نوشته شده توسط : unexer

امروزه یکی از ارزهای محبوب بیت مردم تتر است. دلیل محبوبیت تتر بین مردم قیمت تتر است. بیت کوین، اتریوم و تتر و دیگر ارزهای دیجیتالی هستند که قیمت ها و روش های خرید متفاوت دارند. اگر نرخ دلار در کشور ما ثابت شود می توانید از نرخ تتر خود هم اطمینان داشته باشید. در نتیجه برای گرفتن نرخ و قیمت تتر به روز باید از سایت های معتبر صرافی ارز دیجیتال قیمت گرفت.

تتر تقریبا یک قیمت یکسانی دارد و شما در سرمایه گذاری که می کنید می توانید از بابت افت و خیز بازار آسوده خاطر باشید. نرخ تتر و قیمتی که برای آن در نظر گرفته می شود برابر با یک دلار آمریکاست. به همین دلیل افراد زیادی این روز های اقدام به خرید و فروش تتر می کنند. به دلیل اینکه تتر با ویژگی هایی که دارد میتواند بهترین گزینه برای سرمایه گذاری و افزایش درآمد و حتی حفظ سرمایه در بازار پر از ن.سانات باشد.

قیمت تتر

برای اینکه سرمایه ای که در ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین و اتریوم یا دیگر ارزهای دیجیتالی دارید و دچار کاهش نرخ ارز می شود می توانید آن را به تتر تبدیل کنید و خیالتان از بابت ارزش پولتان مطمئن شوید.

در بازارهای دیجیتالی دو نوع تتر داریم. تتر دلار و یورو تتر. همانطور که از اسم هر کدام مشخص است نرخ تتر با قیمت دلار و یورو تعیین می شود. این ارزها توسط واحد پولی ساپورت می شوند در نتیجه می توانند در بازارهای ارزی دیجیتالی قیمت یکسان و ثابتی داشته باشند.

با تترلند در این مقاله همراه باشید تا به شما بگوییم تتر چیست و چرا خرید آن یک مزیت محسوب می شود؟

قیمت تتر در تترلند

بهترین ویژگی های تتر که آن را از دیگر ارزها متمایز می کند

شما می توانید ارزش سرمایه خود را توسط تتر حفظ کنید. فقط کافی است که بالا پایین های شدید نرخ ارزهای دیجیتالی، ارز خود را به تتر تبدیل نمایید.

اگر شما روی ارز دیجیتال تتر سرمایه گذاری کرده اید حتما می دانید که شفافیت مالی دارد و آن هم به خاطر ارزهایی است که آن را ساپورت می کنند. ابته سرمایه گذاری روی تتر معنا ندارد به دلیل ثابت بودن قیمت آن

تتر دارای پشتوانه قوی است و به خوبی ساپورت می شود. در واقع توکن های تتر توسط شرکت سازنده اش یعنی فیات تولید و به صرافی ها واگذاری می شود.

تتر ثبات قیمت دارد. وقتی می گوییم هر تتر معادل یک دلار است منظورمان این است که نرخ تتر چیزی بین 0.98 تا 1.02 قیمت هر دلار است. شما میتوانید خیلی راحت با دانستن قیمت دلار آمریکا قیمت تتر را محاسبه نمایید.

کسانی که ارز دیجیتال تتر دارند می توانند خیلی راحت ارز دیجیتال خود را به پول نقد تبدیل کنند.

جمع بندی

برای خرید تتر شما می توانید به صرافی های دیجیتال موجود مراجعه کرده و اقدام به خرید و فروش تتر کنید. اما همیشه به خاطر داشته باشید که در انتخاب صرافی خود نهایت دقت را به خرج دهید تا بتوانید از احتمالاتی که برای کلاهبرداری وجود دارد جلوگیری کنید. تترلند بهترین گزینه برای شما است.



:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

با توجه به قانون آیین دادرسی مدنی هر فردی می تواند برای دریافت حق و حقوق خود قبل از اقدام به ارسال دادخواست، اقدام به تنظیم اظهارنامه کند و به حق خود را به از طریق اظهارنامه از فرد مقابل مطالبه کند. البته این مسئله مشروط بر این است که موعد مطالبه حق و حقوق وی رسیده باشد.

به طور کلی هر فردی که بخواهد در ارتباط با معاملات و تعهدات خود با دیگری درخواست حق و حقوق خود را کند می تواند این درخواست خود را با تنظیم اظهارنامه به فرد مقابل اظهار کند و از وی درخواست تسویه حقوق خود را کند.

در این مقاله شهرداد قصد دارد به بررسی چیستی اظهارنامه و نحوه تنظیم اظهارنامه بپردازد. پس در ادامه با ما همراه باشید.

تنظیم اظهارنامه

اظهارنامه چیست؟

بطور کلی اظهارنامه یک سند عادی است که به طور رسمی و توسط اداره ثبت اسناد و املاک کشور یا دفاتر دادگاه ها ابلاغ می شود. البته اداره ثبت اسناد و املاک و همچنین دادگاه ها می توانند از ابلاغ اظهارنامه هایی که مطالب آن ها خلاف اخلاق و خارج از ادب باشد خودداری کند.

همانطور که گفتیم اظهارنامه یک سند عادی محسوب می شود به همین علت هم محتوای آن نیز همانند یک سند عادی است. ولی شیوه اطلاع رسانی آن به فرد مقابل به صورت کاملا رسمی است. علت این مسئله هم این است که بتوانیم بعدا اثبات کنیم که مطلب مورد نظر در اظهارنامه را به فرد مقابل اطلاع دادیم و یا چیزی را تسلیم کسی کردیم.

نحوه تنظیم اظهارنامه

نکاتی که در هنگام تنظیم اظهارنامه باید به آنها توجه کنیم به شرح ذیل است.

  • تا جای ممکن سعی کنید در هنگام نوشتن اظهارنامه از الفاظ و عباراتی استفاده کنید که کوتاه، مختصر و مفید، شفاف، بدون ابهام و قابل فهم باشد. همچنین خودتان نیز از مفاهیم آن ها به طور کامل آگاهی داشته باشید تا در آینده به ضرر خودتان نباشد.

  • دقت داشته باشید در هنگام نوشتن اظهارنامه خود از به کار بردن الفاظ رکیک، خارج از ادب و نزاکت، افترا، نشر اکاذیب و از این دست موارد به شدت پرهیز کنید به دلیل این مسئله ممکن است باعث شود که اظهارنامه شما از سوی مرجع ارسال کننده پذیرفته نشود و یا حتی آن را به فرد مقابل ابلاغ نکنند.

  • اگر لازم است که به همراه اظهارنامه شما چیزی ارسال شود دقت داشته باشید که در متن اظهارنامه خود به آن اشاره کنید. می توانید در ارتباط با محل نگهداری آن شی، شماره یا مشخصات ظاهری آن برای مثال در ارتباط با قراردادها و چک ها اشاره ای در متن اظهارنامه خود کنید.

  • مهمترین نکته این است که برای تنظیم اظهارنامه خود با یک فرد متخصص در زمینه دعاوی حقوقی حتما مشورت کنید. این مسئله به این دلیل است که در اظهارنامه خود چیزی را ذکر نکنید که بعدا به ضرر شما تمام شود.

اپلیکیشن حقوقی شهرداد

جمع بندی

با توجه به اهمیت تنظیم اظهارنامه، می توانید برای مشاوره با یک وکیل حرفه ای در زمینه دعاوی حقوقی و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به اپلیکیشن حقوقی شهرداد مراجعه کنید.






