نوشته شده توسط : unexer

سیلندرهای گاز یا تانک های قابل حمل اکسیژن هنوز هم به طور گسترده در بیمارستان ها و کلینیک های سرپایی استفاده می شود. در حالی که غلظت های اکسیژن قابل حمل به طور فزاینده ای برای اکسیژن درمانی طولانی مدت عملی تر می شوند ، هنوز مکانی برای تانک های قابل حمل وجود دارد. بسیاری از پزشکان اکسیژن درمانی را از طریق خرید تانک اکسیژن مایع قابل حمل استاندارد تجویز می کنند تا زمانی که بیمار از اکسیژن استفاده کند یا راه حل طولانی مدت لازم شود.

دو فاز اکسیژن برای نگهداری در تانک های اکسیژن قابل حمل

بررسی اجمالی تانک های یا سیلندرهای اکسیژن اکسیژن خالص در یک تانک قابل حمل در 2 حالت مختلف وجود دارد: گاز اکسیژن فشرده و اکسیژن مایع.

گاز اکسیژن فشرده

هوایی که در شرایط جوی استاندارد تنفس میکنیم حاوی 21٪ اکسیژن و 79٪ نیتروژن (همراه با برخی گازهای کمیاب) است. با این حال ، گاز اکسیژن فشرده 99.5٪ اکسیژن خالص است. تولیدکنندگان اکسیژن را از جو استخراج می کنند و فقط مولکول های گاز اکسیژن را فشرده میکنند ، سپس تانک های آلومینیوم را پر می کنند تا به فشار حدود 2200 پوند بر اینچ مربع (PSI) برسند. برای مقایسه ، فشار هوا در یک تایر استاندارد اتومبیل سدان حدود 40-44 PSI است ، بنابراین تانک های اکسیژن تحت فشار بیشتری قرار دارند.

 

هنگامی که گاز اکسیژن فشرده از تانک قابل حمل اکسیژن آزاد می شود ، فشار زیاد درون تانک اکسیژن مایع  را به سمت خارج وارد می کند. آزاد شدن فشار جریان لیتر اکسیژن را ایجاد می کند که به دستگاه اکسیژن رسانی مورد نظر شما می رسد (مانند کانول بینی یا ماسک اکسیژن).

اکسیژن مایع

اکسیژن مایع نیز 99.5٪ اکسیژن خالص است ، اما به صورت مایع ذخیره می شود. اکسیژن مایع با خنک شدن گاز اکسیژن تا 297- درجه فارنهایت ایجاد می شود (1). اکسیژن مایع در معرض دمای گرمتر قرار می گیرد ، دوباره به گاز تبدیل می شود. هنگام استفاده پس از خرید تانک اکسیژن مایع ، گاز تبدیل شده از طریق دستگاه اکسیژن رسانی مورد نظر شما به بیرون جریان می یابد ، مشابه گاز اکسیژن فشرده. برای جلوگیری از تبخیر ناخواسته ، اکسیژن مایع باید در تانک مخصوصی که به عنوان قمقمه برای سرد نگه داشتن مایع ذخیره می شود ، ذخیره شود.

اکثر بیماران برای تشخیص جدید اکسیژن مایع تجویز نمی شوند. اکسیژن مایع به دلیل تجهیزات اضافی و آموزش مورد نیاز برای استفاده ، معمولاً برای استفاده کوتاه مدت غیر عملی است. با این حال ، دلیل اینکه اکسیژن مایع هنوز هم گزینه طولانی مدت معقول است ارزان و کم حجم تر بودن آن است ، حتی اگر اکسیژن مایع چالش های اضافی دیگری را ایجاد کند که هنوز هم برای استفاده روزانه مطلوب نیست.

اندازه و ظرفیت تانک اکسیژن مایع قابل حمل

اندازه های مختلف سیلندر اکسیژن از صنعتی گرفته تا قابل حمل وجود دارد. با این حال ، تانک "E" تا حد زیادی متداول ترین است.

تانک "E" یک تانک آلومینیومی 3 فوت است که وزن آن حدود 8 پوند است و بسته به تولید کننده ، از اکسیژن فشرده 2200-3000 PSI حامل است. در صورت استفاده مداوم با 2 لیتر در دقیقه ، تانک  "E" حدود 5-6 ساعت دوام می آورد. در حالی که تانک  "E" هنوز قابل حمل در نظر گرفته می شود ، برای حمل راحت در مسافت طولانی بسیار بلند است ، بنابراین معمولاً با یک گاری همراه است.

