احساس می‌شود ولی پوست ضخیم و چرب بینی گوشتی به خوبی مشخص می‌باشد. بنابراین بر خلاف باور عموم، بینی گوشتی، گوشتی نیست بلکه پوست ضخیم و استخوان ظریف دارد.

جراحی بینی گوشتی باید طوری انجام شود که استخوان و غضروف بینی ضعیف‌تر نشود هر چند در تکنیک‌های جدید به تقویت این بافت پرداخته می‌شود.

 بهترین جراح جراحی بینی گوشتی

 

انواع بینی گوشتی

دو نوع بینی گوشتی وجود دارد. یک دسته از بینی‌های گوشتی چرب هستند و دسته دیگر پوست ضخیم دارند. تجربه نشان داده است که جراحی بینی گوشتی در دسته اول آسان‌تر می‌باشد. چرا که تنظیم لایه چربی زیر پوستی با تزریق دارو و رژیم غذایی قابل تنظیم می‌باشد در حالی که برای دسته دوم این طور نیست.

 

نحوه جراحی بینی گوشتی

همان طور که گفته شد بافت استخوانی و غضروفی در بینی گوشتی ضعیف می‌باشد و اگر در جراحی زیاد تراشیده و نازک شود ضعیف‌تر می‌شود. نتیجه این می‌شود که بعد از عمل بر اثر فعل و انفعالات داخل بینی و کشش جاذبه زمین، بینی تحمل پوست ضخیم و سنگین را نخواهد داشت در نتیجه بینی دچار افتادگی می‌شود یا به اصطلاح برگشت می‌کند.

اما در روش‌های جدید برای پیشگیری از این عارضه ناخوشایند، غضروف را تقویت می‌کنند برای این کار از غضروف گوش یا دنده فرد قرض گرفته می‌شود. با  این کار بینی مستحکم می‌شود و دیگر دچار افتادگی نخواهد شد.

روش جراحی بینی گوشتی 

احتمال برگشت پذیر بودن بینی گوشتی

جراحی بینی به تنهایی کاری ظریف و پیچیده است. حال این مورد درباره بینی های گوشتی که ضعیف تر و آسیب پذیر تر هستند اهمیت بیشتری پیدا می کند. گرچه تکنیک های جدید جراحی بینی گوشتی احتمال برگشت پذیری و عدم موفقیت جراحی بینی را پایین آورده اند اما بسیار مهم است که این جراحی توسط فرد ماهر و با تجربه انجام شود.

چکار کنیم تا از جراحی بینی گوشتی نتیجه رضایت بخش بگیریم؟

هر اندازه که لازم است درباره ویژگی بینی های گوشتی و جراحی بینی گوشتی اطلاعات کسب کنید. سپس یک جراح باتجربه و کاربلد را که هزینه دریافتی او با بودجه شما همخوانی داشته باشد پیدا کنید و نزد او مراجعه کنید. بعد از آن تنها کاری که باید بکنید این است که به جراح خود اعتماد داشته باشید و به توصیه های او با دقت عمل کنید. مطمئن باشید اینگونه بهترین نتیجه را از جراحی بینی خود کسب خواهید کرد.



:: برچسب‌ها: جراحی بینی گوشتی , جراحی بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1399 | نظرات ()