:: برچسب‌ها: تنظیم اظهارنامه , تنظیم اظهارنامه در شهرداد , شهرداد , اپلیکیشن حقوقی شهرداد ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

مشاوره سئو از مهمترین فعالیت های یک شرکت سئو حرفه ای محسوب می شود. کارشناس سئو ارائه دهنده مشاوره رایگان سئو در کسب و کارهای گوناگون است. مشاوران سئو با ارائه مشاوره حرفه ای و تصمیم سازی در زمینه سئو و طراحی وب سایت توسط متخصصین با تجربه ای که  دارای این توانایی هستند که بتواند برای پروژه های بزرگ و کوچک در حوزه های مختلف کسب و کار راهکارهای مناسب ارائه نماید.

 

چه سوالاتی باید از یک مشاور سئو پرسید؟

در هنگام مشاوره سئو پیشنهاد می شود سوالات زیر را از اشخاصی که می خواهند این کار را برای شما انجام دهند بپرسید:

  1. آیا شما می توانید از نمونه کارهایی که قبلا در زمینه سئو انجام داده اید به من نشان دهید؟

  2. آیا شما می توانید افرادی که به آنها مشاوره سئو داده اید به من معرفی نمایید؟

  3. آیا شما توصیه های گوگل وب مستر را پیاده سازی می نمایید؟

  4. مشاوره سئو شما چه پیشنهاداتی روی کلمات کلیدی مد نظر من دارد؟

  5. تجربه شما از کسب و کار من چقدر است؟

  6. از شهر یا کشور من چقدر اطلاعات دارید؟

  7. مهمترین تکنیک هایی که شما می خواهید در افزایش رتبه وب سایت من بکار برید چیست؟

  8. چقدر پیش بینی می نمایید این کار بطول بینجامد؟

موارد بالا تنها برخی از سوالاتی است که می بایست در مشاوره سئو که برای سایت شما انجام می شود، مشاور سئو شما به درستی پاسخ دهد.خیلی اوقات پیش می آید که صاحبان کسب و کارهای مختلف نمیدانند که جهت بهینه سازی موتور جستجو و قرار گرفتن در موقعیت های بالای صفحه نتایج و یا به عبارتی دیگر جهت افزایش رتبه خود از کجا شروع کنند و یا چه استراتژی را دنبال نمایند.

 بدین منظور سئو اینجا با ارائه مشاوره سئو رایگان به این گونه از صاحبان کسب و کار اطلاعات لازم را در اختیار آن ها قرار می دهد و برای آنها تشریح می کند که در انجام این کار با توجه به کسب و کار پیش رو از چه مسیری می بایست کار خود را شروع کنند و در ادامه این مسیر تا رسیدن به هدف مورد نظر خود چه کارهایی را می بایست انجام داده و چه کارهایی را نباید انجام دهند.

نقش یک مشاوره سئو این است که شانس مناسب ، راه صحیح را ببیند و یک استراتژی بازاریابی برای هدف قرار دادن تجارت شما به صورت برجسته به بالا ارائه دهد.

برای آگاهی از نحوه کار مشاوره سئو ، مراحل آن و مشاوره های ما از چه روشی استفاده کنید ، به مطالعه ادامه دهید.

 

تجزیه و تحلیل حضور آنلاین یک مشاوره  سئو

قبل از شروع ، باید تأکید کنیم که ضروری است بدانیم فعالیت های تجاری مشتریان ما و همچنین ساختار وب سایت و حضور رسانه های اجتماعی شامل چه مواردی است. برای توسعه یک استراتژی دقیق بازاریابی دیجیتال ، باید تمام تلاش ها و اهداف تجاری شما را شناسایی و درک کنیم. در نتیجه این تجزیه و تحلیل می توانیم بفهمیم که گروه هدف شما چیست ، ببینید ساختار دموگرافیک آنها چیست ، ببینیم انتظارات شما و استراتژی تجاری شما به طور کلی چیست.

چند شاخص برای وضعیت وب سایت شما وجود دارد و این شامل بازدیدها ، PageRank ، موقعیت کلمات کلیدی در SERP و تعداد آنها است.