خرید تانک اکسیژن فشرده یا تانک های اکسیژن مایع  قابل حمل

تانک های دیگری مانند تانک  "H" (که قابل حمل نیست) ، یا تانک های کوچکتر مانند تانک های "C" و "D" نیز وجود دارد. در حالی که تانک های "C" و "D" وزن کمتری دارند و دارای کیسه های حمل مناسب هستند ، ظرفیت کل آنها برای نگهداری اکسیژن فشرده کمتر است ، به این معنی که در کل اکسیژن کمتری در تانک  ذخیره می شود. بنابراین در حالی که تانک  "E" قابل حمل کمتری نسبت به تانک  "C" یا "D" است و برای حرکت به گاری احتیاج دارد ، ظرفیت بیشتر اکسیژن ذخیره شده آن را به تعادل ترین گزینه برای استفاده کوتاه مدت تبدیل می کند.

تنظیم کننده جریان

تنظیم کننده های جریان با تبدیل واحدهای فشار تانک  شما به تعدادی که در واحد جریان اندازه گیری می شوند ، یعنی لیتر در دقیقه (LPM) کار می کنند. این ویژگی از آن جهت مهم است که به شما کمک می کند مقدار مشخصی اکسیژن را برای آزادسازی تعیین کنید ، همان چیزی که توسط پزشک در LPM تجویز می شود. همچنین ، بدون تنظیم کننده ، استفاده پس از خرید تانک اکسیژن مایع  باز فقط مقدار زیادی گاز تحت فشار را به سرعت آزاد می کند ، که کاملا خطرناک است.

تنظیم کننده ها 2 نوع اصلی دارند: جریان مداوم و جریان دوز پالس.

جریان مداوم

اگر فقط از اکسیژن به صورت متناوب استفاده می کنید ، به احتمال زیاد تنظیم کننده جریان مداوم خواهید داشت. این تنظیم کننده ها به شما امکان می دهند LPM را طبق دستور پزشک تنظیم کنید و همان سطح اکسیژن را تا زمانی که تانک تمام شود یا به صورت دستی خاموش شود ، حفظ خواهید کرد.

جریان دوز نبض

تنظیم کننده های جریان دوز پالس کمی پیچیده تر هستند. با تنظیم کننده دوز پالس ، می توانید ظرفیت موثر تانک اکسیژن مایع قابل حمل خود را تا 6 برابر افزایش دهید. تنظیم کننده این کار را فقط با آزاد کردن انفجارهای کوتاه اکسیژن هنگام استنشاق انجام می دهد ، بنابراین هنگام بازدم هدر رفت اکسیژن کمتری انجام می شود. همچنان می توانید LPM تجویز شده را به همان روش تنظیم کننده جریان مداوم تنظیم کنید.

چالش های موجود خرید تانک های اکسیژن مایع  قابل حمل برای استفاده طولانی مدت

چالش های موجود در تانک های اکسیژن قابل حمل برای استفاده طولانی مدت تانک های قابل حمل یک راه حل عالی برای استفاده کوتاه مدت است ، اما بیمارانی که برای مدت طولانی تری به اکسیژن نیاز دارند ممکن است با چالش های مهمی روبرو شوند:

تغییر مخازن اکسیژن مایع

با 5 تا 6 ساعت عمر ، مخازن اکسیژن قابل حمل "E" در صورت استفاده مداوم طولانی نمی مانند. اگر به اکسیژن مداوم نیاز دارید ، می توانید یک تنظیم کننده دوز نبض برای افزایش عمر مخزن خود تهیه کنید ، اما احتمالاً هنوز در حال تغییر تعویض مخازن یک روز در میان هستید.

خطر آتش سوزی

اکسیژن تحت فشار خطر آتش سوزی دارد. در حالی که اکسیژن موجود در اتمسفر فقط یک کاتالیزور برای آتش سوزی است ، اکسیژن فشرده باعث می شود مواد (که در غیر این صورت نمی سوزند) به راحتی آتش می گیرند. بنابراین هنگام ذخیره مخازن در خانه ، ضروری است که آنها را از هرگونه منبع جرقه ، گرما یا شعله دور نگه دارید.

هزینه

غلظت اکسیژن قابل حمل در جلو معمولاً گرانتر است ، اما مخازن قابل حمل تا زمانی که دیگر اکسیژن را متوقف نکنید ، هزینه بالایی دارند. اگر به اکسیژن مداوم نیاز دارید ، هزینه استفاده از مخازن در طولانی مدت بسیار بالاتر خواهد بود.

جمع بندی

در این مقاله ، ما برخی از اصول مخازن قابل حمل اکسیژن و چندین مورد مهم دیگر را که باید در مورد آنها بدانیم ، شرح دادیم. امیدوارم با این بررسی اجمالی ، آگاهی شما افزایش یافته باشد.

برای خرید تانک اکسیژن مایع و محصولات مشابه، می توانید به سایت تک گاز مراجعه نمایید.





