نوشته شده توسط : unexer

قیمت کرکره برقی مغازه به عوامل مختلفی بستگی دارد که قبل از خرید بد نیست این عوامل را بشناسیم و با توجه به آنها کرکره برقی مناسب خود را انتخاب کنیم. قیمت کرکره برقی مغازه به دو عامل اصلی بستگی دارد که عبارت است از نوع موتور و نوع تیغه کرکره برقی. 

نوع موتور بر قیمت کرکره برقی مغازه تاثیر زیادی دارد، انواع موتور کرکره برقی عبارت است از موتور توبلار و ساید که به توضیح مختصری درباره هر کدام می پردازیم. موتور توبلار بیشتر برای مکان های کم تردد با تیغه های سبک و کوچک استفاده می شود و قیمت کمتری هم دارد. اما موتور ساید برای تیغه های سنگین با ابعاد بزرگ مناسب است بعلاوه اینکه دارای سیستم برق اضطراری است و قابلیت دیگر آن این است که اگر به هر دلیلی دچار نقص فنی شود، کرکره به صورت ناگهانی رها نمی شود.

عامل دیگری که بر قیمت کرکره برقی مغازه تاثیرگذار است تیغه کرکره برقی است که انواع مختلفی دارد و هر کدام برای کاربردی خاص طراحی شده است. اما قبل از اینکه انواع مختلف تیغه کرکره برقی را معرفی کنیم این نکته را بگوییم که تاثیرگذار ترین عامل در قیمت کرکره برقی مغازه، ابعاد تیغه است.

انواع مختلف تیغه کرکره برقی عبارت است از:

  • تیغه گالوانیزه فوم دار
  • تیغه پلی کربنات شفاف
  • تیغه فولادی
  • تیغه آلومینیومی

تیغه آلومینیومی به دلیل سبک و ارزان بودن پرکاربردترین نوع تیغه است، اما تیغه های پلی کربنات که شفاف هستند جلوه بسیار زیبایی به مغازه شما می بخشند و قیمت بالاتری هم دارند، فروشگاه هایی که به دیده شدن داخل مغازه در هنگام بسته بودن نیز اهمیت می دهند می توانند از این نوع تیغه استفاده کنند. تیغه گالوانیزه به دلیل روکش فوم داری که دارد از انتقال حرارت ناشی از تابش نور خورشید جلوگیری می کند و تیغه های فولادی معروف به تیغه های ضد سرقت هستند.



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

عوامل مختلفی بر قیمت کرکره برقی تاثیر دارد که در این مطلب به آنها اشاره می کنیم. کرکره برقی پارکینگ این روزها جایگزین بسیار مناسبی برای درب های قدیمی و کرکره های دستی شده است، چرا که علاوه بر تنوع در طرح و رنگ، مزایای بسیار دیگری دارد که در این مطلب به آنها اشاره می کنیم. مهم ترین مزیتی که کرکره برقی پارکینگ نسبت به کرکره های معمولی دارد امنیت بالای آن است. این کرکره ها ضد سرقت هستند. مزیت دیگر کرکره برقی پارکینگ تنوع در مدل های آن است، کرکره های معمولی قدیمی فقط یک مدل داشتند در رنگ های مختلف، اما کرکره برقی پارکینگ امروزه دارای انواع مختلفی در تیغه آن است.

انواع مختلف تیغه کرکره برقی عبارت است از:

  • تیغه فولادی
  • تیغه گالوانیزه فوم دار
  • تیغه پلی کربنات شفاف
  • تیغه آلومینیومی

انواع تیغه های کرکره برقی پارکینگ هر کدام کاربرد خاص خود را دارند، همچنین یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار بر قیمت کرکره برقی نیز نوع تیغه آن است. می توان گفت تیغه آلومینیومی پرکاربرد ترین نوع تیغه است به دلیل سبکی و ارزان بودن، این تیغه بیشتر از بقیه به کار می رود. تیغه فولادی نسبت به بقیه تیغه ها سنگین تر است و از نظر امنیت نیز بسیار امن تر است و بعنوان تیغه ضد سرقت معروف است.

تیغه گالوانیزه به دلیل داشتن یک لایه اضافی نسبت به عبور گرمای تابش نور خورشید بسیار مقاوم است و تیغه پلی کربنات از زیبایی و جلوه خاصی برخوردار است و گران ترین نوع تیغه نیز به شمار می رود.

عامل دیگری که در قیمت کرکره برقی تاثیر می گذارد، موتور کرکره برقی است. به طور کلی موتور کرکره برقی به سه دسته تقسیم می شود که عبارتند از موتور سانترال، موتور توبلار و موتور ساید که موتور سانترال به دلیل پایین بودن کارایی جای خود را به دو نوع دیگر داده. موتور توبلار پر کاربرد ترین نوع موتور کرکره برقی است و قیمت کرکره برقی را خیلی افزایش نمی دهد و فضای کمی اشغال می کند.

اما موتور ساید بیشتر برای مکان هایی که تردد بالایی دارند مورد استفاده قرار می گیرد، فضای بیشتری اشغال می کند و باعث بالا رفتن قیمت کرکره برقی نیز می شود. این نوع موتور قدرت بیشتری دارد و بیشتر در مکان های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.



:: برچسب‌ها: قیمت کرکره برقی , کرکره برقی پارکینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : unexer

بیشتر از اینکه پنکیک سواپ را به عنوان یک ارز دیجیتال بشناسند، آن را به عنوان یک صرافی می شناسند. پنکیک سواپ یک صرافی غیر متمرکز است که این امکان را به شما می دهد که بدون واسطه معامله انجام دهید. این صرافی، ارز دیجیتال خود را هم با همین نام به بازار معرفی کرده و موفق شده جایگاه خوبی هم برای خود کسب کند.

توکن صرافی پنکیک سواپ را با نام CAKE نیز می شناسند و تعداد نا محدودی از آن وجود دارد. به همین دلیل فرایند استخراج آن کار پیچیده ای نیست. بهترین مزیتی که خرید پنکیک سواپ دارد این است که فروش و خرید پنکیک سواپ نیاز به کارمزد زیادی ندارد؛ به همین دلیل است که توانست در مدت زمان کم رتبه خوبی میان ارز های دیجیتال کسب کند.

 

خرید پنکیک سواپ

امکان خرید ارز دیجیتال پنکیک سواپ در صرافی های بایننس و صرافی اختصاصی PancakeSwap وجود دارد. بنابراین شما می توانید با استفاده از آموزش هایی که برای عضویت و فعالیت در این صرافی ها وجود دارد به فروش و خرید پنکیک سواپ بپردازید. اما نکته قابل توجهی که وجود دارد این است که معامله در صرافی های خارجی دردسر های مختص خود را دارد.

برای نمونه شما برای فروش و خرید ارز دیجیتال در صرافی های خارجی نیاز دارید با هویت جعلی احراز هویت کنید و تغییر IP انجام دهید. و همچنین باید این نکته را در نظر بگیرید هر لحظه امکان این وجود دارد که این صرافی ها متوجه جعلی بودن هویت شما شوند و شما را شناسایی کنند و حساب شما را مسدود کنند.

اما شما با خرید ارز دیجیتال از صرافی های معتبر ایرانی مانند صرافکس دیگر نیازی به انجام این کار ها نخواهید داشت و خیلی راحت در هر ساعتی از شبانه روز می توانید با کمترین کامزد و پرداختی امن به فروش و خرید پنکیک سواپ یا خرید ارز دیجیتال دلخواه خود بپردازید.

 



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 آذر 1401 | نظرات ()