تعریف اهداف اصلی یک کمپین بازاریابی اینترنتی بسیار مهم است. آیا این اهداف شامل ترافیک بیشتر ، کسب موقعیت های بهتر در SERP ، افزایش حضور در شبکه های اجتماعی یا موارد دیگر است؟

درخواست مشاوره سئو کنید!

اگر مطمئن نیستید که روند سئو به چه صورت است اما ایده کلی در مورد نحوه اجرای برخی فعالیت ها دارید، با ما تماس بگیرید و یک جلسه مشاوره با کارشناسان ما ترتیب دهید. تیم سئواینجا ما شرایط و موقعیت های وب سایت شما را تجزیه و تحلیل می کند ، تغییرات را پیشنهاد می کند و برنامه ای دقیق از فعالیت های بازاریابی مطابق با توصیه های Google تهیه می کند. ما مسیر را تعیین می کنیم و شما پیشگام هستید.

 



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

امروزه در برخی از مشاغل از دستکش کار مخصوص به آن شغل استفاده می شود. کارفرمایان این مشاغل معمولا اقدام به خرید عمده دستکش کار برای کارکنان خود می کنند. برای تهیه دستکش کار باید به فروشگاه هایی که در زمینه فروش عمده لباس کار مشغول به کار هستند مراجعه کنید.

همانطور که می دانید هر شغل محیط مخصوص به خود و ویژگی های خود را دارد به همین دلیل دستکش های کار آن ها هم با هم متفاوت است. شما باید در هنگام خرید عمده دستکش کار از فروشگاه های فروش عمده لباس کار باید دقت کنید که دستکشی انتخاب کنید که متناسب با ویژگی های شغل شما باشد.

در این مقاله یونکس قصد دارد شما را با چند نمونه پر استفاده از دستکش های کار آشنا کند تا بتوانید در هنگام خرید عمده دستکش کار بهترین و مناسب ترین انتخاب را داشته باشید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

خرید عمده دستکش کار

دستکش کار لاتکس

این نوع دستکش کار از جنس پلاستیک ارزان قیمتی است که از جمله متداول ترین نوع دستکش ها در صنایع شیمیایی است. البته به دلیل اینکه مقاومت بالایی ندارد بیشتر در صنایع دارویی و غذایی از آن استفاده می شود. همچنین به دلیل ارزان قیمت بودن آن ها بیشتر به صورت یک بار مصرف از این نوع دستکش استفاده می شود.

دستکش کار نیتریل

این نوع از دستکش کار در برابر مواد شیمیایی مقاومت نسبتا بالایی دارد. قیمت این دستکش ها به نسبت دستکش های لاتکس کمی گران تر است اما از دیگر دستکش ها ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد. با توجه به مقاومتی که دارد در برابر مواد شیمیایی به سرعت خراب نمی شود.

دستکش کار بوتیل

این نوع از دستکش کار بیشتر در هنگام کار با گازهایی مانند هیدروژن سیانید و گاز کلر مورد استفاده قرار می گیرد.  این دستکش در برابر نفوذ گاز ها مقاومت بالایی دارد اما به نسبت دیگر دستکش ها کمی گران تر است. دلیل آن هم گران بودن بوتیل نسبت به دیگر موادی است که در ساخت دستکش ها به کار می رود.

دستکش کار نئوپرن

این نوع از دستکش کار در برابر رنج وسیعی از مواد شیمیایی خطرناک مقاومت عالی و بالایی دارد. به همین دلیل این دستکش ها را با عنوان دستکش اسیدی در صنعت معرفی کرده اند. استفاده از این دستکش برای محیط ها و مشاغلی که نیاز به حساسیت و ظرافت بالا دارد بسیار مناسب است.

دستکش کار PVC

این نوع از دستکش کار با نام دستکش پلاستیکی نیز شناخته می شود. بطور کلی از این دستکش در صنعت پتروشیمی استفاده می شود. ارزان قیمت بودن این دستکش باعث شده است که از آن به عنوان دستکش یکبار مصرف استفاده کنند.