:: برچسب‌ها: خرید تانک اکسیژن مایع ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

پودر سنگ، آرد سنگ و یا خاک سفید یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین مصالح در ساختمان سازی و صنایع مختلف است که افراد زیادی از صنایع و مشاغل مختلف نیاز به خرید پودر سنگ دارند در این مقاله ما سعی 

می کنیم موارد مصرف پودر سنگ و یکی از انواع مختلف پودر سنگ به نام پودر سنگ جوشقان را بررسی کنیم، با ما همراه باشید.

 

کاربرد پودر سنگ جوشقان

 

 

موارد استفاده پودر سنگ جوشقان

پودر سنگ جوشقان یکی از انواع پودر سنگ تولید شده در کشور می باشد و به دلیل خاصیت ژل مانند و چسبندگی بالایی که دارد یکی از ترکیبات مهم بتن است ،زیرا علاوه بر کاهش هزینه تولید بتن ، موجب افزایش مقاومت و کاهش امکان ترک خوردگی در آن می شود. همچنین در ترکیب دوغاب و ملات برای  پوشش شیارها و بندکشی در کاشی و سرامیک کاری حمام و سرویس بهداشتی ،بندکشی سنگ نمای ساختمان ها و یا برای نمای شسته ی  با سیمان سفید به نسبت یک به یک ترکیب می شود. 

همچنین خاک سنگ جوشقان برای چسبندگی بیشتر بر روی قیر گونی جاده ها،  خوراک دام و سند بلاست ،برای تهیه داروها ،برای خلق آثار هنری و در تولید نوشابه های گازدار و صنایع غذایی دیگر مثل تولید شیره انگور و غیره کاربرد دارد. سنگ جوشقان با توجه به نوع موارد مصرف قابل تولید دردانه بندی های گوناگونی با مش های مختلف نظیر پودر سنگ جوشقان نمره 1 تا سنگ جوشقان نمره 5 با کیفیت معمولی یا ممتاز است. همچنین سنگ جوشقان بادامی برای مصارف خاص هم تولید می گردد.

 

ویژگی ها پودرسنگ جوشقان

 

1-رنگ بسیار سفید و درخشان

2-ماندگاری رنگی و ظاهری

3-چسبندگی زیاد

4-مقاومت و استحکام بالا

5-ترکیب پذیری عالی با مصالح ساختمانی دیگر نظیر سیمان سفید



مشخصات فنی پودر سنگ جوشقان 




  • سنگ جوشقان در طبقه سنگ های رسوبی دگرگون شده می باشد( نزدیک به مرمریت ) .

  • وزن حجمی : 2.7 گرم بر سانتی متر مکعب

  • جذب آب : 3 درصد

  • مقاومت در مقابل سایش ( تست لس آنجلس) : 34 درصد

  • آنالیز فیزیکی مخلوط پودر آسیابی :

  • خاک سنگ از پودر سنگ زبر تر است ( دانه بندی درشت تر دارد)

پودر سنگ جوشقان در جه یک



تفاوت پودر سنگ با خاک سنگ جوشقان 

 

اغلب پودر سنگ جوشقان  و خاک سنگ آن را یکی می دانند ولی در اصطلاح تجاری و زبان بازرگانی به خاک سنگ نسبت به پودر سنگ جوشقان کمی دانه درشت تر و زبر است،اما  پودر سنگ جوشقان خیلی نرم و آرد مانند می باشد.

به عبارتی خاک سنگ جوشقان دارای زبره بیشتری نسبت به پودر سنگ است و کاربرد خاص خود را دارد.

پودر سنگ جوشقان یکی از انواع  پودر سنگ تولیدی در کشور است که دارای مشخصات مربوط به خود می باشد و مزایایی زیادی نسبت به سایر خاک سنگ ها دارد ، آن را نسبت به دیگر انواع پودر سنگ متمایز می کند.

در ایران انواع مختلف این محصول نظیر ، پودر سنگ گرانیت ، پودر سنگ مرمریت ، پودر سنگ آهک و … تولید می شود که هر کدام مشخصات ویژه ای داشته و در زمینه متفاوتی به مصرف می رسد. در این میان پودر سنگ جوشقان نیز به عنوان یکی از انواع خاک سنگ ، به خاطر دارای بودن ویژگی هایی مانند رنگ بسیار سفید و درخشان ، ماندگاری رنگی و ظاهری و دانه بندی نرم و یکدست مورد توجه قرار دارد.زمینه اصلی مصرف پودر سنگ جوشقان در سفید کاری نمای ساختمان ها است به این صورت که می توان آن را به تنهایی و یا در ترکیب با سیمان سفید و درزگیری میان کاشی ها مصرف کرد. همچنین برای مصارفی مانند مجسمه سازی و تولید رنگ سفید هم به دلیل ویژگی رنگی خاص آن ، استفاده می کنند.

 

قیمت پودر سنگ جوشقان

 

 نتیجه :

شرکت پودرسازان یکی از معروف ترین کارخانه های تولیدکننده ی با کیفیت و ارزان  انواع مصالح ساختمانی از جمله پودر سنگ جوشقان ،الیگودرز،قم و ساوه ،انواع سیمان سفید و سیمان سیاه ،و.... را استخراج میکند و به سراسر کشور عرضه میکنند. می توانید با مراجعه به سایت پودرسازان اطلاعات بیشتری درباره قیمت ،انواع و مشخصات این محصول به دست آوردید.  





:: برچسب‌ها: پودر سنگ جوشقان , پودرسازان , پودر سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

یکی از راه های رسیدن به چهره ای زیبا و جذاب، انجام عمل زیبایی بینی است. عمل زیبایی بینی با تغییر اندازه و فرم بینی، نمای زیباتری به بینی می دهد. چند نکته مهم وجود دارد که قبل از تصمیم گیری برای عمل بینی باید به آنها توجه کرد. یکی از مهم ترین این موارد عوارض عمل زیبایی بینی است. یکی از این عوارض خونریزی است.

عمل زیبایی بینی

دلیل خونریزی بعد از عمل زیبایی بینی چیست؟

هر جراحی بینی با خونریزی همراه است ولی اگر خونریزی حین عمل زیاد باشد، علت آن فشار خون بالا است که دلیل این فشار خون بالا هم به تغذیه و موارد مصرفی بیمار می‌باشد. خونریزی شدید حین عمل، کبودی دور چشم بعد از عمل را شدیدتر می‌کند.

5 عامل عمده در خونریزی تأثیر دارد:

  • داروهای بیهوشی که پزشک حین عمل استفاده می‌کند، امکان دارد بعد از عمل، تهوع آور باشد و استفراغ ناشی از آن، منجر به فشار به بینی و خونریزی آن می‌شود. ضمن اینکه دردهای بعد از عمل زیبایی بینی در خونریزی تأثیر دارد، در واقع هرچقدر میزان تغییراتی که در ساختار بینی اعمال شده، بیشتر باشد، احتمال خونریزی آن نیز بیشتر خواهد بود.
  • داروهای مسکن و آنتی بیوتیک‌ها، خاصیت ضد انعقاد دارند و منجر به خونریزی بیشتر بینی می‌شود. داروهایی مانند آسپرین، بروفن، پیروکسیام و ویتامین E. لازم به ذکر است که گیاهی یا صنعتی بودن مسکن تاثیر در عوارض آن ندارد. به همین دلیل معمولاً پزشکان به بیماران توصیه می‌کنند که از 3 هفته قبل از عمل، هیچ مسکنی مصرف نکنند.
  • رژیم گیاه خواری بدن را با کمبود ویتامین K مواجه می‌کند. ویتامین K یکی از ویتامین‌های مهم در انعقاد خون می‌باشد.
  • برخی بیماری‌های مادرزادی مانند هموفیلی، فون ویلبراند باعث اختلال در انعقاد خون می‌شوند.
  • مصرف الکل و سیگار قبل و بعد از عمل، منجر به رقیق شدن خون و خونریزی شدید می‌شوند.

تامپون بینی برای جلوگیری از خونریزی

تامپون یا مش یا فیتیله، نوعی پنبه یا گاز استریل است که معمولاً حالت لوله‌ای شکل دارد با پماد تتراسیکلین آغشته می‌شود. جراح بینی معمولاً بعد از جراحی زیبایی بینی، تامپون را داخل بینی قرار می‌دهد تا از خونریزی جلوگیری کند، علاوه بر آن به صاف نگه داشتن تیغه بینی کمک کند. از تا مپون یک نخ بیرون زده شده تا درآوردن آن از بینی و تعویض آن راحت‌تر انجام شود. بعضی از تامپون‌ها از داخل لوله پلاستیکی دارند تا راه نفس کشیدن، باز باشد.

عمل زیبایی بینی

اقدامات لازم برای کاهش خونریزی

از سه هفته قبل از سیگار نکشید و الکل مصرف نکنید مخصوصاً اگر عمل بینی گوشتی در پیش رو دارید.

از مصرف داروهای مسکن مانند آسپرین و... (که در بالا ذکر شد) را از سه هفته قبل از عمل، خودداری کنید.

در روزهای ابتدایی بعد از عمل، فعالیت‌های سنگین و شدید بدنی انجام ندهید.

تا سه ماه بعد از عمل از دستکاری و فین کردن بپرهیزید.

سر خود را زیاد پایین نگیرید.

مراقب باشید که بینی ضربه و آسیب وارد نشود.