فروش عمده لباس کار

جمع بندی

نکته مهم دیگر در هنگام خرید عمده دستکش کار این است که به سراغ فروشگاه های معتبری بروید که از کیفیت محصولات آن ها مطمئن باشید. یونکس یک فروشگاه معتبر در زمینه فروش عمده لباس کار است که شما می توانید با خیال راحت اقدام به خرید دستکش کار از آن کنید.

 



:: برچسب‌ها: خرید عمده دستکش کار , خرید عمده دستکش کار از یونکس , فروش عمده لباس کار , فروش عمده لباس کار در یونکس , یونکس ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

فست فود به غذاهایی گفته می شود که خیلی سریع تهیه می شوند و مدت زمان سفارش و سرو برای آنها معمولاً کمتر از ده دقیقه است. می توانید بگویید که یک ساندویچ با کره نیز فست فود است ، درست مثل یک پنکیک یا یک سیب خرد شده. اما این موارد چیزی نیست که در این مقاله در مورد آن صحبت کرده باشیم.

فست فود کیش از جمله مکان های جذاب برای خوردن یک غذای خوشمزه در سریعترین زمان است. در حین مسافرت در کیش میخواهید در مدت چند روز به جاهای مختلفی سر بزنید؛ لذا می توانید برای صرفه جویی در وقت، از بهترین فست فود کیش به نام فودلند غذا سفارش دهید.

در ادامه همراه با فودلند باشید تا 3 تا از مزایای فست فود کیش را برای شما بیان کنیم.

1. فست فود به شما این امکان را می دهد که به جای حذف یک وعده غذایی ، چیزی بخورید.

اگرچه روزه داری متناوب در سال های اخیر به روشی محبوب برای کنترل وزن فرد تبدیل شده است ، صرف نظر از وعده های غذایی به ندرت ایده خوبی است مگر اینکه هدف خاصی از این کار داشته باشید. بهترین راه برای کاهش وزن و سپس جلوگیری از کاهش وزن ، کاهش کالری مصرف شده در حالی که میزان سوزاندن خود را با ورزش افزایش می دهد. حذف یک وعده غذایی می تواند باعث خستگی شود ، ممکن است به این معنی باشد که برخی از مواد مغذی ضروری را از دست می دهید.

فست فود کیش فودلند غذاهای سالم تهیه شده از مواد درجه یک و تازه را سرو می کند تا سطح کیفیت غذای مصرفی گردشگران کیش را ارتقا دهد.

2. خوردن غذاهای فست فود به شما کمک می کند تا یک برنامه را به طور موثرتری مدیریت کنید.

در هنگام سفر به کیش، امکان استفاده از آشپزخانه و پخت  پز کمتر وجود دارد و شما میخواهید از زمان سفر خود به صورت بهینه استفاده کنید. از آنجا که صنعت فست فود کیش در دسترس است، شما این گزینه را دارید که برنامه خود را بدون گرسنگی ادامه دهید. انتخاب یک وعده غذایی به همین ترتیب 50٪ زمان کمتری از زمانی که می خواهید ناهار یا شام را در خانه تهیه کنید زمان می برد. ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما 15-30 دقیقه اضافی در یک برنامه فشرده می تواند بسیار ارزشمند باشد.

3. محصولات فست فود کیش باعث کاهش هزینه های سفر برای گردشگران می شود

اقلام فست فود یکی از مقرون به صرفه ترین محصولات غذایی است که می توانید امروز در دنیا پیدا کنید وقتی هزینه آن را با تعداد کالری دریافتی مقایسه کنید. اگرچه مایل نیستید هر روز سه وعده غذایی فست فود بخورید، اما داشتن چند هزار تومان می توانید در یک وعده غذایی، مواد کافی به بدن شما برسد که بدن بتواند برای تولید انرژی استفاده کند. اکثر رستوران های فست فود کیش به آماده سرو غذا با هزینه کمتری نسبت به غذاهای سنتی هستند.