خونریزی بعد از عمل زیبایی بینی، عارضه رایجی نیست اما امکان بروز آن وجود دارد. تنها کاری که باید بکنید این است که مراقبت های گفته شده را رعایت کنید و خونسردی خود را حفظ کنید. نگرانی به دل راه ندهید و اگر مشکلی پیش آمد به پزشک خود اطلاع دهید.



:: برچسب‌ها: عمل زیبایی بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

تا به حال به این فکر کرده اید که چقدر خوب می شد برای دریافت خدمات آرایشی و زیبایی به جای مراجعه به آرایشگاه، بتوانید این خدمات را در منزل خودتان دریافت کنید؟ باید به شما این مژده را بدهم که این دیگر یک آرزو نیست و شما می توانید خدمات آرایشی و زیبایی را در هر مکان و زمانی که می خواهید در یافت کنید.

خدمات آرایشی و زیبایی در منزل

مزیت انجام خدمات آرایشی و زیبایی برای آرایشگران

و همینطور این گونه ارائه دادن خدمات آرایشی برای آرایشگرهای محترم هم یک اتفاق بسیار خوبی است چون که می دانیم مدیریت کردن زمان و  نوبت دادن به مشتریان و اینکه هر روز چه مدتی را صرف جوابگویی به تلفن و هماهنگی مشتریان میکنند چقدر وقت گیر است. و بعضی از مشتریان هم ممکن است سر تایم خود به آرایشگاه مراجعه نکنند و همین نظم نوبت دهی را به هم می زند.

حتی گاهی ممکن است اشخاصی نوبت بگیرند ولی مراجعه نکنند و زمان آرایشگر خالی بماند. گاهی هم ممکن است چند نفر هم زمان وارد آرایشگاه شوند و زمان طولانی در صف منتظر بمانند و همین باعث می شود که در نهایت با ناراضایتی آرایشگاه را ترک کنند.

همه این شلوغی ها و تلاش برای مدیریت نوبت دهی و کسب رضایت مشتریان می تواند روی کیفیت کار آرایشگان تاثیر گذار باشد.

پس استفاده از این امکان انجام خدمات آرایشی و زیبایی در منزل می تواند بسیاری از این مشکلات را برطرف کند.

مزیت استفاده از خدمات آرایشی و زیبایی برای مشتریان

به دلیل مشغله های زندگی امروزی و اینکه برای گذراندن زندگی مجبور هستیم ساعت های زیادی را سرکار باشیم و همینطور ترافیک و شلوغی هم یکی از معضلاتی است که باعث اتلاف وقت بسیاری از ما می شود مجبور می شویم انجام بعضی از کارها را به تعویق بیاندازیم که یکی از آن کار ها مراجعه به آرایشگاه است.

در میان همه این مشغله ها خانم ها به خصوص خانم های شاغل هنگامی که نیاز به مراجعه به آرایشگاه پیدا می کنند پیدا کردن یک آرایشگاه با کیفیت ، رزرو کردن وقت، به دلیل محدود بودن تایم کاری آرایشگاه ها خالی کردن زمان برای رفتن به سالن آرایشی، رفت و آمد کردن در ترافیک و پیدا کردن جای پارک، انجام شدن خدمات آرایشی، اطمینان از اینکه آیا سالن آرایشگاه به اندازه کافی تمیز و ضد عفونی هست همه این ها مراجعه به آرایشگاه را برای خانم ها مشکل و زمان بر و پر هزینه تر کرده است.

حالا استفاده از یک اپلیکیشن که خدمات آرایشی و زیبایی را در منزل به خانم ها ارئه دهد حلال همه این مشکلاتی است که بیان شد .

خدمات آرایشی و زیبایی برای خانم ها

اپلیکیشن ها چه خدماتی را ارائه می دهند ؟

یکی از اپلیکیشن های معتبر، اپلیکیشن بانیکس است که انواع خدمات از کوتاهی، رنگ، براشینگ، خدمات مربوط به کاشت ناخن و آرایش و اصلاح صورت تا انجام خدمات پیرایشی برای کودک شما را ارائه می دهد.

و مژده ما به عروس خانم ها این است که در این اپلیکیشن پکیج های خدمات آرایشی و زیبایی برای شما تدارک دیده شده است.

برای اطلاعات بیشتر اپلیکیشن را نصب کنید و انواع خدماتی که در منزل به شما ارائه می شود را مشاهده کنید.

  






:: برچسب‌ها: خدمات آرایشی و زیبایی , مای بانیکس ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

استفاده از کرم پودر می تواند باعث درخشش و یک دست شدن پوست شما شود. خانم هایی هستند که از وجود لک و کک مک بر روی پوست خود گله می کنند. آیا وقت آن نرسیده تا از یک کرم پودر عالی استفاده کنند؟

کرم پودر ها انواع مختلفی دارند و استفاده از یک کرم پودر سنگین به صورت روزانه ، توصیه نمی شود. با زدن یک کرم پودر سبک و رژ لب خوش رنگ و یک ریمل حرفه ای، یک آرایش روزانه کامل خواهید داشت.

اما برای آرایش هایی که برای موقعیت های خاص مثل مهمانی یا عروسی می کنید مسلما نیاز هست از کرم پودری استفاده کنید که پوست شما را مانند آینه صاف و یک دست و بدون لک کند.

در این مقاله با روبی سان همراه باشید تا راز های استفاده از کرم پودر را برای داشتن پوستی صاف و یک دست را برای شما بیان کند.

کدام نوع کرم پودر ، بیشترین پوشش دهی را دارد؟

در مرحله اول سعی کنید کرم پودر را متناسب با پوستتان انتخاب کنید. پوستی که خشک است بهتر است که از کرم پودر استفاده کند که حاوی روغن های طبیعی باشد و بتواند خشکی آن را برطرف کند. پوست صورت را نرم کند و روی پوست نماسد. بهتر است قبل از زدن کرم پودر با لوسیون صورتتان را آبرسانی کنید.

اگر پوست چربی دارید قبل از زدن کرم پودر صورتتان را به خوبی بشویید تا میزان چربی اضافه از روی پوستتان پاک شود و نکته  دیگر اینکه بهتر است از کرم پودری استفاده شود تا روی صورتتان برق نیوفتد. این حالت می تواند صورت، چهره و آرایشتان را مصنوعی نشان دهد و زیبایی چندانی برایتان به ارمغان نمی آورد. 

سعی کنید کرم پودر را متناسب با تناژ پوستتان انتخاب کنید تا چهره تان طبیعی تر باشد. 

کدام نوع کرم پودر بیشترین میزان کاور را دارد؟

بالاترین میزان کاور به کرم پودرهای مایع تعلق می گیرد. این نوع کرم پودر با ایجاد یک لایه یک دست در تمام صورت تمام عیوب ظاهری را بپوشاند. بهتر است به صورت نقطه ای روی صورتتان کرم پودر مایع را قرار دهید سپس با کمک پد مخصوص آرایشی آن را روی پوستتان پخش کنید.

برای چه نوع لک هایی ، کدام کرم پودر مناسب است؟

اگر لکه های صورتتان خیلی تیره نباشد با یک لایه کرم پودر سبک پوشانده می شود. اما برای گرفتن نتیجه بهتر توصیه می شود قبل از زدن کرم پودر روی لکه های قهوه ای مقداری کانسیلر بزنید سپس از کرم پودر استفاده کنید تا تاثیر بیشتری داشته باشد.

ماندگاری کرم پودر چقدر است؟

یکی از مواردی که خانم ها در خرید کرم پودر دقت می کنند میزان ماندگاری کرم پودر روی صورت است. در بین کرم پودر ها نوع استیکی یا جامد آن دارای ماندگاری بالا است. البته می توانید با استفاده از روش هایی ماندگاری کرم پودر و کاور کردن لکه های صورتتان را افزایش دهید. یکی از این راه ها استفاده از پنکک روی کرم پودر است.

چگونه ماندگاری کرم پودر را افزایش دهیم؟

می توانید بعد از زدن کرم پودر و پنهان کردن لکه های پوستی از پنکک استفاده کنید. با این کار کرم پودر به مدت بیشتری روی صورتتان باقی خواهد ماند.

جمع بندی

یکی از مهم ترین عواملی که می توانید با کمک آن مدت بیشتری لکه های صورت را کاور کرد این است که از کرم پودر باکیفیت و مرغوب استفاده کنید.

 کرم پودرهای فیک روی صورت به خوبی نمی نشیند و احساس سنگینی رو پوستتان ایجاد می کند. از طرفی کاور بالایی هم ندارد.

استفاده از کرم پودر نامرغوب ، در طولانی مدت باعث بروز و ظهور لک های جدید می شود و سلامت پوست صورت را به خطر می اندازد.

برای خرید لوازم آرایشی با کیفیت و مرغوب از برندهای معتبر خرید کنید. یکی از برند های معتبر، برند ایتالیایی روبی سان است که می تواند علاوه بر زیبایی شادابی و لطافت را برای پوست شما به ارمغان بیاورد.

به سایت روبی سان مراجعه کنید و محصولات مختلف را ببینید و به راحتی خرید کنید.