جمع بندی

با سفر به کیش می توانید لحظات خوشی را در رستوران های فست فود کیش در کنار خانواده برای خود رقم بزنید و لذت طعم واقعی غذا های لذیذ بهترین فست فود کیش را بچشید.

 



:: برچسب‌ها: بهترین فست فود , فست فود کیش , فودلند ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

تتر بک ارز دیجیتال است که مهم ترین ویژگی آن ثبات قیمت تتر است. این مسئله ثابت بودن قیمت تتر یک مزیت عالی برای افرادی است که می خواهند در این زمینه اقدام به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال کنند.

اما این ثبات قیمت چگونه می تواند به عنوان یک مزیت حساب شود که مردم را ترغیب به خرید تتر پایه تتر کند. محبوبیت خرید و فروش و سرمایه گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال این روزها بر هیچکس پوشیده نیست.

به همین دلیل تترلند در این مقاله قصد دارد به مسئله خرید تتر و دلیل ثابت بودن قیمت تتر بپردازد. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. مطمئن باشید در نهایت شما هم به افرادی می پیوندید که این روزها به خرید و فروش تتر مشغول هستند.

قیمت تتر

ثابت بودن قیمت تتر چه فوایدی دارد؟

در این باره لازم به ذکر است که این ثابت بودن قیمت ارز تتر به عنوان یک ابزار برای کنترل نوسانات دیگر ارزهای دیجیتال استفاده می شود. بدین صورت که در هنگام نوسانات قیمت دیگر ارزها تریدرها با تبدیل ارزهای خود به تتر اقدام به حفظ سرمایه خود می کنند.

و در زمانی که قیمت ارزهای دیگر پایین آمد تتر خود را فروخته و اقدام به خرید تتر دیگر می کنند. این مسئله هم می تواند باعث حفظ سرمایه، سرمایه گذاران شود و هم می تواند باعث افزایش سرمایه آن ها شود.

برای ما ایرانی ها هم با توجه به نوسانات قیمت دلار که در کشورمان وجود دارد. خرید تتر به دلیل اینکه قیمت آن همیشه برابر با یک دلار است خیلی خوب است. می توانیم برای خرید و فروش های اینترنتی خود به جای دلار از تتر استفاده کنیم.

ویژگی های دیگر تتر چیست

همانطور که به آن اشاره کردیم مهم ترین ویژگی تتر ثبات قیمت تتر است. شرکت سازنده تتر اعلام کرده است که دلیل این ثبات قیمت به این دلیل است که تتر به وسیله ارزهای فیات پشتیبانی می شود. منظور از ارزهای فیات، ارزهایی مانند دلار و یورو است.

به گفته شرکت سازنده تتر آن ها به ازای هر تتری که در بستر دیجیتال خرید و فروش می شود. یک دلار در صندوق پشتیبانی آن کنار می گذارند و همین قضیه باعث می شود که قیمت تتر همواره ثابت و برابر با 1 دلار باشد.

نحوه خرید تتر چگونه است

برای خرید تتر شما می توانید به سایت صرافی های دیجیتال موجود در کشور رفته و با ساخت حساب کاربری در آن ها و احراز هویت و شارژ ریالی حساب خود به راحتی اقدام به خرید و فروش تتر کنید.

خرید تتر

جمع بندی

در زمان انتخاب صرافی خود برای خرید تتر باید دقت لازم و کافی را به خرج بدهید به دلیل اینکه انتخاب یک صرافی معتبر و با سابقه نکته بسیار مهمی است. پس برای جلوگیری از کلاهبرداری از حساب خود می توانید به سراغ صرافی مانند تترلند بروید تا با خیالی راحت اقدام به خرید و فروش تتر کنید.

 

 



:: برچسب‌ها: قیمت تتر , قیمت تتر در تترلند , خرید تتر , خرید تتر از تترلند , تتر , تترلند ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1399 | نظرات ()