:: برچسب‌ها: ماندگاری کرم پودر , خرید کرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

مصالح ساختمانی یکی از عوامل مهم در ساخت بناها هستند. یکی از این مصالح پودر سنگ است که نقش ویژه ای در ساختمان سازی دارد. کاربرد پودر سنگ به این شکل است که با دیگر مواد ترکیب شده تا یک مخلوط مقاوم به دست آید. پودر سنگ خاصیت چسبندگی و مقاومت بسیاری به مخلوط مصالح می بخشد. از ترکیب این مصالح ارزشمند با سیمان سفید و یا گچ برای نمای خارجی ساختمان‌ها، بندکشی کاشی‌های بدنه، سرامیک‌های کف و موزائیک‌های پیاده‌روها استفاده می شود. برای استحکام و ترک نخوردن بتن نیز به آن پودر سنگ افزوده می شود که بسیار در این مورد موثر است. در ادامه برخی دیگر از کاربردهای پودر سنگ را توضیح داده و معروفترین پودر سنگ های موجود در ایران مانند پودر سنگ جوشقان را معرفی می کنیم.

کاربرد پودر سنگ در آثار هنری و مجسمه‌سازی

یکی از کاربردهای پودر سنگ برای تولید آثار هنری است. این ماده برخلاف سیمان بعد از خشک شدن مستعد ترک برداشتن نیست. از این‌رو یک ماده‌ی مناسب برای ساخت آثار هنری زیبا به‌شمار می‌رود.

پودر سنگ جوشقان

خمیر سنگ انعطاف‌پذیری خوبی برای تغییر شکل دارد. ازاین رو خمیر سنگ برای مجسمه‌سازی، گل‌سازی و انواع تابلوهای نقاشی نقش‌برجسته می‌توان استفاده کرد. اما ماده اصلی تشکیل‌دهنده خمیر سنگ همان پودر سنگ‌ است. این ماده نقش حجم‌دهنده و مقاوم سازی در صنایع هنری نقش ‌برجسته را برعهده دارد. برای مجسمه‌سازی معمولا از پودر سنگ‌های سفید استفاده می‌کنند و سپس با اضافه کردن موادرنگی به خمیر سنگ، رنگ موردنظر را به‌دست می‌آورند اما استفاده از پودرهای رنگی تولید رنگ دلخواه را کمی مشکل‌ساز می‌کند.

انواع پودر سنگ های مرغوب و با کیفیت موجود در ایران

  • پودر سنگ جوشقان
  • پودر سنگ قم
  • پودر سنگ‌ الیگودرز

پودر سنگ‌ جوشقان

سنگ‌های معادن منطقه جوشقان در اصفهان برای تولید خاک سنگ بسیار مناسب هستند. رنگ سنگ‌های این منطقه سفید بوده و به دلیل ظاهر تمیزشان، برای نماسازی بیرونی ساختمان‌ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. بیشتر آرد سنگ این منطقه صادر میشود.

پودر سنگ‌ قم

بهترین سنگ‌های آهک و کربنات کلسیم کشوررا می‌توان در قم جستجو کرد. کیفیت، قیمت و تنوع گسترده سنگ‌های این منطقه، باعث شده است قم به بزرگ‌ترین تولید‌کننده آرد سنگ در کشور شناخته شود. پودر سنگ قم در طیف وسیعی از صنایع می تواند به کار برده شود.

قیمت پودر سنگ جوشقان

پودر سنگ الیگودرز

سنگ‌های این ناحیه از کشور نیز از کیفیت بسیار خوبی برای تولید خاک سنگ برخوردار هستند. سنگ‌های الیگودرز به شکل صنعتی و با استفاده از دستگاه کوبش خُرد و سپس کوبیده می‌شوند.

نحوه‌ی فروش و قیمت پودر سنگ جوشقان

پودر سنگ در رنگ ها و مش بندی های مختلف در کیسه های بیست تا چهل کیلوگرمی به فروش می رسد. برای خرید پودر سنگ باید به این نکته توجه کنید که دانه بندی پودر سنگ بایستی کاملا یکسان و یکدست باشد. همچنین حمل این محصول توسط کامیون ها و تریلی های کمپرسی و یا معمولی انجام می شود و پودر سنگ از محل های تولید آن مانند قم، جوشقان و الیگودرز به تمام نقاط کشور ارسال می شود.

میانگین قیمت پودر سنگ‌ جوشقان اصفهان با کیفیت عالی کیسه‌ی هایی 20 کیلوگرمی با مبلغ    15000 تومان در بازار موجود است و پودر سنگ قم با کیسه‌ی 20 کیلوگرمی 4500 تا 5000 تومان به صورت عمده بفروش میرسد.

برای خرید پودر سنگ جوشقان و دیگر انواع پودر سنگ می توانید به سایت پودرسازان قم مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: پودر سنگ , پودر سنگ جوشقان ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

مصالح ساختمانی یکی از عوامل مهم در ساخت بناها هستند. یکی از این مصالح پودر سنگ است که نقش ویژه ای در ساختمان سازی دارد. کاربرد پودر سنگ به این شکل است که با دیگر مواد ترکیب شده تا یک مخلوط مقاوم به دست آید. پودر سنگ خاصیت چسبندگی و مقاومت بسیاری به مخلوط مصالح می بخشد. از ترکیب این مصالح ارزشمند با سیمان سفید و یا گچ برای نمای خارجی ساختمان‌ها، بندکشی کاشی‌های بدنه، سرامیک‌های کف و موزائیک‌های پیاده‌روها استفاده می شود. برای استحکام و ترک نخوردن بتن نیز به آن پودر سنگ افزوده می شود که بسیار در این مورد موثر است. در ادامه برخی دیگر از کاربردهای پودر سنگ را توضیح داده و معروفترین پودر سنگ های موجود در ایران مانند پودر سنگ جوشقان را معرفی می کنیم.

کاربرد پودر سنگ در آثار هنری و مجسمه‌سازی

یکی از کاربردهای پودر سنگ برای تولید آثار هنری است. این ماده برخلاف سیمان بعد از خشک شدن مستعد ترک برداشتن نیست. از این‌رو یک ماده‌ی مناسب برای ساخت آثار هنری زیبا به‌شمار می‌رود.

پودر سنگ جوشقان

خمیر سنگ انعطاف‌پذیری خوبی برای تغییر شکل دارد. ازاین رو خمیر سنگ برای مجسمه‌سازی، گل‌سازی و انواع تابلوهای نقاشی نقش‌برجسته می‌توان استفاده کرد. اما ماده اصلی تشکیل‌دهنده خمیر سنگ همان پودر سنگ‌ است. این ماده نقش حجم‌دهنده و مقاوم سازی در صنایع هنری نقش ‌برجسته را برعهده دارد. برای مجسمه‌سازی معمولا از پودر سنگ‌های سفید استفاده می‌کنند و سپس با اضافه کردن موادرنگی به خمیر سنگ، رنگ موردنظر را به‌دست می‌آورند اما استفاده از پودرهای رنگی تولید رنگ دلخواه را کمی مشکل‌ساز می‌کند.

انواع پودر سنگ های مرغوب و با کیفیت موجود در ایران

  • پودر سنگ جوشقان
  • پودر سنگ قم
  • پودر سنگ‌ الیگودرز

پودر سنگ‌ جوشقان

سنگ‌های معادن منطقه جوشقان در اصفهان برای تولید خاک سنگ بسیار مناسب هستند. رنگ سنگ‌های این منطقه سفید بوده و به دلیل ظاهر تمیزشان، برای نماسازی بیرونی ساختمان‌ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. بیشتر آرد سنگ این منطقه صادر میشود.

پودر سنگ‌ قم

بهترین سنگ‌های آهک و کربنات کلسیم کشوررا می‌توان در قم جستجو کرد. کیفیت، قیمت و تنوع گسترده سنگ‌های این منطقه، باعث شده است قم به بزرگ‌ترین تولید‌کننده آرد سنگ در کشور شناخته شود. پودر سنگ قم در طیف وسیعی از صنایع می تواند به کار برده شود.

قیمت پودر سنگ جوشقان

پودر سنگ الیگودرز

سنگ‌های این ناحیه از کشور نیز از کیفیت بسیار خوبی برای تولید خاک سنگ برخوردار هستند. سنگ‌های الیگودرز به شکل صنعتی و با استفاده از دستگاه کوبش خُرد و سپس کوبیده می‌شوند.

نحوه‌ی فروش و قیمت پودر سنگ جوشقان

پودر سنگ در رنگ ها و مش بندی های مختلف در کیسه های بیست تا چهل کیلوگرمی به فروش می رسد. برای خرید پودر سنگ باید به این نکته توجه کنید که دانه بندی پودر سنگ بایستی کاملا یکسان و یکدست باشد. همچنین حمل این محصول توسط کامیون ها و تریلی های کمپرسی و یا معمولی انجام می شود و پودر سنگ از محل های تولید آن مانند قم، جوشقان و الیگودرز به تمام نقاط کشور ارسال می شود.

میانگین قیمت پودر سنگ‌ جوشقان اصفهان با کیفیت عالی کیسه‌ی هایی 20 کیلوگرمی با مبلغ    15000 تومان در بازار موجود است و پودر سنگ قم با کیسه‌ی 20 کیلوگرمی 4500 تا 5000 تومان به صورت عمده بفروش میرسد.

برای خرید پودر سنگ جوشقان و دیگر انواع پودر سنگ می توانید به سایت پودرسازان قم مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: پودر سنگ , پودر سنگ جوشقان ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1399 | نظرات ()